וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בורדו מפקירה את ההגנה. אפשר לעקוץ"

אלישע לוי ערך אסיפה טקטית: "שימו עין על הנייחים של גורקוף". הסקאוטים האנגלים הגיעו לצפות גם בפיטר מסיללה

מכבי חיפה

צילום: איציק יצחקי
עריכה: עידן גוראל

הכל מוכן למשחק של מכבי חיפה הערב (רביעי, 20:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD) מול בורדו במסגרת ליגת האלופות, ומתברר כי בקבוצה הישראלית לא בזבזו גם את זמן הטיסה על מנת ללמוד את היריבה החזקה. במהלך הטיסה לבורדו צפה מאמן הירוקים, אלישע לוי, בביצועים ממשחקי האלופה הצרפתית בליגה, כאשר את המסקנות הוא הביא אתמול (שלישי) בלילה לידיעת השחקנים במהלך אסיפת טקטית שקיים לאחר שהקבוצה כבר ערכה את האימון המסכם שלה בסטאד שבן דלמאס.

נראה כי מאמן מכבי חיפה הפיק את הלקחים ממשחקי הישראליות באירופה. באסיפה הטקטית הוא בחר להתמקד בכוכב הצרפתי יוהאן גורקוף ובמצבים הנייחים, אך תחילה הבהיר מהן נקודות התורפה של הצרפתים. "בורדו מפקירה את ההגנה וכך נוכל לעקוץ אותה", אמר לוי, במשפט שהפתיע מעט את השחקנים. לוי אף הקרין לקבוצתו קלטת מהמשחק נגד יובנטוס ולאחר שהשחקנים צפו בה הוא אמר להם: "אתם רואים שחקנים איכותיים, אבל הם בני אדם בדיוק כמונו. לא צריך לפחד מהם", הוסיף המאמן. "צריך לשים עין על בעיטות החופשיות והמצבים הנייחים של גורקוף. זה המפתח שלהם".

34 אלף מקומות יש בסטאד שבן דלמאס אבל רק 28 אלף אוהדים צפויים להגיע למשחק היום. בבורדו הסבירו אמש כי אפילו במשחקים מול יובנטוס ובאיירן האצטדיון לא צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

לאוהדי חיפה שיצאו אתמול במטוס ששכרה הקבוצה יצטרפו היום בטיסה מיוחדת אוהדים נוספים מטעם ארגון "הקופים הירוקים". בחיפה מאמינים כי ניתן יהיה להרגיש את העידוד המאסיבי של הירוקים ברחובות בורדו עוד לקראת המשחק, משום שהם צפויים לנחות כארבע שעות בלבד לפני שריקת הפתיחה.

למשחק הערב אמורים להגיע סקאוטים של אברטון ובולטון כדי לצפות בליאור רפאלוב, אבל משום שהשחקן עדיין לא הופיע במדי נבחרת ישראל ברור שהמעבר לשם אינו אפשרי כרגע. יחד עם זאת, מתברר כי השניים הגיעו לצפות גם בפיטר מסיללה, שיכול לעבור לשחק באנגליה בגלל מספר ההופעות שלו במדי נבחרת דרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully