וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה פתחה את עידן ראובן עטר

דור בלך

29.9.2009 / 20:07

המאמן החדש העביר את אימון הבכורה והתייחס למפגש עם הפועל ת"א: "אפשר לפתוח בבום". עזריה נפרד, גדי חן נפקד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי הבוקר הסוער וחילופי המאמנים, פתחה מכבי נתניה את עידן ראובן עטר. תחילה הגיע לאצטדיון המאמן היוצא, נתי עזריה, ונפרד משחקניו "אני אוהב כל אחד מכם וכל ההחלטות היו מקצועיות בלבד, ולעולם לא על בסיס אישי, אני מאמין בכל אחד ואחד מכם ובסגל השחקנים הקיים, והזמן יוכיח את זה". עזריה, שככל הנראה יישאר במועדון, אסף את כל הציוד שלו מהמשרדים.

בהמשך, הגיעו הצוות החדש עטר ועוזרו, צדוק מלכה. עטר, שהתקבל בקריאות עידוד על ידי 15 אוהדים שהגיעו לקופסא, ערך לשחקנים אסיפה ארוכה של למעלה משעה. השחקנים מחאו כפיים ובירכו את המאמן על חזרתו והמאמן ביקש מהם לשים את העבר מאחור ולצאת לדרך חדשה. בעצם חזרתם של עטר ומלכה מתאחד למעשה הצוות המקצועי שלפני עידן לותר מתיאוס הכולל גם את מאמן השוערים עופר בסון ומאמן הכושר אורי הראל.

עטר העביר אימון שברובו טקטי ועבד בעיקר על הדמיות משחק וניצול מצבים מול השער. הקשר דלה ימפולסקי סובל מפציעה ברגלו וירד מהמגרש עם קרח על רגלו. למרות זאת, הוא צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. עטר התייחס למשחק ואמר: "תמיד בתור מאמן, כשאני מקבל קבוצה חדשה, המשחק הראשון הוא שואו. זה משחק גדול ומעניין, אבל ככה גם אפשר לפתוח בבום".

מי שלא נכח באימון הוא מנהל הקבוצה גדי חן, לו מערכת יחסים עכורה עם עטר. בנתניה מעריכים כי בימים הקרובים יסיים חן את תפקידו כמנהל הקבוצה ומי שעשוי להחליפו הוא עזריה שמאר: "אני עוד לא יודע מה יהיה תפקידי. אשב עם ראובן ונחליט יחדיו. שיתפנו בעבר פעולה בצורה טובה ואני בטוח שכך יהיה גם הפעם. תמיד הייתי איש מערכת ואשאר כזה". עוזרו של עזריה, הנרי דוארטה, ישוב בחודש הבא למולדתו קוסטה ריקה והוא צפוי לשמש כסקאוט של מכבי נתניה בדרום ומרכז אמריקה. העניין עדיין לא סוכם סופית. חוזהו שמסתיים בסוף השנה, ככל הנראה לא יחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully