וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "לא מסתכלים על שם היריבה"

מכבי חיפה נחתה בבורדו ומקווה לחולל הפתעה במשחק הקרוב. הנשיא: "ישנם הבדלי רמות. אנחנו בונים את ההיסטוריה שלנו"

מערכת וואלה!

עריכת וידאו: לירז לבנת

מכבי חיפה נחתה היום (שלישי) בצרפת לקראת המשחק השני בליגת האלופות נגד בורדו. מעל 400 אוהדים אמורים להגיע למשחק, כאשר נראה שבירם כיאל יפתח בהרכב של אלישע לוי במקום גוסטבו בוקולי לצידו של ג'ון קולמה בקישור האחורי, ואייל גולסה יתופקד בצד שמאל של הקישור. במהלך הטיסה נראו השחקנים מחויכים כששלומי ארבייטמן, אייל גולסה וליאור רפאלוב נראו מחויכים במיוחד. הנשיא יעקב שחר, שישב עם הצוות המקצועי והניהולי בקדמת המטוס המופרד, הגיע מדי פעם והתלוצץ עם השחקנים.

שחר: "אין אפילו קבוצה אחת מבין השלוש שאנחנו קרובים אליה"

"אנחנו אוהבים לנצח וגם את המשחק הזה נשתדל לנצח", אמר שחר לאחר הטיסה. "אך עומדת מולנו יריבה שגם רוצה לנצח. זוהי משוכה קשה מאוד, אנחנו יוצאים למשחק חוץ ראשון שלנו בשלב הבתים של ליגת האלופות מול הקבוצה החזקה בליגה הצרפתית, שתדע לתת פייט כמו שצריך ואם יהיה לנו קצת יותר מזל מאשר במשחק הראשון אז אולי גם נפתיע, אלוהים גדול".

"אנחנו לא מסתכלים על השם של הקבוצה", המשיך שחר. "היכולת של בורדו נפלאה ואנחנו יודעים זאת, אבל גם אנחנו קבוצה שיודעת לשחק ואין ספק שנעשה את הכל. אני מקווה שניכנס טוב למשחק ויהיה משחק טוב, בורדו תעלה ברצינות למשחק וכך גם אנחנו".

על הבית הקשה שאליו הוגרלה חיפה אמר הנשיא: "שלוש הקבוצות שהוגרלו בבית שלנו חזקות מאוד. אין אפילו קבוצה אחת שאנחנו קרובים אליה. כל השלוש יילחמו על המקומות הראשונים ומצפה לנו מלחמה חזקה. אנחנו ננסה לגנוב פה ושם נקודות וברור שלא נוותר". על האוהדים שאמורים להגיע למשחק אמר: "הרעפנו לא מעט פעמים שבחים על האוהדים שלנו ולא בכדי. באמת הגיע להם, הם מלווים אותנו ונותנים הרגשה טובה, אני חושב שגם הבחורים שלנו מחזירים להם על כר הדשא. החוויה היא גדולה, נפלא לראות אותם ביציע וגם במטוס, אני מקווה שימשיכו ללוות אותנו בכל הקמפיין הזה".

שחר התייחס גם לשחקנים שצורפו, אך עדיין לא השתלבו, אייל שטרכמן וטיאגו דוטרה, אמר שחר: "לוקח זמן עד ששחקן הופך לבורג כל כך חשוב בקבוצה וחלק מהמכונה. יש שחקן שרוצה לבוא בסכומים שמשלמים בליגה שלנו או לעונה אחת? כולם רוצים חוזה לארבע שנים לפחות. נכון שבעקבות ההשתתפות בליגת האלופות נקבל סכומים נכבדים, אבל מה היה באותן שנים שלא העפלנו? הגענו לליגת האלופות גם בלי כוכבים גדולים, כלומר אפשר לעשות את זה. אסור לשכוח שרוב הקבוצות שמשחקות מולנו בליגת האלופות עושות את זה כבר כמה שנים. אנחנו לאט לאט בונים את המעמד שלנו ויש לנו סבלנות. ההשתתפות בליגת האלופות לא תהפוך אותנו לאלופת אירופה ולא לקבוצה מובילה שם. ישנם הבדלי רמות וצריך להשלים עם זה אבל אנחנו בונים את ההיסטוריה שלנו ועם תוצאות אי אפשר להתווכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully