וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי עזריה: עוול או מהלך מתבקש?

יאמר פתח את הארנק והחזיר למכבי נתניה את ראובן עטר על חשבון נתי עזריה. האם זה היה המהלך הנכון? אתם מכריעים

ראובן עטר. ברני ארדוב
כשיש לקבוצה מקצוענית אפשרות להביא מאמן טוב יותר היא לא צריכה לחשוב פעמיים. עטר/ברני ארדוב

למה המהלך נכון

ראובן עטר, מה לעשות, הוא מאמן טוב יותר מנתי עזריה. כשיש לקבוצה מקצוענית אפשרות להביא מאמן טוב יותר היא לא צריכה לחשוב פעמיים. במצבה של מכבי נתניה, עם שחקנים לא מחויבים ומימוש נמוך מאוד של האיכויות בסגל, הקבוצה צריכה מאמן שיביא רוח חדשה ויעשה סדר. למכבי נתניה, כבר הוכח, אין מתאים מעטר למשימה, עם כל הקושי שבדבר.

למה המהלך לא נכון

היום חברי ההנהלה המבריקים של יאמר, שלא מתביישים לריב על כרטיסים ועוד לבוא בטענות לעזריה, טוענים שהשחקנים בקבוצה לא שמים על המאמן. שזה מצחיק. מי שיצר את הבלאגן בנתניה היה דניאל יאמר והיחיד שהיה מוכן לקחת את הבלאגן הזה על עצמו הוא נתי עזריה. זה שהשחקנים לא נלחמים ולא מתעסקים בכדורגל, זה רק בגלל הכאוס שיאמר יצר, כולל זה שהם מרגישים תקועים בקבוצה שלא בא להם לשקוע איתה. שחקנים לא מחויבים זו תוצאה של מערכת רקובה, לא של מאמן.

נתי עזריה מאמן מכבי נתניה. איתי חסיד
שחקנים לא מחויבים זו תוצאה של מערכת רקובה, לא של מאמן. עזריה/איתי חסיד

למה המהלך נכון

אפשר לכאוב את העוול שנעשה לנתי עזריה, אבל אי אפשר להתעלם מהמסר שיאמר מעביר בעצם ההחלפה שלו במאמן כמו ראובן עטר. יאמר מראה בכך לשחקנים שכן איכפת לו מהקבוצה ושהוא לא מתכוון לתת לה לשקוע. שיש להם מועדון ונשיא ולהילחם בשבילו. נשיא שנתן לעטר חוזה לשלוש שנים זה לא נשיא שהכל עובר לידו והוא רק מחכה לברוח. זו הנשמה לקבוצה שהרגישה עזובה.

למה המהלך לא נכון

מוסר לא צריך להיות שיקול בקבוצה תחרותית, אבל מכבי נתניה לא מתחרה העונה על כלום חוץ מהעתיד שלה. נתניה היא קבוצה עזובה שצריכה לבנות את עצמה ואת ערכיה מחדש, והבגידה בעזריה היא מסר רע מאוד בתהליך הבניה של נתניה ליום שאחרי יאמר. היא תוקעת סכין בגב למי שהיה נאמן לקבוצה בימים שאף אחד לא רצה להיות נאמן לה, ופרס לשחקנים קטנים מאוד שעשו לו צרות. יתרה מזאת, בפעם המי יודע כמה נתניה מחפשת מאמן שיסתיר את בעיות הניהול החמורות שלה. בעיות שאם היו נפתרות, לא היו גוררות את עזריה לטפל בבעיות שמאמן לא אמור להתעסק בהן.

דניאל יאמר בעלים מכבי נתניה עם מוטל'ה שפיגלר. איתי חסיד
הבגידה בעזריה היא מסר רע מאוד בתהליך הבניה של נתניה. יאמר/איתי חסיד

למה המהלך נכון

אין מה לעשות – מכבי נתניה משחקת גרוע ומוציאה תוצאות גרועות. הסגל שלה, גם אחרי גל העזיבות, שווה מקומות 1-6. עטר הוא האיש שיכול לקחת הצעירים המוכשרים של נתניה לשם ולחנך אותם שזה המקום הטבעי שלהם.

למה המהלך לא נכון

כי עטר נותן פרס למי שזרק אותו, למי שפקפק בו. הוא הראשון שצריך לדעת שמה שעשו לעזריה יעשו לו שוב. ושוב. ושוב. עטר ממתג את עצמו בתור שייע פייגנבוים 2, מאמן שסותם חורים. נכון, כך עטר יחזור לתודעה הספורטיבית, אבל לא בטוח שזה יקרה בתור משהו שיהיה כדאי לו בטווח הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully