וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: ”אפשר להוציא נקודה בבורדו”

29.9.2009 / 7:37

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, סימן את המטרה לפני המראת הקבוצה לצרפת. דיארה: ”אנחנו יודעים לנצח יריבות ברמה הזאת”

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה המריאה הבוקר (שלישי) לבורדו שבצרפת, למשחקה השני במסגרת בית א' של ליגת האלופות (ד', 20:45, ערוץ 2). מי שעבורו חשיבות המשחק תהיה כפולה ומכופלת הוא קשר האלופה הישראלית, ליאור רפאלוב. ברפאלוב מעוניינות קבוצות אברטון ובולטון מהפרמיירליג, ונציגיהן יבואו לבורדו כדי לצפות בו. רפאלוב צפוי לפתוח על הספסל ולהיכנס כמחליף, ונציגי שתי הקבוצות ינצלו זאת כדי להתרשם מיכולתו נגד יריבה אירופית איכותית על הבמה הגדולה של היבשת.

כשחיפה עברה את הבידוק הביטחוני בשדה התעופה, הגיע הנשיא יעקב שחר, ואמר לשחקנים, שלבשו חליפות: "איזה יפים אתם היום, אחד-אחד". אליו הצטרף סגן הנשיא עוזי מור, והשניים עודדו את השחקנים. מצב הרוח הכללי של השחקנים היה מרומם, במיוחד אצל ליאור רפאלוב ואייל גולסה, המתחרים על אותה עמדה, שנראו מבודחים.

גוסטבו בוקולי התייחס לרמת הקושי של המשחק, ואמר: "ליגת האלופות זו ליגה אחרת. אנחנו צריכים להיראות בהתאם. בורדו היא קבוצה גדולה ברמה של באיירן ויובנטוס, ראינו למה הם מסוגלים, אבל אנחנו לא מאבדים תקווה ומאמינים שאפשר לחזור עם נקודות. נעשה הכל כדי להצליח, למרות שמדובר בבית לא קל. למרות שכולם נוטים לחשוב שבורדו היא פחות בכירה בבית, היא לא פחות נוצצת משתי הקבוצות האחרות".

מעל 400 אוהדים יגיעו למשחק ברביעי. בירם כיאל אמור לפתוח בהרכב במקום בוקולי.

דיארה: "אנחנו יודעים לנצח יריבות ברמה הזו"

נשיא אלופת צרפת ז'אן לואי טריו הגדיר בסוף השבוע את המשחק נגד הירוקים כקריטי, ואף אמר כי "בורדו חייבת ניצחון כפול על מכבי חיפה אם ברצונה לשמור על סיכוייה להעפיל שלב". בעיר היין מודים כי חיפה לא ממש מוכרת להם, ולכן מתייחסים ליריבה בחשדנות ובכבוד. אולם לאלו דיארה, קשרה המצוין של הקבוצה, אין ספק מי הפייבוריטית במפגש שיתקיים ביום רביעי. "זה הגיוני לומר שאנחנו חזקים יותר", אמר הקשר ל"ל'אקיפ", "אנחנו קבוצה שיודעת לנהל את עצמה בדקות היותר טובות והפחות טובות. יש לנו ביטחון עצמי, אנחנו יציבים ואנחנו יודעים לנצח יריבות ברמה הזאת. זה שינוי גדול בשבילנו. אם ננצח, נוכל להגדיל את הסיכויים שלנו בליגת האלופות".

ביום ראשון שבה בורדו לראשות הטבלה בצרפת, לאחר שניצחה 0:1 את ראן. יוהאן גורקוף, שהיה בספק למשחק, שותף לאחר שברגע האחרון הוחלט להעלותו בהרכב. כעת לא ברור האם ישותף גם נגד מכבי חיפה במשחק ליגת האלופות. "הראש של השחקנים היה במשחק נגד חיפה, ככה שראינו התקדמות ויצרנו המון מצבים", אמר מאמן בורדו לורן בלאן, שהיה מרוצה מכך ששחקניו דווקא שיפרו את יכולתם לקראת המשחק עם הירוקים. "אני חייב לציין שלא ספגנו גול כבר חמישה משחקי ליגה רצופים, וזה מעודד, אבל אנחנו יכולים להגן טוב יותר, יש מקום לשיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully