וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כרגע המיקום לא מעניין אותנו"

26.9.2009 / 21:00

גיא לוזון התמקד ביכולת של שחקניו ולא במקום השני עליו שמרה בני יהודה בניצחון על סכנין. קוליק: ”יש לנו בעיה בהתקפה”

בני יהודה ספגה הערב (שבת) את שער הליגה הראשון שלה העונה, אך למזלם של הכתומים היה מדובר בשער מצמק בלבד בניצחון 1:2 על בני סכנין, שהותיר את הקבוצה של גיא לוזון במקום השני בטבלה, שתי נקודות בלבד מאחורי מכבי חיפה.

בסיום אמר לוזון: "אמרתי גם לפני המחזור הזה שהמיקום כרגע לא מעניין אותנו ואנחנו מתעסקים רק בלשפר ולהשתפר ברמת הכדוגל שלנו. אני חושב שהיום היה שיפור ובחצי השעה הראשונה היה פה כדורגל ברמה הכי גבוהה שיש, שיחקנו מרגל לרגל, מהיר, דרך הקווים ודרך האמצע והיה קשה להתמודד איתנו בדקות האלה".

"בני יהודה הייתה שווה היום יותר משני גולים", המשיך לוזון. "בסך הכל אנחנו שמחים בחלקנו. אנחנו רוצים להשתפר בעיקר בכמות הדקות שבהן נשחק ברמה גבוהה ונרצה להבקיע יותר בדקות בהן אנחנו משחקים כדורגל אטרקטיבי". לגבי העובדה ששניים משחקני הרכש שלו, עמרי אפק ולירן כהן, כבשו, אמר לוזון: "זה אומר ששניהם לא הגיעו לכאן בשביל היופי למרות ששניהם בחורים יפים. הם הגיעו לכאן כדי לכבוש ולשפר את הקבוצה בחלק הקידמי וזה תפקידם".

אפק עצמו אמר: "חיכיתי מאוד לחזור לשחק בליגה ולהיות בריא ולעבור את זה כמו שצריך. זו העבודה שלנו והמטרה שלי היא באמת לעזור לקבוצה וזה לאו דווקא צריך להתבטא בגולים שלי. אנחנו בהחלט שואפים להיות בצמרת אבל להכריז על יותר זה בטח לא רלוונטי בשלב הזה. אם אנחנו נשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים אז נהיה בצמרת אבל נעשה את זה רק דרך עבודה במגרש ולא דרך הצהרות".

קוליק: "הקבוצה הטובה ניצחה"

המאמן המפסיד, ערן קוליק, אמר: "ציפינו ליותר, אבל הקבוצה הטובה ניצחה. למרות שהיו לנו כמה דקות טובות שבהן לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו, מספר שחקנים לא הפגינו את היכולת הטובה שציפיתי שיפגינו".

"עשינו שינוי במערך", המשיך קוליק. "שיחקנו עם שלושה בהתקפה והתוצאה כבר היתה אחת אפס וחיפשנו להשוות. גם בני יהודה יכלו להבקיע שערים נוספים והם היו יותר טובים היום. יש לנו בעיה בתוך הרחבה כי אנחנו לא מבקיעים שערים. בכל קרבות האוויר היריב ניצח ולא יכול להיות דבר כזה מבחינתנו".

אחמד קאסום הוסיף: "בפרקים גדולים של המשחק לא היינו חדים, הגענו למצבים אבל לא תרגמנו את זה לשערים. לעומת בני יהודה שידעה לתת גולים קלים. אני מקווה שנדע ללמוד מטעויות. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה היכולת של היום לא תספיק לנו בהמשך אבל אני סומך על המאמן והצוות המקצועי שיכינו אותנו למשחקים יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully