וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א גברה 0:2 על הפועל ר"ג

כדור חופשי של הזר הסרבי נעצר רק ברשת, שבחון הכפיל ומכבי ת"א ניצחה 0:2 את הפועל ר"ג בבית ב' בגביע הטוטו

שחקן הפועל רמת גן חיים מלכה שומר על איליה יברויאן, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איפה הכדור? מלכה ויברויאן ממתינים בסבלנות/ברני ארדוב

מכבי תל אביב גברה הערב (שלישי) 0:2 על הפועל רמת גן במחזור האחרון של בית ב' בגביע הטוטו וסיימה את את ששת משחקיה בשלב המוקדם עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הצהובים לא התקשו בדרך לשלוש הנקודות ואילולא מספר החמצות ומשחק בהילוך שני, גם היו יכולים לסיים עם ניצחון גדול יותר.

אבי נמני הרשה לעצמו לערוך כמה ניסויי כלים ולשפשף כמה שחקנים שבדרך כלל לא משחקים בליגה וכך זכו למשל ניסו קפילוטו ודור מלול לשחק 90 דקות, כשהאחרון אץ מצטיין בעמדת המגן השמאלי (ובמחצית השנייה מעמדת המגן הימני), מרבה לתקוף ויותר מצבים לחבריו. פגרת ראש השנה גם אפשרה למאמן הצהוב להכניס לעניינים גם את אנדריי קומאץ' שרשם 90 דקות סולידיות במרכז השדה ואת איביצ'ה אילייב, שגם כבש את שער הניצחון בדקה ה-54 בבעיטה חופשית מרשימה, היישר לחיבור האדום. יוסי שבחון חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

הצהובים שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו, כשמולם הפועל רמת גן שדווקא שיחקה בהרכב יחסית חזק, אבל פשוט לא היוותה יריב. השחקנים באדום ניסו פה ושם, אבל התקשו להניע את הכדור, לא הצילחו להגיע לרחבה ולאורך כל 90 הדקות נראה המשחק כמו מפגש גביע בין שתי קבוצות מליגות שונות.

"אנחנו לא במנטרה של מה שהיה פעם במכבי, של הוקוס פוקוס. צריכים סבלנות. נטפטף את הזרים לאט-לאט, כדי שיביאו לנו תועלת עם הזמן", אמר המאמן המנצח, אבי נמני, אחרי המשחק, "צריכים ללכת לפי תכנית מסוימת ולשלב את השחקנים החדשים לפי התכנית. השחקנים מאמינים בעצמם וזה הכי חשוב. הדרך עוד ארוכה, ויש עוד כמה דברים שאנחנו צריכים לשפר".

ליאור ז'אן הוסיף: "עשינו דרך יפה ומכובדת בגביע הטוטו. הצלחנו להציג ברוב הזמן יכולת טובה ועם זאת שולבו צעירים וגם הזרים התחברו יפה. דברים נראים טוב כרגע. אני מניח שגולדהאר אהב את מה שהוא ראה הערב, יש כאן חבר'ה צעירים כשרוניים שנלחמים". לגבי המטרות של מכבי העונה, הוסיף השחקן: "זה נראה טוב ואנחנו עם שאיפות צנועות כרגע. אני לא יודע אם יש לנו את היכולת להתמודד על האליפות, נראה עם הזמן לאן זה מוביל, כרגע זה נראה טוב והזמן יעשה את שלו".

מהלך המשחק

דקה 13: דור מלול העביר כדור לתמיר כחלון שהסתובב ובעט חזק מזווית קשה מתוך רחבת החמש, אבל איתי ארקין הדף.

דקה 26: ז'אן נגח מקרוב, ההגנה בלמה, הכדור חזר לבלם שמחמישה מטרים הטיס אותו מעל המשקוף.

דקה 35: דור מלול נכנס היטב לכיוון קו החוץ והעביר כדור רוחב טוב שהורחק רגע לפני שהוא נדחק פנימה.

דקה 54: גול! שבחון הוכשל כ-19 מטרים מהשער, אילייב בעט ברגל ימין לחיבור של ארקין. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 72: שבחון הרים כדור חזק לרחבה, יברויאן לא הגיע טוב ופיספס את הנגיחה.

דקה 77: גיא סולומון העביר בעיטת שוער ארוכה עד ליוסי שבחון, זה התקדם לתוך הרחבה וממצב נוח בעט מעל המשקוף.

דקה 90+3: ציון צמח העלה כדור קרן מצד ימין, יוסי שבחון נגח מקרוב באין מפריע, פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

מכבי ת"א: גיא סולומון, יובל שפונגין (אורי שטרית, 46), ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן (איגור טומאסיץ', 46), דור מלול, אנדריי קומאץ', גיז'רמו ישראלביץ' (שרן ייני, 46), איביצ'ה אילייב (ציון צמח, 65), תמיר כחלון (עמנואל מאיוקה, 73), יוסי שבחון, איליה יברויאן.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, קובי מוסא (תמיר בן עמי, 46), חיים מלכה, אסי דומב, בני חדד (עמית אוחנה, 60), הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארס, קובי חסן (עומר פרץ, 53), בן לוז (גולן חרמון, 65), קרלוס צ'קאנה, ג'ורג' דאטורו (מור גולן, 46).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מימין לשמאל: מנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה, בעלי המועדון מיטש גולדהאר ויו"ר המועדון אביב בושינסקי. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה ממה שהוא ראה. מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully