וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ניצחונות להפועל פ"ת, אשדוד ורעננה

גיא עזורי ובאר שבע שוב הפסידו, הפעם 1:0 להפועל פתח תקוה. אשדוד גברה 1:3 על הפועל רמת גן, 0:1 לרעננה על עכו

ארבעה ימים לפני פתיחת העונה בליגת העל, וקבוצות הליגה ביצעו הערב (שלישי) ניסוי כלים אחרון בגביע הטוטו לקראת המחזור בשבת. המאוכזבת הגדולה שוב הייתה הפועל באר שבע, שנוצחה בביתה 1:0 על ידי הפועל פתח תקוה הרעננה והנקייה מהפסדים עד כה. מ.ס. אשדוד רשמה ניצחון שני ברציפות, כשגברה 1:3 בווינטר על הפועל רמת גן, לה נקודה בודדת במפעל והרבה סיבות לדאגה. גם הפועל רעננה ניצחה בפעם השנייה השבוע, כשעשתה זאת בנצרת עלית עם 0:1 על הפועל עכו.

הפועל ב"ש - הפועל פ"ת 1:0

האחת לחוצה, השנייה מרוצה - כך הן הגיעו למשחק וכך הן יוצאות ממנו. אחרי ההפסד 4:2 למכבי פתח תקוה בשבת, הלחץ בהפועל באר שבע הגיע לרמות חדשות ובקבוצה מבצעים שינויים שמעידים על חשש לקראת פתיחת העונה. הקבוצה שוב נתקלה ביריבה מאם המושבות, כשהערב (שלישי) הייתה זו הפועל פתח תקוה שניצחה 0:1 בווסרמיל, שמרה על מאזן ללא הפסד בגביע הטוטו ונותרה בראש בית א' עם שמונה נקודות מארבעה משחקים.

שתי הקבוצות עלו ללא מספר שחקני מפתח שקיבלו מנוחה, והמחצית הראשונה הייתה חלשה יחסית עם מצב אחד מצוין של אלנתן סלמי, שניצל טעות של נדב קידר ובסופו של דבר החמיץ מקרוב. במחצית שלח גיא עזורי את מאור מליקסון, ליאור אסולין ואוהד קדוסי לכר הדשא, אבל דווקא האורחים הגיעו לעוד מצב מצוין, כשג'ורג' גברו בעט כדור שננעץ במשקוף. שבע דקות לאחר מכן עלה פאבלו פרגל לעזרת התקפת באר שבע, ונגח כדור שכמעט חדר פנימה.

בדקה ה-71 הגיע השער של הפועל פתח תקוה, כשסלמי הגיע לכדור רוחב והקשית בנגיעה קלה מעל טברטקו קאלה כדי לקבוע 0:1 להפועל פתח תקוה. באר שבע תקפה בחמת זעם בדקות הסיום, אך שניר דורי והגנתו עשו עבודה טובה והשאירו את היריבים מהנגב לעשות חושבים לקראת מחזור הפתיחה.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (מאור מליקסון, 46), נדב קידר, ריאן אדלי (סיראז' נאסר, 70), שמעון הרוש (פאבל פרגל, 46), דנדי אוקונגו, זיו כבדה, ג'וזף טאצ'י, ארז מסיקה, חנן פדידה (ליאור אסולין, 46), פטה בנגורה (אוהד קדוסי, 46).

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, נאעיל חוטבא, אודי חנון, גל כהן (עמנואל מתיאס, 70), ג'ורג' גברו, מרק גורמן (קובי דג'אני, 46), כפיר דר, תומר בן חיים, רפי דהן (שחר בלילטי, 59), עוסמן בשירו (ארמון בן נעים, 60), אלנתן סלמי (רפאל מלסינסקי, 72).

הפועל ר"ג - מ.ס. אשדוד 3:1

נקודה בודדת בארבעה משחקים בגביע הטוטו - זה המאזן הלא מחמיא איתו מגיעה הפועל רמת גן לעונתה הראשונה זה 20 שנה בליגה הבכירה. את אותה נקודה השיגה הקבוצה של יובל נעים באשדוד, אך הערב כשהיא בהרכב חסר, לא יכלה המארחת ונוצחה 2:1 אחרי שהחזיקה ביתרון דקה אחת בלבד. סיפור גביע הטוטו תם ונשלם עבור האורדונים, שיקוו לתחזית פחות קודרת בשבת.

באשדוד חשו סיפוק מהניצחון הראשון על סכנין בשבת (0:1) ופתאום הגיע אחד נוסף בו חזרו מפיגור. בקבוצה יש חוסר ודאות לגבי המשך דרכו של דוד רביבו, אבל לפחות השילוב בין דימיטאר מקרייב לעידן שריקי חזר לעבוד כראוי. הבוגלרי כבש מבישול של חברו לחוד, שהרשית בעצמו את השני במחצית השנייה. גם שובו של סטויקיץ' אל בין הקורות החזיר ביטחון להגנה הדי מעורערת של האורחים, שיכולים להיות מרוצים בסופו של יום.

אחרי מספר הזדמנויות של המארחים תוך ניצול החולשה של הגנת אשדוד, נכבש השער הראשון בווינטר. בן לוז הקדים את שחקני העורף האשדודים ודחק מקרוב כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-35. דקה אחת חלפה ואשדוד חזרה למשחק, כשמקרייב ניצל מסירה של עידן שריקי כדי להבקיע ולהוריד את הקבוצות בשיוויון למחצית. אותו שריקי היה במקום כדי להשלים מהפך אשדודי בדקה ה-70 אחרי בישול של המחליף ברק בדש. לרמת גן הייתה הזדמנות להשות בדקה ה-79, כשנגיעת יד של אורי אוזן הובילה לפנדל, אך בני חדד בעט לא טוב וסטויקיץ' עצר בקלות. בדקת הסיום נעץ עידן שדה את השלישי של אשדוד, שמנצחת פעם שנייה ברציפות.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, חיים מלכה (אסי חקק, 66), גולן חרמון, בני חדד, שי חדד, קובי חסן (אלי לוי, 46), בן לוז (חזי דילמוני, 55, ולדימיר רוזנפלד 70), קרלוס צ'קאנה, עומר פרץ, ג'ורג' דאטורו (עמית אוחנה, 55).

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, מתן אוחיון (רחמים צ'קול, 55), משה אוחיון, עידן וייצמן (ברק בדש, 67), שי רביבו (ניר ביטון, 65), ניר נחום (עידן שדה, 55), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל עכו - הפועל רעננה 1:0

שתי המנצחות של בית ג' משבת נפגשו ביניהן, במטרה להמשיך את המומנטום לקראת פתיחת הליגה המרגשת עבורן. בעכו עדיין זועמים על הוצאתם מטופס הטוטו לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת, אך על פי התוצאה מול רעננה אולי במועצה לקחו את ההחלטה הנכונה. מהסגל של ירון הוכנבוים נעדרו שחר סימנטוב ורועי דיין הפצועים, וכן בן בנימין שמחרים את אימוני הקבוצה על רקע כספי, וכך שער של אבי כנפו העניק לרעננה את הניצחון 0:1.

ברעננה הגיעו באופוריה בזכות מה שהם מכנים "גניבה", בצירופו של היהודי-צרפתי סטיבן כהן. בקבוצה חתם כבר הארגנטינאי הצעיר ארמנדו לסקאנו, שהרשים במשחקי גביע הטוטו הקודמים וחילק מסירות נהדרות גם הערב. למרות זאת, שער הניצחון הגיע באופן מקרי כשכדור קרן של כנפו הפתיע את דודו גורש ו-50 הצופים שהגיעו למגרש בנצרת עלית, ונכנס ישירות פנימה. רעננה מנצחת בפעם השנייה ברציפות ועולה לראשות בית ג' עם שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully