וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: זו כבר לא צרפת של 98'

הצרפתים עלו לראשונה ללא נציגים מהזכייה במונדיאל, ואיכזבו עם 0:1 קטן באיי פארו. 0:2 לגרמניה על פוגטס ואזרבייג'אן

בספטמבר ייערך מחזור מלא של מוקדמות מונדיאל 2010, אבל עוד לפני כן יש מספר נבחרות שמשלימות את משחקיהן, ביניהן גרמניה וצרפת. הראשונה יצאה הערב (רביעי) למשחק חוץ רווי פיקנטריה מול ברטי פוגטס ואזרבייג'אן וחזרה עם ניצחון 0:2, ואילו הטריקולור שוב איכזבו עם ניצחון 0:1 קטן בטורשאבן מול איי פארו. קרואטיה עשתה צעד משמעותי אל עבר הפלייאוף עם 1:3 על בלארוס בבית 6, כאשר נורבגיה המאכזבת סוף סוף התעוררה, ומחצה את סקוטלנד 0:4 במסגרת בית 9.

אזרבייג'אן - גרמניה 2:0

המפגש המרגש של ברטי פוגטס, שזכה עם מערב גרמניה כשחקן באליפות אירופה 1972 ובמונדיאל 1974 וכמאמן עם גרמניה ביורו 1996, הסתיים עם ניצחון צפוי של האורחים מגרמניה. שחקניו של יוגי לאו רצו את הנקודות על מנת להגיע למשחק המכריע במוסקבה מהמקום הראשון של בית 4, ועשו את העבודה בבאקו.

מירוסלב קלוסה חזר מפציעה ופתח בהרכב הגרמנים, ובדקה ה-12 ראה את חברו לבאיירן מינכן, בסטיאן שווינשטייגר, כובש את הראשון. האזרים החזיקו מעמד עד לדקה ה-54, אז קלוסה בעצמו הרשית לפני שהוחלף על ידי המתאזרח קאקאו.

איי פארו - צרפת 1:0

ריימונד דומנק אמר לפני המשחק שאיבוד נקודות יהיה קטסטרופלי עבורו, ולפחות מהבחינה הזו הוא יכול לנשום לרווחה. באשר ליכולת של הנבחרת שלו, זה כבר סיפור אחר. הצרפתים עלו בפעם הראשונה ללא אף שריד מאלופי העולם 98', כשהקפטן תיירי הנרי נותר מחוץ לסגל בגלל פציעה ופטריק ויירה כלל לא זומן. גם פרנק ריברי עלה לשחק רק בדקה ה-63, וכך נפל הנטל על יוהאן גורקוף וצמד החלוצים, ניקולא אנלקה ואנדרה פייר ג'יניאק, כשבשער פתח לראשונה במשחק רשמי שוערה של ליון, הוגו לוריס.

42 דקות החזיקו מעמד המארחים בטורשאבן, עד שג'יניאק מצא את הרשת הודות לבישול של פלורן מאלודה. שער ראשון לחלוץ טולוז במדי הטריקולור, אחרי לא מעט החמצות מצד הצרפתים במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה המשיכו שחקניו של דומנק להחמיץ מול שערו של מיקלסן, אבל למרות התוצאה הלא מחמיאה חזרו עם הנקודות הביתה.

בלארוס - קרואטיה 3:1

קרב מסקרן היה בבית 6, בין האורחת, המדורגת שנייה ערב המחזור, למארחת המדורגת רביעית ולה משחק חסר. בלארוס מעולם לא השתתפה בטורניר גדול ובמדינה מרגישים שזו ההזדמנות הגדולה שלהם להגיע לפחות לפלייאוף, אך ידעו שהפסד הערב עלול לסיים עבורם את הסיפור. לצערם, זה בדיוק מה שקרה.

הקרואטים פתחו היטב, כשאיביצה אוליץ' מעלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-22. המארחים חיפשו את השוויון, אלא שקרואטיה ניצלה זאת כדי לצאת קדימה, ובדקה ה-69 הכפיל אדאורדו, חלוץ ארסנל, ששב לסגל אחרי זמן רב, את התוצאה. דימיטרי ורקוצוב רק הצליח לצמק בדקה ה-81, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאוליץ', שהשלים צמד שתי דקות מאוחר יותר כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:3 חשוב לקרואטיה.

נורבגיה - סקוטלנד 0:4

הנבחרת המאכזבת של בית 9 היא ללא ספק נורבגיה. מי שלפני עשור הופיעה דרך קבע בטורנירים הגדולים הפכה לנמושת הבית, כשהיא ללא ניצחון ועם שלוש נקודות בלבד בתום חמישה מחזורים. הערב, סוף סוף נתנו הנורבגים הצגה. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-35, כשפצצה של ג'ון ארנה ריסה המצוין מ-20 מטרים נענצה ישר ברשת כדי לקבוע 0:1.

שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה הבקיעו המארחים שער נוסף ממרחק, כאשר הפעם היה זה מורטן גאמסט פדרסן, גם הוא ברגל שמאל, כדי להכפיל ל-0:2. החגיגה הסקנדינבית נמשכה, ובדקה השישים הגיע תורו של אריק הוסקלפ למצוא את הרשת, ולקבוע 0:3. את המסמר האחרון בארון של הסקוטים המסכנים קבע פדרסן, שהשלים צמד אישי בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק - 0:4 ענק לנורבגים.

במשחק נוסף:

סלובניה - סן מרינו 0:5
לסלובניה: רוברט קורן (19, 74), אלכסנדר רדוסאלייביץ' (39), אנדרז קירם (54), זלטאן ליוביאנקיץ' (90)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully