וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "המוטו שלנו - ליהנות ולא לסבול"

מאמן מכבי תל אביב מיאן להתלהב מהניצחון על אשדוד, הסביר כיצד הוא רוצה לראות את שחקניו ואמר שהוא עדיין לא דיבר עם גולדהאר. מזרחי: "יש הרבה חומר למחשבה". על רביבו: "רוצים שהוא יישאר כי הוא השחקן הכי טוב שלנו, אבל לא הכל תלוי בנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב הרשימה הערב (שבת) מאוד כשהביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד במחזור השני של גביע הטוטו. הצהובים שלטו בכל 90 הדקות במגרש, תקפו ללא הרף ויצרו מצבים רבים ליד השער האשדודי, מתוכם הם הצליחו לכבוש ארבעה.

בתוך כך, נמשכים המגעים של הקבוצה לגבי הבאתו של בלם מכבי נתניה ביוואן פרנסמן. גורמים בקבוצה מעדיפים להנחית את פרנסמן בקרית שלום, כאשר הצהובים מנהלים במקביל משא ומתן עם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ'.

מכבי תל אביב גם ממשיכה בניסיונה לצרף את הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', כשבקבוצה עדיין לא איבדו תקווה להביא את הקשר הגנאי מארק אדוסיי. במכבי יודעים שאדוסיי מחזיק בהצעה מהליגה השנייה באיטליה.

ביום ראשון תציג הנהלת הקבוצה במסיבת עיתונאים במלון קרלטון ספונסר נוסף, "קל-נופש" שיהיה המאמץ המשנה בנוסף לחברת פייג'יאה. המועדון מכר עד כה קצת יותר מ-2,500 מנויים.

נמני: "לא יודעים אם אפשר כרגע להביא שחקנים זרים"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני יכול היה לרוות נחת מהניצחון של שחקניו, השני שלהם בשבוע האחרון. מכבי מנסה להביא שחקנים זרים, ונמני נשאל בתחילה האם לאור התצוגה היא אכן זקוקה לכאלה.

"זו באמת שאלה טובה", אמר. "אנחנו בעיקרון נמצאים רק עם זר אחד בסגל (איגור טומאסיץ' - ר.ב.), כשעמנואל מאיוקה עדיין צעיר ואנחנו רוצים שהוא יבשיל. בכל מקרה אנחנו לא יודעים אם אנחנו יכולים להביא כרגע שחקנים זרים, כך שהכול נמצא עדיין בשלב ההתייעצויות והדיונים. עד שלא נדע מה קורה מבחינה כלכלית אנחנו בינתיים לא עושים שום מהלך. מעבר לכך, נתייחס כרגע למה שיש וכרגע אנחנו מאוד מרוצים ממה שיש".

נמני לא רצה להתלהב מהתצוגה של הקבוצה, וצינן מעט את ההתלהבות: "זו רק תחילת עונה, ולמרות התוצאה אני לא חושב שהתפתח משחק יותר מדי טוב, למרות שהיו מהלכים יפים. אבל צריך להבין שזו תחילת העונה, שחקנים עייפים מאוד, כיוון שיש עליהם הרבה עומס והם נושאים במאמץ רב. אנחנו רוצים להתקדם אט-אט".

כשנשאל בכל זאת האם הוא פוחד מלהתלהב בתחילת העונה, הוסיף המאמן: "זה לא עניין של פחד. פחד יש בדברים אחרים, לא בכדורגל. אני לא חושש משום דבר. כל משחק הוא משחק חדש. נצטרך להגיע למשחק הבא ולעשות מאמץ כדי לנצח".

נמני: "ניתן קרדיט וגב לשחקנים הצעירים"

נמני התייחס לדבריו של טומאסיץ', שאמר כי שחקנים בקבוצה נהנים השנה על המגרש. "העונה רק החלה ואי אפשר לדעת מה יהיה הלאה", אמר נמני, "אבל שחקני כדורגל צריכים להבין שהמוטו שלנו הוא שאנחנו באים בשביל ליהנות ולא לסבול. אף אחד לא עומד כאן מול כיתת יורים, אנחנו רוצים ליהנות מכדורגל - הצוות המקצועי, ההנהלה, הבעלים ובטח הקהל, ובסוף גם השחקנים. בתוך ההנאה צריך לשאוף לתחרותיות והישגיות".

נמני נשאל האם הוא דיבר עם הבעלים החדשים של הקבוצה, מיטש גולדהאר, והשיב: "אני לא חושב שזה מתפקידי לדבר עימו. יש בשביל זה את בושינסקי ושעיה, שעושים עבודה מצוינת והם דואגים לקשר עימו ולמשא ומתן להבאת שחקנים זרים. אני מקווה שזה יסתיים בימים הקרובים כדי שנוכל להתחיל להתכונן כי עוד שבועיים מתחילה הליגה".

מאמן הצהובים דיבר גם על השתלבותם של שחקני הרכש הישראלים, רוני גפני, תמיר כחלון ויובל אבידור, ואמר: "צריך סבלנות. נכון שבינתיים הם נכנסים יפה מאוד לפאזל ואני מעריך שככל שיעבור הזמן יהיה להם הרבה יותר קל".

נמני גם התייחס לשחקנים הצעירים שמשתלבים בהרכב: "הדברים האלה תלויים יותר בהם. אנחנו ניתן את הקרדיט והגב. אם שחקן צעיר יוכיח את עצמו לטווח ארוך, הוא יקנה את מקומו בקבוצה, ובאופן טבעי בהרכב. כשאנחנו בוחרים הרכב אנחנו מסתכלים על היכולת".

לגבי דוד רביבו, שהוזכר לא אחת כמועמד לקבוצה, אמר המאמן: "כולנו יודעים מה הוא שווה, והוא בטח לא עמד למבחן היום. אני חושב שהוא אחד השחקנים הטובים בליגה. אנחנו בינתיים מתייחסים למה שיש ונהנים מזה. אני מזכיר שוב שיש בעלים, ואנחנו עדיין לא יודעים מה יהיו היכולות שלנו לגבי החיזוק, נמתין בציפייה".

איגור טומאסיץ' אמר בסיום: "היום כולנו נהנינו מכדורגל, אנחנו צריכים להמשיך ככה ולהראות בכל משחק שאנחנו יכולים לעשות את זה. המטרה שלנו היא להיות טובים יותר ממשחק למשחק". לגבי עצמו הוסיף הבלם: "שנה שעברה לא הייתי טוב, עכשיו אני רגיל יותר לתנאים ולמזג האוויר ומקווה להראות יותר".

יוסי מזרחי: "הרבה חומר למחשבה"

מ.ס. אשדוד הציגה יכולת גרועה, והגיעה למצב אחד רציני כל המשחק. בסיום מאמן הקבוצה יוסי מזרחי נשמע זועם. "יש הרבה חומר למחשבה אחרי משחק כזה, וצריך לראות מה אנחנו עושים. קשה לנתח ולהבין למה נראינו כך", אמר המאמן.

"היכולת לא כל כך הפתיעה אותי, כי אנחנו עובדים בעומס גדול מאוד. צריך לבדוק אם היכולת הייתה בגלל העומס או בגלל שאנחנו לא כל כך טובים".

מזרחי התייחס לאחר מכן גם לדוד רביבו, שנכנס כמחליף: "רביבו לא פתח בגלל הסיפור עם מכבי תל אביב, שמאוד הפתיע אותנו. חייבים לסגור את הסוגייה הזאת כי אנחנו שבועיים לפני פתיחת הליגה, בקרוב זה ייפתר לכאן או לכאן. אנחנו רוצים שהוא יישאר כי הוא השחקן הכי טוב שלנו, אבל לא הכל תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully