וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "הפניתם לי עורף"

המאמן נזף בשחקני הפועל ת”א על פרשת גטבורג: ”הפרתם את מילתכם”. גם זהבי וידין צפוים לעונש

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שבוע עמוס עבר על הפועל תל אביב. קבוצתו של אלי גוטמן חזרה ממשחק חוץ לא פשוט עם תוצאה נהדרת (1:3) מול גטבורג, אלא שליתרון המצויין לקראת הגומלין התווספו גם לא מעט בעיות. איתי שכטר ודאגלאס דה סילבה הואשמו בניסיון לאונס, וגם לאחר שהאישומים נמחקו, ריח רע נשאר מעל למועדון.

אמש (ראשון) חזרו האדומים לגביע הטוטו, ופתחו עם 1:1 חלש מול בני יהודה, אבל גם גוטמן עצמו יודע שהדבר החשוב ביותר כרגע הוא לסיים את הפרשה בצורה המהירה ביותר. בתוך כך, הבוקר מתברר שערן זהבי ואביחי ידין הם שני שחקנים נוספים שהפרו את הקוד האתי בנסיעה לשבדיה והשניים צפויים לספוג עונש.

"מה שחשוב זה הגומלין בחמישי"

המאמן כינס את שחקניו מיד לאחר המשחק ואמר להם: "אני מרגיש כמו אבא שנתן לילדים שלו לצאת, ואתם הפניתם לי עורף. הפרתם את המילה שלכם. אני מאוד מאוכזב מההתנהגות שלכם. אני יודע כל מה שהיה שם וכל שחקן ירגיש את זה במשכורתו. אני מצפה מהשחקנים שעשו את זה שיבואו אליי ואל מוני הראל ויתנצלו". עם זאת, גוטמן הביט קדימה והוסיף: "הדבר הכי חשוב שתלמדו מהדבר, ושתצאו מחוזקים".

"מה שחשוב זה משחק הגומלין ביום חמישי", אמר המאמן לאחר המשחק. "לשם אנו מכוונים. היה טוב ששחקנים אחרים שיחקו היום, גם מנטשאשווילי נתן דקות טובות, ומבחינתי חשוב שהוא סיים 45 דקות". על האירועים בגטבורג אמר גוטמן: "תחושה של אכזבה, בפרט לאחר משחק טוב שעשינו בשבדיה. אנחנו נצא מזה רק חזקים יותר".

כשנשאל מה הרגיש כששמע על ההאשמות, אמר המאמן: "איך הרגשתי? במילה אחת: אכזבה. אני מאמין שהשחקנים כבר הבינו את מה שהם עשו, נתחזק ונמשיך הלאה. צריך להתכונן בצורה טובה לגטבורג ויהיה לנו משחק קשה מולם ביום חמישי".

שחקן הפועל תל אביב, דני בונדר אמר לאחר המשחק: "טוב לתת קצת אוויר לשחקנים שלא משחקים בדרך כלל". על הפרשה של שכטר ודה סילבה, אמר השחקן: "הפרשה מאחורינו. זה היה בהחלט מקרה לא נעים אבל זה חלק מהכדורגל ואנחנו מועדון חזק ונעבור גם את זה. הראש שלנו כבר במשחק נגד גטבורג והמטרה היא לעבור שלב. אנו באים למשחק במלוא הרצינות, ואני מקווה שנסיים את המשימה ביום חמישי".

"אהבתי את ההתלהבות של השחקנים"

בבני יהודה היו בסך הכל מרוצים מהמשחק שהסתיים בתיקו. הזהובים הציגו יכולת טובה באירופה עד כה, וגם הפעם שלטו ברוב חלקי המשחק מול האדומים. גיא לוזון, מאמן בני יהודה, אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהיה משחק טוב לחבר'ה שלא שיחקו ולא צברו דקות באירופה. אהבתי את ההתלהבות של השחקנים בסוף המחצית השנייה". על ההתלהבות שהראו שחקניו במרבית השלבים במשחק, אמר לוזון: "אוהדים רוצים לראות שחקנים שמתלהבים להיות על הדשא".

בדיוק כמו גוטמן, גם לוזון יודע היטב שהמטרה של קבוצתו היא המשחק מול פאסוס דה פריירה ביום חמישי. מאמן הזהובים לא מקל ראש: "יהיה משחק קשה. צריך לבוא כדי לנצח אותו, בלי להתייחס למקדמה מהמשחק הראשון". בנוגע להמשך אמר המאמן: "אחרי שנעבור את המשוכה הפורטוגלית, נחשוב על השלב הבא".

עדכון ראשון: 2.8 20:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully