וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "נתחזק בשלושה זרים השבוע"

מאמן מכבי ת"א מתכונן לעיבוי הסגל. בושינסקי עשוי לטוס לקנדה לקדם המכירה. עזרן: "זה שנמני מושך אליו את הלחץ עוזר לנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב פתחה את העונה עם טעם מתוק. ניצחון 2:3 משער של הקשר ששב למועדון מבני יהודה, תמיר כחלון, עמוק בתוספת הזמן של המשחק הראשון של העונה בגביע הטוטו נגד בני סכנין, במסגרת בית ב'. אבל לא רק זה. הרבה דינמיות, תנועה וחיות במשחק של הצהובים, בעיקר במחצית הראשונה. דם צעיר עלה על המגרש ויש ריח של שינוי מהעונה שעברה.

בתוך כך, עסקת המכירה של המועדון ממשיכה לקרום עור וגידים. יו"ר המועדון אביב בושינסקי עשוי להמריא ביום ראשון לקנדה בכדי להמשיך ולקדם את המגעים שמנהל הבעלים הנוכחי של הקבוצה אלכס שניידר עם זה המיועד מיטשל גולדהאר.

נמני: "אין עלינו לחץ והאווירה מאוד רגועה"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני התייחס בתחילת דבריו למשחק: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, שלטנו במשחק והגענו להרבה מאוד מצבים, מעבר לשערים שכבשנו. במחצית השנייה זה התהפך, הייתה מחצית פחות טובה שלנו. השחקנים שנכסנו כמחליפים, תמיר כחלון ויניב עזרן, הביאו לשינוי ועזרו לנו לנצח את המשחק".

המאמן התייחס לשחקני הרכש והוסיף: "רוני גפני כבש ויובל אבידור היה מאוד דינמי. צריך עדיין ללמוד את השחקנים הללו. ללמוד את התנועות של אבידור, הוא עושה הרבה תנועה לעומק. אנחנו סבלניים, אנחנו עושים הרבה ניסויים בהרכב ומשלבים הרבה שחקנים צעירים גם בהרכב וגם כמחליפים בכדי לראות מי יכול להשתלב איתנו קדימה, ולמי יש את היכולת והאופי להתמודד בליגת העל.

"אין לנו הרבה ברירות כרגע ואנחנו עושים ניסויים", הוסיף נמני. "מעבר לכך יצטרפו אלינו עוד שחקנים במהלך השבוע הקרוב. אנחנו אמורים להתחזק בשלושה זרים. כיום אנחנו רק עם זר אחד שרשום - איגור טומאסיץ'".

נמני התייחס גם לעסקת המכירה של הקבוצה ואמר: "אני לא רוצה להתעסק בכך. בשביל זה יש את בושינסקי ושעיה. הובהר לי על ידי אביב שנוכל לצרף עוד שלושה זרים כפי שתוכנן מלכתחילה עם שניידר. אנחנו נערכים בהתאם ומנסים לברור את בחירת הזרים כדי שהיא תהיה מה שיותר מוצלחת והשחקנים שיגיעו יצליחו ויעזרו לקבוצה. יש לנו סבלנות וזמן עד הליגה.

"בניגוד לשנים קודמות אין עלינו לחץ והאווירה רגועה מאוד. אין משקולות על כתפי השחקנים, ואני מקווה שזה יעזור להם לשחק בצורה משוחררת", קיווה נמני. "אנחנו רוצים לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו וזה להתמודד בצמרת הליגה. נתחזק בהתאם, ועם השחקנים הקיימים שאנחנו מאמינים בהם אין סיבה שלא נעשה את זה".

עם זאת, גורמים במועדון מעריכים כי לא יהיה פשוט לצרף שחקני חיזוק כבר השבוע, וכל זה עד שיתבהר מי יהיה הבעלים שיעמוד בראש המועדון, שכן גם במידה שגולדהאר ירכוש את המועדון, יקח זמן עד שההתאחדות וגופיה המשפטיים יאשרו בפועל את היותו בעלים ורק אז הוא יוכל להעביר כספים למטרות הרכש.

עזרן: "יש השנה חבר'ה רעננים שרוצים יותר"

חלוץ מכבי תל אביב יניב עזרן, שעבר ניתוח בקיץ והחלים ממנו, נכנס כמחליף. עזרן בישל את שער הניצחון לכחלון. בסיום המשחק הוא אמר: "זו הרגשה טובה להתחיל עם בישול במשחק הבכורה של העונה. סך הכול היה משחק טוב של כל הקבוצה. המחצית הראשונה הייתה טובה יותר, בשנייה הלכנו אחורה, אבל הגיע לנו לנצח. אנחנו משחקים משוחרר.

"במחנה האימון שיחקנו כדורגל טוב. אני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי גם בליגה. אין ספק שאבי (נמני - ר.ב.) מושך אליו את רוב הלחץ והשחקנים מרגישים את זה, דבר שנותן לנו הרבה חופשיות, זה ישפיע לטובה על השחקנים".

עזרן התייחס אף לשינוי שעברה הקבוצה מהעונה הקודמת: "אני חושב שהשנה יש סגל הרבה יותר צעיר. חבר'ה רעננים שרוצים יותר, אנחנו נראה השנה מכבי תל אביב יותר תוססת".

קוליק: "מאמין בצעירים שלנו"

מאמן בני סכנין ערן קוליק אמר: "תחילת המשחק שלנו הייתה לא טובה. לא האמנתי שנפתח כך, אבל אז הגיעה המחצית השנייה וחזרנו לעצמנו. השחקנים הוכיחו שהם יודעים לשחק, עשו פעולות טובות מאוד, כבשו שני שערים יפים מאוד, וב-2:2 הייתה לנו אפשרות להבקיע שער נוסף, אבל את זה לא עשינו, ואז שתי טעויות ברצף בצד הימני שלנו גרמו לכך שספגנו שער בדקה ה-93, וזה מרגיז.

"במחנה האימון עבדנו על שתי שיטות משחק. השיטה שאיתה עלינו למחצית השנייה עם שלושה בלמים ושני מגנים תוקפים בוצעה בצורה טובה", הוסיף המאמן. "זה לא אומר שנשחק רק בצורה הזאת, אך נשתדל לשחק בשתי הצורות בהתאם למה שקורה במגרש. במחצית השנייה השחקנים היו חדורי רצון להוכיח שאנחנו הרבה יותר טובים מאיך שנראנו במחצית הראשונה וכך היה. נצטרך להתחזק בחלק הקדמי, ובכל מקרה אני מאמין בצעירים שלנו שמשחקים בהתקפה, אני יודע שיש להם את היכולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully