וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א ניצחה 2:3 את בני סכנין

תמיר כחלון, בהופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב, כבש שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן ב-2:3 על בני סכנין בגביע הטוטו

עונת 2009/10 נפתחה הערב (שבת) באופן רשמי כשמכבי תל אביב ניצחה 2:3 את בני סכנין באצטדיון בלומפילד לעיני כ-2,500 צופים, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו בבית ב'. איליה יבוריאן (7) ורוני גפני (33) העלו את הצהובים ליתרון. במחצית השנייה התהפכו היוצרות והשליטה עברה לסכנין, שהשוותה מצמד של טל חן (64 ו-82). עמוק בתוספת הזמן היה זה הרכש תמיר כחלון שהעניק למכבי את הניצחון.

שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
מתחילים מחדש. שחקני מכבי תל אביב פתחו את העונה ברגל ימין/יותם רונן

מכבי תל אביב פתחה את העונה הטובה שלה מאשתקד. בגביע הטוטו. הצהובים, שזכו בשנה שעברה במפעל, השיגו ניצחון ראשון העונה במפעל, למרות שספגו שני שערים במחצית השנייה, השני שמונה דקות לסיום.

לא משנה מה מכבי תל אביב תצהיר או תעשה, הציפיות ממנה תמיד יהיו גבוהות, בעיקר בגזרת אוהדיה. גם בקיץ בו הצהובים מקצצים דווקא, למרות שהם כן הביאו מספר שחקני רכש, וגם אחרי הצהרות חוזרות ונשנות של אבי נמני והיו"ר אביב בושינסקי שאליפות הינה מילה גסה, הקהל הצהוב תמיד ילטוש עיניו אל המקום הראשון.

ייתכן שדווקא הנמכת הציפיות והשקט התעשייתי, באופן יחסי, שהיה סביב הקבוצה עשו את שלהם. עם העלאת מספר צעירים ושילובם בסגל, וכן חיזוק נקודתי במקומות הבעייתים במקום שמות מפוצצים וגדולים מכבי יכולה להגיח מאחור ולהפתיע השנה את המועמדות שסומנו עוד לפני שנפתחה העונה.

החדשות שיצאו בעיקר הקיץ מסכנין היו בענייני אשרות הכניסה של שחקניה הזרים. אם ההתנהלות של המועדון על כר הדשא תהיה כמו שהיא מחוצה לו, המצב של הקבוצה יהיה בעייתי מאוד. במחצית הראשונה היא נראתה לא טוב, בשנייה שחקניה התעוררו והיו טובים הרבה יותר. טל חן הרשים עם צמד, אבל רפיון סמוך לסיום הביא את הקבוצה לחזור לגליל עם הראש בין הידיים.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! כדור עומק מצוין של שרן ייני עבר את כל ההגנה, והעמיד את איליה יבוריאן באחד על אחד מול מאיר כהן. החלוץ לא התבלבל, ומצא את הרשת בקלילות. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 21 - ציון צמח הגביה כדור מעבר לכל הגנת סכנין, יובל אבידור בעט מכ-14 מטרים אלכסונית בוולה כדור חזק שעבר מעל המשקוף.

דקה 33 - גול! כדור קרן הוגבה לרחבה והורחק לא טוב על ידי הגנת סכנין. רוני גפני השתלט ושלח מכ-20 מטרים כדור שכהן היה צריך לקחת, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 36 - צמח השתלט על כדור מחוץ לרחבה, הניף את הרגל ושלח פצצה למשקוף שערו של כהן.

דקה 61 - ניסיון ראשון של בני סכנין במשחק, עבאס סואן בעט מכ-20 מטרים רחוק מהשער.

דקה 64 - גול! סואן הסיט קטנה בכדור חופשי מ-16 מטרים, טל חן בעט שטוח פנימה, סכנין צמצמה ל-2:1.

דקה 82 - גול! הגנת מכבי התקשתה בהרחקת כדור. אחרי מספר ניסיונות של סכנין הכדור הגיע לטל חן שמ-20 מטרים אלכסונית שלח כדור חזק לחיבורים של שטראובר שנותר חסר אונים.

דקה 90+3 - גול! ישראלביץ' התנהל עם הכדור כ-20 מטרים מהשער, מסר שמאלה לעזרן, שהעביר כדור רוחב לכחלון. קשר המחלוקת בעט מחמישה מטרים פנימה, 2:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח (תמיר כחלון, 57), יוסי שבחון (דור מלול, 73), יובל אבידור (יניב עזרן, 83), איליה יבוריאן (עמנואל מאיוקה, 62).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, מוחמד זבידאת (מוחמד אבו ריא, 34), יא יא פטי, טל חן, עלי עותמאן, באסם גנאים (מהראן אבו ריא, 57), חאלד חלאילה (איברהים אבו סלאח, 87), יניב לוזון (עלא אבו סלאח, 46), חיים בנון, עבאס סואן, אחמד קאסום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אבי נמני מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
גם בלי הצהרות, האוהדים רוצים אליפות./יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully