וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לגטבורג יש יתרון של 16 משחקי ליגה"

מאמן הפועל ת"א שם אצבע על יתרונות היריבה, אבל לא חיפש תירוצים: "גם לנו יש יתרונות". המשחק לא ישודר (ה', 20:00)

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחקה במוקדמות הליגה האירופאית מחר (20:00, אין שידור) בשבדיה נגד גטבורג. עוד לפני כן אלי גוטמן והקפטן וואליד באדיר השתתפו במסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק ביחד עם המאמן השבדי, שחקן העבר הגדול סטפן רן.

"מדובר בקבוצה ברמה של ליגת האלופות, שאמנם נמצאת אמנם במקום השני בליגה השבדית אך היא קבוצת צמרת לכל דבר", החמיא גוטמן ליריבה, "ברגע ששמענו על ההגרלה שקיבלנו התחלנו לעבוד ולהכיר את היריבה. אני מקווה שהשחקנים שלי ישחקו מסודר וממושמע מחר כי אני יודע שגטבורג היא קבוצה ביתית מובהקת".

בתשובה לשאלות העיתונאים השבדים על ההכנה של הפועל למשחק אמר גוטמן: "לשבדים יש יתרון של 16 משחקי ליגה, לנו יש יתרון שאין לנו פצועים כי עוד לא שיחקנו. ערכנו מחנה אימון באוסטריה עם ארבע יריבות אימון לא קלות, אבל משחק אימון לא דומה לדבר האמיתי, וכמו שציינתי, על הדשא הכל יכול לקרות".

לאחר מסיבת העיתונאים יצאו השחקנים לכר הדשא וכאמור ערכו אימון מסכם שכלל תרגול טקטי. גוטמן צפוי לעלות מחר עם דני בונדר באגף הימני של ההגנה, כשבמרכז הקישור ישחק אביחי ידין לצידו של ביברס נאתכו וזאת מכיוון שזוראב מנטאשאשווילי הגאורגי עדיין צריך זמן כדי להתאקלם ולא התאמן עם הקבוצה לאחרונה. בחלק הקדמי יועדף ערן זהבי על פניו של מהראן לאלה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, מיכאל זנדברג, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה.

גטבורג רוצה לחזור לימים היפים

השבדים מצפים לכ-9,000 אוהדים שיגיעו מחר לאצטדיון,כש- 4,600 כרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת. המשחק עצמו לא ישודר בטלוויזיה השבדית ולכן גם לא הישראלית, אך נשיא המועדון השבדי סיפר שהאתר הרשמי של גטבורג יעביר את המשחק בשידור חי שהתשלום עבורו יעמוד על 100 קרונות.

גטבורג, שזכתה בעבר בגביע אופ"א בשנים 1982 ו-1987 מאוד רוצה לשוב למסלול ההצלחות באירופה ואחרי מספר שנים של אכזבות, השבדים מקווים לעונה טובה יותר ולניצחון במשחק ה-141 שלהם במסגרת אירופאית.

יחד עם זאת, המאמן המקומי סטפן רן כיבד מאוד את האורחת: "קודם כל אני רוצה להגיד ברוכים הבאים לקבוצה מתל אביב. הם קבוצה מנוסה מאוד עם מסורת ארוכה באירופה ויהיה לנו קשה נגדם. הסגל שלנו מורכב משחקנים צעירים ופחות מנוסים מהיריבה".

רן הוסיף: "ממה שראינו הפועל קבוצה טכנית וטובה עם שחקנים טובים ואני לא יודע איך הם ישחקו מחר, אבל תהיה התמודדות קשה בכל מקרה. יש לנו כמה שחקנים שנמכרו לחו"ל וכמה פצועים".

הרכב משוער: קים כריסטיאנסן, היאלמר יונסון, רגנאר סיגורדסון, אריק לונד, סבסטיאן אריקסון, מיקאל דירסטאם, גוסטב סבנסון, תומאס אולסון, ג'קוב יוהנאסון, טוביאס הייסן, סטפן סלאקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully