וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: מכבי חיפה ניצחה 0:4 את גלנטורן

מכבי חיפה פגשה את גלנטורן במסגרת גומלין הסיבוב השני של מוק' ליגת האלופות, והשלימה ניצחון כפול עם 0:4. אקטובה מחכה בשלב הבא

אחרי הניצחון המוחץ של מכבי חיפה על גלנטורן במשחק הראשון בקרית אליעזר (0:6), אין פלא שבשורות האלופה הישראלית עסקו השבוע בעיקר בהקדמת משחקם בסיבוב המוקדמות השלישי, נגד אקטובה הקזחית, מט' באב (29 ביולי) ליום שלישי, ח' באב, 28 ביולי. אבל עוד לפני המפגש עם אלופת קזחסטן, הירוקים של אלישע לוי פגשו את אלופת צפון אירלנד למשחק גומלין לפרוטוקול בלבד, והדאגות הביורוקרטיות לא מנעו משחקני חיפה לנצח 0:4. חיפה לא שיחקה כדורגל מרשים, אך היתה יעילה, וביצעה את המוטל עליה. פערי האיכות על הדשא אפשרו לירוקים לשלוט לחלוטין בכדור ובקצב המשחק, ולנצל את המפגש כדי לגבש את הסגל הקיים.

פתיחת המשחק היתה של חיפה. אחרי כמה דקות של לחץ צפון אירי שלח ליאור רפאלוב כדור ארוך לירו בלו, והחלוץ לא כשל מול השוער בדרך ליתרון 0:1. בהמשך המחצית חיפה שלטה לחלוטין בשדה, כשהמארחים לא מצליחים לסכן את שערו של ניר דוידוביץ'. עד לסיום המחצית גם רפאלוב ובלו החמיצו והתוצאה נותרה בעינה.

כמו בפתיחת המשחק, גם פתיחת המחצית השניה היתה של חיפה. מסיללה מסר כדור רוחב בדקה ה-53 וירו בלו כבש מקרוב וקבע 0:2. בדקה ה-61 חילופי מסירות בין רפאלוב למסיללה הסתיימו בשער של האחרון, וחיפה עלתה ל-0:3. בתוספת הזמן היה זה שלומי ארבייטמן שקבע את תוצאת המשחק עם שער מקרוב, וחיפה ניצחה 0:4 והשלימה ניצחון כולל של 0:10 על הצפון אירים.

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! ליאור רפאלוב מסר כדור ארוךשנעצר על ידי ירו בלו. חלוץ חיפה עבר את השוער וגלגל פנימה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 19 - כיאל חדר לרחבה, השאיר כדור לרפאלוב, שבעט מצד ימין ומזווית חדה, אך אליוט מוריס הדף לקרן.

דקה 23 - מסיללה פרץ לרחבה, השאיר כדור לדבאלישווילי, וזה השאיר לרפאלוב שבעט לחיבורים, אך שוער היריבה הדף היטב לקרן.

דקה 44 - כדור עומק הגיע לירו בלו, שבעט מחמישה מטרים, אך אליוט מוריס הדף מצוין לקרן.

דקה 53 - גול! מסיללה פרץ באגף שמאל, מסר כדור רוחב וירו בלו החליק היטב וקבע 0:2.

דקה 61 - גול! מסיללה החליף מסירה כפולה עם רפאלוב ובעט לשער. מוריס הדף, מסיללה עט על הכדור ובעט שנית, הפעם פנימה. 0:3 לחיפה.

דקה 82 - ריצ'רד קלארק בעט היטב לחיבורים, אך דוידוביץ' זינק והדף את הכדור.

דקה 90+1 - גול! ארבייטמן השאיר כדור לכיאל שבעט מסף הרחבה. מוריס הדף, ארבייטמן עט על הריבאונד וקבע 0:4.

הרכב גלנטורן: אליוט מוריס, שון וורד, פול לימאן (ניקסון, 32), ג'וני טיילור, ג'וני בלאק (גארדנייר, 61), קייל ניל, ריצ'רד קלארק, שיין מקאבי, דאריל פורדייס, אנדרו ווטרוורת' (האלידיי, 66), גארי המילטון.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה (בוקולי, 46), בירם כיאל, ליאור רפאלוב, אייל גולסה (מוחמד גדיר, 57), ירו בלו, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully