וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הפסידה ללוקרן 2:0

22.7.2009 / 22:34

הצהובים של נמני נחלו את הפסדם הראשון במסגרת משחקי ההכנה. יבוריאן עשוי להישאר בקבוצה, כחלון לא המריא למירלו

מכבי תל אביב נחלה הערב (רביעי) את הפסדה הראשונה במסגרת משחקי ההכנה, כשנכנעה 2:0 ללוקרן הבלגית. צ'ארביץ' העלה את הבלגים ליתרון בפנדל בדקה ה-57 וסוקוטה נגח את השני בדקה ה-81 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. למרות ההפסד, ציינו במכבי לטובה את שרן ייני ודור מלול, כאשר איגור טומאסיץ' שוב ענד את סרט הקפטן.

מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, אמר לוואלה! ספורט אחרי המשחק: "זה היה משחק אימון טוב מול יריב חזק, המחצית הראשונה היתה טובה יותר עם מספר הזדמנויות לכיבוש שערים, המחצית השנייה היתה טובה פחות, עם שילוב של המון שחקנים"

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר; יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני; שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', דור מלול, יוסי שבחון; עמנואל מאיוקה, יובל אבידור.

בינתיים, ראשי הקבוצה נמצאים במירוץ נגד הזמן ומנסים לסגור באופן סופי את העברתו של בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו, לקבוצה ב-24 השעות הקרובות. במכבי מודעים לעובדה כי אם לא ימהרו לסגור עם הבלם הם עשויים לפספס בסופו של דבר את העיסקה, במיוחד על רקע ההתפתחויות שקרו ביממה האחרונה בבבית"ר ירושלים. לוואלה! ספורט נודע היום כי מאמנה המיועד של בית"ר, יצחק שום, לוחץ על הבוס החדש איציק קורנפיין, שלא לשחרר את בנאדו ואף הבהיר לו כי הוא רואה בבנאדו כאחד מעמודי התווך של הקבוצה. בהנהלת מכבי מודעים לדברים ופועלים בהתאם בכדי לסיים את העברתו של הבלם הוותיק לקרית שלום בתוך יממה.

בתוך כך, נראה כי נכון לעכשיו מתחזק מעמדו של החלוץ איליה יבוריאן, זאת בעקבות חתימתו של החלוץ טוטו תמוז על חוזה לעונה נוספת בבית"ר. תמוז היה מועמד להגיע לקרית שלום במקרה ועסקת העברתו של יבוריאן להפועל באר שבע היתה יוצאת לפועל, אולם משחתם תמוז על חוזהו בבירה, משתנים הסיכויים גם לגבי שחרורו של יבוריאן.

הקשר תמיר כחלון, שהפסיד השבוע בבוררות שלו נגד מכבי תל אביב ונקבע כי הוא שייך לצהובים, לא ימריא בשלב זה למחנה האימון במירלו. כחלון שוחח עם ראשי הקבוצה ומסיבות טכניות כאלה ואחרות לא נתאפשר לו לטוס למחנה. ממכבי נמסר כי השחקן יזומן לשיחה ואחרי שימסור את גירסתו לדברים יוחלט אם להעמידו לדין משמעתי על כך שלא הצטרף לקבוצה בהולנד.

הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' שאמור להיבחן בקבוצה, ינחת רק ביום חמישי במירלו, והוא צפוי ליטול חלק במשחק האימון האחרון של הצהובים, ביום שישי נגד דניזליספור הטורקית.

עדכון ראשון: 14:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully