וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "צריכים להישאר צנועים ברגעים כאלה"

16.7.2009 / 21:56

מאמן בני יהודה סבור שה-0:4 יספיק, אך לא מתלהם. "החולייה הקדמית שלנו תעשה הרבה בעיות לכל הקבוצות". מאמן דינאבורג לא אופטימי: "מאחל לבני יהודה הצלחה בשלב הבא"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אין מנוחה: בשישי בבוקר תערוך בני יהודה משחק אימון

בני יהודה קרובה מאוד להבטיח את עלייתה לשלב השלישי המוקדם של הליגה האירופית. הקבוצה של גיא לוזון הביסה במשחק הראשון באצטדיון בלומפילד 0:4 את דינאבורג הלטבית, ובשבוע הבא היא תצא למשחק הגומלין, כשדבר לא צפוי בעליל צריך למנוע ממנו להעפיל לשלב הבא.

הזהובים לא התקשו לפרוץ את הגנת האורחים במשחק, והם הגיעו למצבים רבים במשחק. ארבעה מהם הסתיימו ברשת הלטבית. בדקה ה-25 כבש פדרו גלבאן את הראשון, כשדין מורי (38), אלירן עטר (67) בשער יפהפה ולירוי צעירי (90+2) השלימו את המלאכה, ועשו את החיים הרבה יותר קלים לקבוצה מהשכונה.

אגב, מעבר להיסטוריה שעושה הקבוצה וכמובן לערך הספורטיבי, הרי שבני יהודה שלשלה לכיסה כבר 180 אלף יורו, ואם תעבור את הסיבוב הבא תקבל עוד 90 אלף יורו, מה שיכניס לקבוצה סכום כולל של 270 אלף יורו.

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד בני סכנין בשכונת התקווה (10:30), בו מתוכננים ליטול חלק שחקני הסגל שלא שותפו, או כאלה שנכנסו כמחליפים. בנוסף ינסה גיא לוזון לנסות ולהתרשם מהקשר הקולומביאני הנבחן, ג'יאן קרלוס דואנייס.

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו ימריא הלילה (בין חמישי לשישי) לניון שבשוויץ והוא ייצג את הקבוצה בהגרלה שתיערך ביום שישי לקראת הסיבוב הבא.

לוזון: "שמח שמורי כבש ומקווה שימשיך לעשות זאת"

"אני מאמין שנעבור אותם בלטביה", הצהיר מאמנה של בני יהודה גיא לוזון בסיומו של המשחק. "אני מבטיח שנבוא בשיא המוכנות והרצינות. היה לא פשוט במחצית הראשונה. הם צופפו את המשחק ולא הגענו להרבה מצבים. אני שמח שבמחצית השנייה כבשנו יותר, ונעשה הכל לעלות לסיבוב השלישי. אני חושב שאנחנו לא בכושר מספיק טוב, ואני מאמין שבעבודה קשה נעשה את זה.

"אנחנו צריכים להישאר צנועים גם ברגעים כאלה, וצריך להמשיך לעשות את העבודה. החולייה הקדמית שלנו, שכוללת את פדרו גלבאן, משה ביטון ואלירן עטר, ברמה גבוהה מאוד והם יעשו הרבה בעיות לכל הקבוצות", הוסיף לוזון. "ההגנה שלנו עבדה על מצבים נייחים. אני שמח שדין מורי כבש ואני מקווה שהוא ימשיך לעשות זאת".

דין מורי: "לירוי צעירי הבריז לי"

את שער הניצחון נגד סימורג במשחק הרשמי הראשון של בני יהודה העונה כבש דין מורי. הפעם הבקיע הבלם הזהוב את השער השני שלו, גם בנגיחה. "הדבר הכי חשוב היה לוודא שלא נספוג", אמר בסיום מורי המאושר. "אנחנו כמעט אותה קבוצה משנה שעברה, אנחנו משחקים עם הרבה התלהבות ושמחה ורואים את התוצאות. תמיד יש מקום לשיפור, אנחנו יכולים להבקיע עוד גולים".

על הכרטיס הצהוב המטופש שקיבל לאחר שהרים את דגל הקרן, שימנע ממנו לשחק בגומלין אמר: "האמת שקבעתי עם לירוי צעירי שנעשה משהו, ובסוף הוא הבריז לי. בכלל לא ידעתי שמקבלים על זה כרטיס צהוב".

כפיר אדרי אמר: "היה משחק טוב. אנחנו עומדים טוב על המגרש, הנענו את הכדור טוב. זה מקום מיוחד פה. קודם כל יש פה שמחה, יש 'ביחד'. אנחנו ממשיכים מאתשקד את קו העלייה שלנו. אנחנו עדיין לא בשיא היכולת. אנחנו רוצים לעבור עוד שלב. שמח שהשגנו תוצאה טובה למשחק גומלין".

מאמן דינאבורג: "מאחל הצלחה לבני יהודה בשלב הבא"

בקבוצה הלטבית היו כמובן מאוכזבים מהתוצאה. דינאבורג קיוותה אולי לנסות להעביר את ההכרעה ללטביה בשבוע הבא, אבל גם הלטבים יודעים שיהיה להם קשה עד כמעט בלתי אפשרי להפוך את הקערה על פיה בגומלין.

"הופתעתי מהכוח של בני יהודה", אמר בסיום מאמן דינאבורג טאמאז פרציה. "הם שיחקו הרבה יותר טוב וחזק ממה ששיחקו נגד הקבוצה מאזרבייג'אן בשבוע שעבר".

לגבי המשחק הבא אמר פרציה: "ברור שזה נראה שאין לנו סיכויים, אבל אנחנו נבוא ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים. אני מניח שגם נעלה במערך אחר כדי לנסות ולשנות משהו. זה נראה די גמור, ואני אפילו רוצה לאחל לבני יהודה הצלחה בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully