וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו ייתן עדיפות לבית"ר ירושלים

הבלם קיבל הצעה מהפועל ת"א, אך מחכה לאפשרות שגאידמק יעביר כספים לקבוצתו הנוכחית. 1:2 לאדומים על דניזליספור

בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו, קיבל היום (רביעי) הצעה מהפועל תל אביב, הגדולה משמעותית מהצעתה של מכבי תל אביב, אך השחקן צפוי להחזיר תשובה רק ביום ראשון בשבוע הבא. בנאדו מחכה לבדוק מה יקרה עם בית"ר ירושלים, והאם תלך הקבוצה לפירוק, או שתקבל כסף מארקדי גאידמק שימנע את הפירוק. אם גאידמק אכן יעביר את הכסף, בנאדו ייתן עדיפות לבית"ר ירושלים על פני שתי התל אביביות.

הפועל תל אביב הבטיחה לנציגיו של בנאדו הצעה כספית גבוהה מזו של מכבי תל אביב, אך כאמור, הדבר יקרה רק במידה שבית"ר ירושלים תצא לפירוק. הצעתה של הפועל תל אביב הגיעה בעקבות קשיים במשא ומתן עם ביוואן פרנסמן, אך נוכח המציאות הקשה בבית"ר והעקשנות של דניאל יאמר, היא עשויה להפוך לידי סיכום של ממש.

בתוך כך הועבר חוזה לעונה אחת על ידי הפועל תל אביב לשי אבוטבול ולעורך דינו. האחרון אמור לעבור על פרטי החוזה, ואם ההצעה של האדומים תהיה מקובלת מבחינתו, אבוטבול ככל הנראה יחתום על החוזה. כזכור, הפועל הגיעה כבר להסכם עם הקשר לחמש שנים אבל לאחר שבועיים נסוגה מהצעתה המקורית ורק היום העבירה הצעה חדשה לקשר. אבוטבול עצמו מאוד רוצה להמשיך במדים האדומים ואמר היום: "אני מאמין שאמשיך בקבוצה. אני מקווה שלא יהיו קשיים נוספים בדרך". בכל אופן, גם אם הקשר יחתום על החוזה החדש הוא לא צפוי להגיע למחנה האימונים, שכן אבוטבול יעבור ניתוח נוסף להחזרת התחושה בעצב הקרסול שאמור להשביתו לשלושה שבועות נוספים.

האדומים יעמדו לדין וצפויים לקבל קנס של אלפי שקלים בודדים על האיחור בהגשת התקציב לעונה הקרובה. מלבד בית"ר ירושלים, שביקשה הארכה בהגשת התקציב, הפועל היא הקבוצה היחידה שאיחרה ללא אישור והיא כאמור תעמוד לדין בנושא לאחר שהבקרה התקציבית העבירה אתמול דרישה להעמידה לדין. ובכל זאת בשורות טובות מגיעות מכיוונו של שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, שנחת היום בישראל, יעבור מחר בדיקות ויצטרף במהלך השבוע למחנה האימונים באוסטריה.

הקבוצה ערכה מבחן כוחות ראשון הערב מול דניזליספור הטורקית וניצחה 1:2, כשסמואל יבואה וגילי ורמוט כבשו את השערים. איוון ארגיץ' הסרבי שנחת אתמול בקבוצה ערך היום את אימון הבכורה שלו ולא שותף במשחק עצמו. לעומתו, הנבחן סיידו מבוריקנה פאסו פתח בהרכב.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על מחנה האימונים באופן כללי, ועל התקדמות שחקניו. "השחקנים עובדים ברצינות, משלבים אלמנטים טקטיים וגופניים. אני מרוצה מאוד מהיחס, מהרצינות ומהמרקם הקבוצתי, זה הכי חשוב. אני רוצה שנצא מפה בעוד 10 ימים כשהשחקנים יכולים לשחק בצורה שוטפת ולהבין אחד את השני בצורה עיוורת".

גוטמן אף התייחס למשא ומתן הארוך עם שחקן מכבי נתניה, איתי שכטר, ואמר: "אין דד-ליין בכדורגל, ההנהלה שלנו עושה את עבודתה ואם לא ייסתדרו עניינים עם נתניה יש לנו כבר שחקנים אחרים שאנחנו עוקבים אחריהם". באשר לאלה שכן הגיעו, הוסיף המאמן האדום: "בן דיין וזנדברג הם שני שחקנים שכבר הוכיחו את עצמם בכדורגל הישראלי ומביאים איתם ניסיון ו-ווינריות, אנחנו מרוצים מכולם, לא רק מהם".

במשרדי פיפ"א עדיין לא התקבלה שום תלונה מצידו של שחקן הקבוצה לשעבר, אבדג'י הברזילאי, שהיה אמור להגיש תביעה כנגד המועדון בגין הפרת חוזה.

עדכון ראשון: 15:23
עדכון אחרון: 19:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully