וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרייב: "ג'קי אמר שלא ימכור אותי בכל מחיר"

עסקת העברתו של חלוצה הבולגרי של מ.ס. אשדוד ללבסקי סופיה נתקלה בקשיים. בן זקן יתווך בין הצדדים, אך מחזיק בהצעות מיוון ומבלגיה

עסקת העברתו של דימיטאר מקרייב ממ.ס אשדוד ללבסקי סופיה נתקלה בקשיים. כזכור, בסוף השבוע שעבר הגיע לארץ נשיא לבסקי, טודור באטקוב, וסיכם עם ראשי אשדוד על רכישת כרטיסו של החלוץ תמורת כמיליון יורו, כאשר במקרה מכירה עתידית אשדוד תהיה זכאית לחלק מהסכום.

מקרייב, שהגיע לסופיה לנהל מו"מ על תנאיו האישיים, לא הצליח להגיע לסיכום עם ראשי האלופה הבולגרית. על פי דיווחים בבולגריה, החלוץ לא היה שבע רצון מההצעה שקיבל שכללה חוזה על בסיס פרמיות. מקרייב לא הגיע לאימוני לבסקי, דבר שהכעיס מאוד את המאמן, אמיל ולב.

במהלך כל השבוע הביעו ראשי לבסקי ביטחון כי העסקה תושלם. אתמול (שישי) פורסמו בבולגריה ידיעות לפיהן ג'קי בן זקן, השוהה בחופשה פרטית בורנה, יתווך בין הצדדים. בן זקן, שהוגדר כבעל יחסים קרובים עם ולב ובאטקוב, אף צוטט כאומר שיעשה הכל על מנת שהעסקה תצא אל הפועל.

אלא שהיום (שבת), נשמעים הצדדים אחרת. "ההעברה שלי ללבסקי אינה עובדה מוגמרת", אמר מקרייב. "בן זקן סיפר לי שמונחות בפניו הצעות מבלגיה ויוון בסכומים גבוהים יותר. הוא אמר לי שלא ימכור אותי בכל מחיר כי הוא רוצה לבנות קבוצה חזקה באשדוד". מקרייב, לו חוזה באשדוד לשלוש השנים הקרובות, לא שלל את האפשרות להמשיך במועדון, כאשר גם צסק"א סופיה הוזכרה כמועמדת להיכנס לתמונה.

גם בלבסקי מתחילים לאבד את הסבלנות. הקבוצה תפתח את הפועותיה במוקדמות ליגת האלופות בעוד כשבועיים וחצי ובמועדון רוצים לסיים את הסיפור מהר ככל האפשר. "באטקוב מטפל בנושא מקרייב ואני לא יכול להרחיב בעניין", אמר המנהל הספורטיבי, דניאל בורימירוב לתקשורת הבולגרית והוסיף: "אם דברים לא יסתדרו עם מקרייב, נחשוב על אופציות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully