וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין בונפלד והפועל ב"ש התפוצץ

22.6.2009 / 11:11

הקשר וסוכנו הגיעו לפגישה במועדון, אך עתידו בקבוצה נראה לא ברור, וקבוצות אחרות מליגת העל מתעניינות. פדלון שוחרר, אוקונגו חתם לעונה

המשא ומתן של הפועל באר שבע עם קשר הקבוצה, אלעד בונפלד, התפוצץ היום (שני) בערב. בונפלד, שנחת מחופשה פרטית בארצות הברית, הגיע ישירות למשרדי המועדון מלווה בסוכנו, ירון גלעדי, שם נפגש עם אלונה ברקת והמנכ"ל אבי שכטר. לסוכנו של בונפלד, כזכור, כבר הוצע לאחרונה חוזה לשלוש שנים, אלא שהוא סרב לו, והערב המשא ומתן בין הצדדים התפוצץ. בונפלד בוחן מספר הצעות מקבוצות אחרות בליגת העל.

מגן הפועל באר שבע, דודי פדלון, שוחרר היום (שני) מהקבוצה על ידי המאמן גיא עזורי. לפדלון נמסר כי הוא לא כלול בתוכניות של האדומים לעונה הקרובה, וכעת עזורי מתכוון למצוא מגן שמאלי זר או ישראלי, במידה שרוני גפני ישוחרר ממכבי חיפה. בבאר שבע אישרו את הפרטים.

לאחר מכן אישרו במועדון הבאר שבעי את החתמתו של הבלם/קשר דנדי אוקונגו לעונה נוספת. השחקן הניגרי בן ה-28 נמצא בארץ מספר שנים, כולל עונות בהפועל רמת גן, הפועל רעננה וצפרירים חולון, ולא תופס מקום של שחקן זר בסגל.

עוד היום, הקבוצה הציעה לאביתר אילוז חוזה לעונה הבאה ללא שדרוג בשכר. השחקן, שהרוויח כ-50 אלף דולר בעונה שעברה, דורש חוזה לשנתיים ובין הצדדים קיימים פערים קטנים שעשויים להיסגר במהלך פגישה שמתוכננת להיום עם סוכנו, עו"ד חן בוחניק. בבאר שבע מעוניינים להחתים את השחקן היום, לפני פתיחת האימונים הרשמית מחר.

המאמן גיא עזורי התלהב מקשר מכבי כפר קנא, סיראז נאסר, שהגיע אתמול ליום מבחנים שערכה הקבוצה, הבקיע שער מרהיב וסחט מחמאות מהנבחנים. נאסר, שנחשב לכשרון עולה במגזר הערבי, ימשיך להיבחן וייתכן מאוד שיחתום על חוזה בימים הקרובים.

הקשר אלירן אפריאט סיכם בעירוני ראשון לציון לעונה הבאה, אבל קיבל הודעה מהמועדון לפיה הוא לא משוחרר ועליו להגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי. אם אפריאט ישוחרר מהסגל, הוא ישחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully