וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תשחרר את פטי נימבה

9.6.2009 / 17:06

הסיבה: שכרו והקיצוצים הצפויים, סלמי מועמד. הקבוצה הודיעה על מינוי ניראון למאמן, מועלם ישמש עוזרו. בעיה בהחתמת רוזן בגלל חוזהו

אלי מחפוד הגיע להבנות עם ראשי מכבי אחי נצרת בנוגע לעונה הבאה וימשיך לאמן את הקבוצה, אותה העלה לליגת העל. כזכור, המאמן, שפוטר במהלך העונה מהפועל פתח תקוה ועבר לנצרת, היה מועמד לחזור לאורווה, אך העדיף את ההצעה של העולה החדשה. מחפוד אישר את הידיעה ואמר: "היה לי טוב בהפועל פתח תקוה, אבל אני רוצה להישאר במועדון הנוכחי".

לאחר שנודע על הסיכום של מחפוד בנצרת, בפתח תקוה לא בזבזו זמן ומינו את דני ניראון לתפקיד. ניראון, שחקן העבר של המועדון, פתח את העונה שעברה כעוזרו של מחפוד ובהמשך מונה למאמן קבוצת הנוער. הפועל פתח תקוה מסרה בהודעה הרשמית ששלחה לתקשורת: "הוחלט למנות את דני ניראון לתפקיד המאמן. ניראון גדל במועדון ועבר דרך מחלקת הנוער והצליח בה. אנו סומכים עליו שידע לקדם את שחקני הבית והצעירים ויבנה קבוצה צעירה ותוססת בליגת העל".

ראוי לציין כי המינוי צריך לקבל אישור העמותה, שתתכנס בשבוע הבא. עד אז, כך נמסר, המינוי לא יהפוך לרשמי. ביום ראשון תיערך ישיבת העמותה במסגרתה צפויים החברים לאשר את המינוי של ניראון. בעמותה יש מתנגד אחד למינוי, יוסי רוזנצוויג, ואילו השאר יצביעו בעד.

עדיין קיימת אפשרות כי זלצר, שבודק הצעות נוספות, יישאר במועדון כמאמן על. כזכור, זלצר נפגש אתמול (שני) עם חבר העמותה, דני לוי, אך לא סוכם דבר בפגישה. זלצר אמר לפני מינויו של ניראון: "עד תחילת השבוע לא תהיה לי תשובה".

במקביל, בקבוצה מתכוונים לשחרר את החלוץ פטי נימבה, זאת במסגרת הקיצוצים שהמועדון מתכנן ולאור חוסר שביעות הרצון ממנו. היום התנהלו שיחות בין הצוות המקצועי החדש הכולל את דני ניראון כמאמן ראשי לבין דני לוי מטעם עמותת הפועל פתח תקוה. על פי המסתמן, נימבה ישוחרר ואילו מאמן השוערים שמעון מועלם ימונה לעוזרו של ניראון. במקביל, מועלם ימשיך לכהן כמאמן שוערים. עוד במהלך השיחות עלה שמו של אלנתן סלמי, ששיחק בהפועל כפר סבא ושייך למכבי נתניה, כמועמד להצטרף. הנהלת הקבוצה מודעת לכך שהאוהדים אוהבים את השחקן והיו רוצים לראות אותו בקבוצה.

בעיה נוספת קשורה להחתמת יוסי רוזן. לקשר יש חוזה גבוה יחסית ובפתח תקוה יציעו לו להישאר בתנאי שיקצץ. אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה, הוא ישוחרר. הקשר אייל שן והבלמים גל ואיציק כהן יקבלו הצעה לעונה הבאה. גם הבלם סטיבן אופיי, שכבר נראה היה שישוחרר, נמצא בתוכניות – אלא אם כן ניראון ימצא בלם טוב יותר. השוער שניר דורי יישאר ובמועדון בונים עליו כשוער ראשון. שביט אלימלך לא מעוניין להישאר כשוער שני וכפי הנראה גם הוא יעזוב.

ההתאחדות עשויה לחקור מעורבות מאיר שמיר בהעברת בנאיני

גורמים בהפועל פתח תקוה חושדים כי מאיר שמיר הוא זה שעומד מאחורי הנסיונות להעביר את החלוץ עמנואל בנאיני למכבי תל אביב, מה שיוצר התנגדות גדולה בקרב חלק מאנשי המועדון ועשוי להגיע עד לכדי חקירה של ההתאחדות לכדורגל. לטענתם, שמיר הביא את בנאיני לארץ, אלא שבהתאחדות לכדורגל טוענים כי "שמיר לא יוכל להעביר את בנאיני לקבוצה אחרת".

גורם בהתאחדות אמר: "אם נגלה ששמיר עומד מאחורי ההעברה לא נוכל להעמידו לדין, אבל לשחקן תהיה בעיה. מעורבות של אדם פרטי בהעברות השחקנים אינה חוקית". יש לציין כי טרם הוגשה תלונה להתאחדות בעניין, אולם שם טענו כי "אם פתח תקוה תתלונן, נבדוק".

בפתח תקוה טענו בתחילת העונה שבנאיני חתום לחמש שנים בקבוצה, אלא שכעת מתברר כי מדובר באופציה של הקבוצה לרכוש את השחקן בתום העונה מקבוצתו הגנאית, הארט אוף ליונס. גורם בפתח תקוה אמר: "אנחנו קוראים את הידיעות בתקשורת על המעורבות של שמיר, לכאורה, בהעברות של בנאיני ודג'קארידג'ה. שמיר לא יכול להעביר שחקנים". חבר העמותה יוסי רוזנצוויג טען אתמול כי "בנאיני שחקן של הפועל פתח תקוה, הוא חתום לחמש שנים ואמור לחזור בתום העונה. אף אחד לא יכול להעבירו לקבוצה אחרת". גם דני לוי אישר כי השחקן אמור לחזור ואמר: "יש לנו אופציה לרכוש אותו. מערבים את שמיר בדברים שהוא לא עושה. הידיעות על שמיר לא נכונות. הוא אדם משכמו ומעלה".

יו"ר הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', אמר בנושא: "על פי תקנון ההתאחדות, רק קבוצה יכולה להחזיק בכרטיס שחקן. אדם פרטי לא יכול לעשות זאת". באחת הפעמים היחידות בשנים האחרונות, המעורבות העקיפה של שמיר בהפועל פתח תקוה עשויה ליצור התנגדות בקרב חלק מחברי העמותה. "שלחלק מהם", כך נאמר, "לא תהיה בעיה גם אם יתברר ששמיר אכן מעורב".

את תגובתו של שמיר לא ניתן היה להשיג.

עדכון ראשון: 9/6 8:34
עדכון אחרון: 9/6 17:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully