וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהאן: "אנחנו כל פעם קמים מחדש"

דור בלך

30.5.2009 / 21:32

מנג'ר הכח ר"ג חגג את ההגעה למבחנים וכבר החל ללמוד את אחי נצרת: "מה שעובר לי בראש זה אלמדון, חודידה, סילבס, סטי והשאר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

איתן טיבי. זה השחקן שמנע מהכח עמידר רמת גן לרדת היום (שבת) לליגה הלאומית. לולא השער שלו מול הפועל פתח תקוה (0:1), הסגולים היו נפרדים הערב מהליגה, בלי קשר להפסדה של עירוני קרית שמונה למכבי פתח תקוה. טיבי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-46, יודע כמו יתר חבריו שהמשימה עדיין לא הושלמה, שכן ביום שלישי ובשבת יתקיימו משחקי המבחן מול מכבי אחי נצרת.

דהאן: "גם לקבוצות גדולות מנצרת יהיה קשה לעצור אותנו"

לאחר המשחק היה קשה לעצור את דמעות השמחה של הכח, שמרגישה שהיא נשארה כבר היום בליגה. אלא שדודו דהאן, מאמן הסגולים, עדיין מבין שהמשימה הקשה לפניו. "מה שעובר לי בראש זה תום אלמדון, חודידה, חיים סילבס, רם סטי וכל שחקני אחי נצרת". על ההישג של שחקניו, אמר: "החבר'ה שלנו קורצו מחומר יוצא דופן, אנחנו כל פעם קמים מחדש. ביום שלישי נצא לעילוט למשחק קשה מאוד, נשתדל לעשות את המקסימום ולהביא את ההכרעה אלינו הבית. קרה פה משהו היום, החבר'ה קיבלו זריקת עידוד, וגם לקבוצות גדולות מאחי נצרת יהיה קשה לעצור אותנו".

למרות שעדיין לא הבטיח את מקומו בליגת העל, דהאן פזל קצת לכיוון העונה הבאה, ואמר: "גם בשנה הבאה, בליגה של 16 קבוצות, נהיה עם התקציב הכי קטן אבל הוכחנו לכולם מה אנחנו שווים. אני מפחד לשמוח, אנשים שוכחים שלנצרת יש תקציב יותר גדול משלנו. אנחנו מכירים אותם טוב, שיחקנו מולם בשנה שעברה. הם קבוצה טובה, ומצפה לנו שבוע קשה". אגב, דהאן לא הרשה לשחקניו להתראיין.

בהפועל פתח תקוה עסוקים בעיקר בעתידו של זאב זלצר, שככל הנראה לא ימשיך בקבוצה. המאמן אמר בסיום: "אני עוד לא יכול להודיע מה יהיה איתי. כל התשובות נמצאות אצל רונן אלעד, כולל התשובה האם אני ממשיך או לא. אני חושב שעשינו בסך הכל עונה לא רעה, מלאת תהפוכות והצלחנו להישאר בליגה, כך שמימשנו את המטרה שלנו. עכשיו צריך לחכות לרונן אלעד שיכריז לגבי המשך המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully