וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה

עכשיו זה כבר רשמי: מחזיקת הגביע הודיעה ליו"ר הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', כי לא תוכל להעמיד את הבטוחות שדורשת אופ"א

הנהלת בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) באופן רשמי ליושב ראש הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', כי אין באפשרותה להעמיד בטוחות כספיים כפי שדורשת אופ"א לקראת העונה הבאה. משמעות הדבר הוא שמחזיקת הגביע לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה, למרות הזכייה בתואר אמש. לבית"ר ניתנה ארכה של 10 ימים עד היום בצהריים, אולם כבר הבוקר נשלח מכתב רשמי אל משרדי הבקרה התקציבית ובו ההודעה כי אין באפשרות המועדון להציג את הערבויות הנדרשות.

יושב ראש הבקרה, יאיר רבינוביץ', אישר את הדברים לוואלה! ספורט והוסיף: "אני לא זוכר מקרה בו קבוצה רצתה לשחק באירופה ונפסלה רק בגלל בעיה תקציבית. זו פעם ראשונה שזה קורה, חבל מאוד על המצב אליו נקלעו במועדון", אמר רבינוביץ'. "בזמנו ביקשתי מההתאחדות לשנות את התקנון ולהכניס סעיף שמחייב להציג ערבויות גם על חוזים ארוכי טווח, אך בשלב זה התקנון לא שונה, וחבל".

"צריך להבין שבית"ר חתומה על חוזים ארוכי טווח שרק בגינם היא חייבת לשלם 40 מיליון שקל בעונה הבאה. המזל הוא שיש ערבויות בבקרה לכל החוזים האלה. אין לי ספק שללא הבקרה התקציבית הם היו קורסים לגמרי כבר במהלך העונה, אולי אפילו בעונה שעברה", הוסיף יו"ר הבקרה. כעת ניתן לומר באופן רשמי שבנוסף למכבי חיפה והפועל תל אביב, ישתתפו גם מכבי נתניה ובני יהודה במשחקי אופ"א לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully