וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן מרגיש פגוע מהפועל ת"א

מאמן הקבוצה אמר למקורביו: "חשבתי שאהיה עוד הרבה זמן במועדון". הנהלת הקבוצה החליטה שחוזהו יוארך רק אם יסכים לקיצוץ שכר

הרוחות בהפועל תל אביב עדיין סוערות בעקבות ההפסד במשחק העונה למכבי חיפה. לאחר שכבר הוחלט לפני חודשיים להחתים את אלי גוטמן כמאמן גם לעונה הבאה, בימים האחרונים נשמעים במועדון קולות חדשים הקוראים להחליפו. יחד עם זאת, בפגישת ההנהלה אתמול (שלישי) הוחלט כי לגוטמן יוצע חוזה מוקצץ, עקב צמצום רוחבי לכל המועדון, ואם יסכים - ימשיך המאמן גם בעונה הבאה.

גוטמן עצמו מרגיש מאוכזב ופגוע מאחר ובהפועל תל אביב עדיין לא יוצאים בקריאה כי הישארותו לא מוטלת בספק וגם הוא אמור לבחון עד מחר אם בכלל הוא מעוניין להישאר במועדון, לאור התנהלות הקבוצה מאז ההפסד למכבי חיפה במשחק העונה. באחת השיחות עם מקורביו, אמר היום גוטמן: "לא חשבתי שהדברים יגיעו למצב כזה. אני אוהב את הפועל תל אביב. חשבתי שאני אהיה עוד הרבה זמן במועדון. אני רק מקווה שיקשיבו לאוהדים ויעריכו את הדרך שעשיתי בהפועל".

היום התקיימה פגישה בין גוטמן להנהלת הפועל, בה דנו בענייני העונה הבאה, וקבעו להיפגש ולדון בנושא גם מחר. ככל הנראה, מחר תודיע הנהלת הקבוצה אם המאמן ימשיך או לא, לאחר שבפגישה היום בין הצדדים הוחלט להמשיך את הדיונים בנושא. הנהלת הפועל מעוניינת לקצץ בחוזהו של המאמן, ומחר אמורים הצדדים להגיע להסכמה על חוזה חדש. בכל אופן, במועדון עצמו אף גורם רשמי לא מאשר את הדברים על כך שגוטמן ימשיך או לא. המאמן עצמו כבר אמר מספר פעמים כי הוא רוצה להיות חלק מהפועל עוד הרבה שנים, אולם מקורביו אומרים היום כי אם ירגיש כי הוא לא רצוי בהפועל – הוא יסרב להצעה לקיצוץ ובזאת תיגמר הקדנציה שלו במועדון, לאחר עונה וחצי בהן לקח את הפועל מהתחתית אל התמודדות על תואר האליפות העונה.

כרגע נראה כי האיש שעומד מאחורי חוסר ההסכמה להעניק לגוטמן חוזה חדש הוא הבעלים המיועד אלי טביב, שכבר התבטא, על פי מקורבים למועדון, כי הוא רוצה לראות מאמן אחר על הקווים בבלומפילד. דעתו של טביב מכעיסה את אוהדי הקבוצה, שהודיעו כי אם אלי גוטמן לא יחתום במועדון, הם יפגינו נגדו. היום יצאה קריאה מהפורומים של האוהדים למנוע את כניסתו של טביב למועדון, כל עוד הוא והקבוצה מנסים להכשיל את החתמתו של אלי גוטמן. אם אכן גוטמן יעזוב, האוהדים לא חוששים לאיים ומבטיחים כי טביב יצטער על הגעתו לבלומפילד ביום שני. טביב וגבי קצרה מעונייים למנות את רוני לוי, הנחשב למקורב לשניים, למאמן הקבוצה.

היום, בתחילת האימון, כינס גוטמן את שחקני הקבוצה ואמר להם: "לא משנה מה קורה, תמיד צריכים להמשיך ביחד ובאותה דרך. אנחנו צריכים ללכת ביחד עד הסוף". גם בגזרת השחקנים החליטה הנהלת הפועל לקצץ במשכורות עקב המיתון הקשה במשק. שחקנים שאמורים לחתום על חוזה חדש ולא יסכימו לקיצוץ, לא ימשיכו במדים האדומים בעונה הבאה.

בתוך כך, הנהלת המועדון השעתה את החלוץ סמואל יבואה מאימוני הקבוצה, עקב ראיון שהעניק לעיתון "הארץ", בו ביקר את התנהלות הקבוצה ושחקניה. יבואה עמד בפני ועדת משמעת, ויקבל את העונש היום או בימים הקרובים.

17 שחקנים זומנו לסגל נבחרת בולגריה, המתכוננת למשחק נגד אירלנד במסגרת מוקדמות הגביע העולמי. בין המוזמנים נמצאים אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי. כן זומנו חלוץ מ.ס. אשדוד, דימטאר מקרייב ובלם מכבי תל אביב, איגור טומאסיץ'.

עדכון ראשון: 13:54
עדכון אחרון: 22:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully