וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הכח עמידר ר"ג: זוארץ דורש ניצחון

יו"ר מכבי פ"ת ערך אסיפת שחקנים: "המטרה היא המקום השישי". על רוני לוי: "מקווה שיישאר יותר משנתיים". דהאן לשחקניו: "אנחנו מסוגלים לנצח"

יו"ר מכבי פתח תקוה משה זוארץ הגיע הבוקר (שישי) לאימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן וערך אסיפת שחקנים. זוארץ אמר בין היתר: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק מחר כי המטרה היא להשיג את המקום השישי (מזכה את המועדון במענק כספי, א"י). הכח יבואו להסתגר וצריכים להיות מוכנים לכך". זוארץ יידע את השחקנים על החתמת רוני לוי לשנתיים. "אתם בטח יודעים שהחתמתי אותו", אמר היו"ר, "אני מקווה שרוני יישאר איתנו יותר משנתיים. הוא מאמן מהשורה הראשונה ויש לכם זכות להתאמן תחתיו. אני מקווה שנעמוד במטרות איתו".

האימון נערך באווירה רגועה לאחר שאתמול חולקו משכורות חודש מרץ לשחקנים. ההרכב שתרגל לוי זהה להרכב שתורגל אתמול, והוא כולל שלושה חלוצים: עומר דמארי, ליאור אסולין ורוביל סרסור, כשפבלו בסטיאניני שוב מחוץ לתכניות. סולי צמח יחזור לספסל וזהו המשחק השלישי בחודש האחרון בו הוא לא נמצא בהרכב ובקישור יתופקדו סירמנה דמבלה, עומר בוקסנבוים ודני פרדה. נאור פסר ימשיך בעמדת המגן הימני.

פתח תקוה השיגה נקודה אחת בשני המחזורים האחרונים. העונה היא השיגה ארבע נקודות מול הקבוצה של דודו דהאן.

בקבוצה מתכוונים ליזום שיחה עם הקשר האחורי סירמאנה דמבלה על מנת לברר אם הוא ממשיך בעונה הבאה.

אנשי מכבי פתח תקוה שהגיעו בשבת בבוקר לאצטדיון האורווה נדמהו לראות כתובות נאצה שרוססו בעיקר כנגד יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ודייני ההתאחדות לכדורגל. החשד הוא שמדובר במעשה של אוהדי בית"ר ירושלים, כנקמה על הורדת הנקודה בה נענשה הקבוצה השבוע. מנהל הקבוצה איציק לוזון מיהר להגיש תלונה במשטרה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; סירמנה דמבלה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים; ליאור אסולין, רוביל סרסור, עומר דמארי.

הכח: סגל מלא לדהאן

לאחר שהוציאה ארבע נקודות מהמפגשים האחרונים עם יריבותיה לתחתית ועלתה למקום ה-11, תנסה הכח עמידר רמת גן לנצל את יציאתן של השתיים למשחקים נגד המוליכות ולהיצמד לסכנין ולהתרחק מקרית שמונה. דודו דהאן, שייהנה מסגל כמעט מלא, לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב שהוציא נקודה נגד סכנין בשבוע שעבר, פרט לג'וזף נואפור שיחליף את אמיר אבו עראר. ברק בדש, שהיה בספק, יהיה כשיר ויפתח. "כל משחק בשלב הזה חשוב", הבהיר דהאן לשחקניו, "ואנחנו מסוגלים לנצח. חשוב לנצל את המחזור הזה בשביל להתרחק מהמקום האחרון ולהתקרב למקום ה-10".

על אף העונה הרעה של הסגולים, דווקא נגד מכבי פ"ת לשחקני הכח הלך די טוב העונה, על אף שהוציאו מהמפגשים מולם רק נקודה אחת. במחזור הרביעי הציגה הכח יכולת מרשימה למדי באורווה, אך הפסידה 1:0 משער שטותי של עומר בוקסנבויים, ובמחזור ה-15 סיימו בתיקו 2:2 משער שיוויון דרמטי של המגן חיים פונטרמולי עמוק בתוך תוספת הזמן.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, איתן טיבי, עידן ויצמן, גל לוי, עומר רפס, ג'וזף נאופור, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully