וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אעזוב בסיום העונה"

דור בלך

29.4.2009 / 17:19

מאמן מכבי נתניה אישר לוואלה! ספורט כי התבקש לעזוב את הקבוצה, ואמר: ”תכננתי להישאר פה עד 2010. יכול להיות שאשאר בישראל"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הרומן בין מכבי נתניה ללותר מתיאוס עתיד להסתיים בקרוב. המאמן הגרמני סיפר לבילד כי בנתניה הסבירו לו שבעקבות המצב הכלכלי, עליו לעזוב את הקבוצה. בראיון שנערך עימו הוא אמר: "זה חבל, הייתי רוצה להישאר בישראל יותר".

מתיאוס אסף את השחקנים ושוחח עימם

מאוחר יותר אישר מתיאוס את פרטי הראיון לכתב וואלה! ספורט ואמר: "זה נכון. בסוף העונה אעזוב, אבל בינתיים אני עדיין פה. אתם עוד לא צריכים להתגעגע". בפתיחת האימון היום (רביעי) אסף המאמן את שחקניו ושוחח עימם דקות ארוכות כמה שנראה כשיחה מרגשת. בין השאר הוא אמר להם: "זה נכון שאני אעזוב בסוף השנה, אבל בואו ננצל את השהות שלי כאן ונזכה בגביע". בנתניה אישרו בהמשך הערב את הידיעה ואמרו כי מתיאוס ודניאל יאמר הגיעו להבנות על סיום החוזה בסוף העונה.

מתיאוס משתכר בנתניה בכ-650 אלף יורו לעונה, וכחלק מהחוזה שלו עם הקבוצה, הוא מקבל דירה בהרצליה בשווי עשרות אלפי דולרים בשנה. בשלב הזה למתיאוס אין כרגע הצעות קונקרטיות אחרות, על אף שאוהדי באיירן היו מעוניינים בו וחלק מהם אף הביע את הרצון הזה בסקר שנערך עימם. בנוסף, קבוצה מהליגה היוונית הגישה הצעה ראשונית למתיאוס. חשוב להדגיש כי בכל מקרה מתיאוס אמור להדריך את נתניה עד לסיום העונה.

חוזהו של מתיאוס אמור היה להסתיים בסוף השנה הבאה, אך למרות זאת הסכים המאמן הגרמני לסיים את חוזהו, כפי שביקשה נתניה, אך לא ברור עדיין באילו תנאים. אגב, כבר לפני מספר ימים ישב מתיאוס, שהחל את ההכנות לעונה הבאה, עם הנהלת הקבוצה, שהסבירה לו שהתקציב יהיה קטן הרבה יותר. ההנהלה קיוותה כי הגרמני לא יסכים לעבוד בתנאים הללו, אך מתיאוס, מצידו, הודיע כי אין לו בעיה לעבוד עם תקציב קטן יותר ועם שחקנים מוכרים פחות. בסופו של דבר, גם זה לא עזר, ומתיאוס הסכים לעזוב, כאמור, בעקבות המשבר הכלכלי והחוזה הכבד שלו.

מתיאוס: "מקווה לזכות עוד בגביע"

"הדבר הכי חשוב לי בחיים זה כבוד, ואני מכבד מאוד את מכבי נתניה ודניאל יאמר", אמר מתיאוס לאחר הבשורה. "אחרי שאמרו לי שהם לא יכולים לעמוד בחוזה שלי לעונה הבאה, אני אעזוב. אני לא פגוע כי זה הכדורגל, למרות שתיכננתי להישאר פה עד 2010. גם מבחינה אישית כיוונתי להישאר עוד שנה, אך כנראה שבכדורגל אי אפשר לתכנן רחוק כל כך.

"נשארו לנו חמישה שבועות ואני מקווה לסיים את העונה מה שיותר טוב ולזכות בגביע", הוסיף המאמן הגרמני, "כדי לסיים עם טעם טוב. סך הכול נהניתי מאוד בנתניה, גם אם לא תמיד התוצאות היו הכי טובות. יכול להיות שאשאר בישראל, אבל אני לא חושב על הקבוצה הבאה, כך שגם אם יציעו לי, לא אענה לאף קבוצה בחמשת השבועות הקרובים". לאחר מכן התלוצץ מתיאוס ואמר: "אי אפשר לדעת כלום בכדורגל, אולי הם שמעו שיורגן קלינסמן (שפוטר מבאיירן מינכן - ד.ב.) פנוי ולכן ויתרו עליי, הכול יכול להיות".

הבלם לואיס מרין, שגם יעזוב את הקבוצה בסוף העונה, אמר על מתיאוס: "נהניתי לעבוד איתו, כולנו נאחל לו בהצלחה לאן שלא ילך". באשר לעצמו אמר: "עדיין לא חתמתי באל חואלנסה (הקבוצה הקוסטה ריקנית שאליה צפוי מרין לעבור - ד.ב.). חשוב לי להשקיע את כולי רק בנתניה כרגע. מאוד התחברתי למועדון וחשוב לי להצליח כאן. אולי רק בשבוע האחרון של העונה אחשוב על העזיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully