וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

שער ובישול של דני פרדה העניקו לקבוצה ממלאבס ניצחון חוץ בקופסא על הקבוצה של לותר מתיאוס, שתיאלץ כנראה לוותר על חלום האליפות

מכבי נתניה הרשתה לעצמה לחלום על זכייה באליפות במשך יותר משבעה חודשים, אבל הערב (שבת) החלום הזה הגיע ככל הנראה לסיומו, כשהיהלומים הפסידו בבית 2:1 למכבי פתח תקוה. הקבוצה של לותר מתיאוס חסרה אומנם את לירן שטראובר, דדי בן דיין ואיתי שכטר הפצועים, אבל גם בלעדיהם היא הייתה חייבת להוציא לפחות נקודה מול המלאבסים שלא ניצחו בשבעת המשחקים האחרונים.

שחקני נתניה, שעברו שבוע קשה מאז ההפסד לבני יהודה, נקלעו לפיגור בדקה ה-22 מרגלו של ליאור אסולין, שחזר להרכב של רוני לוי חד כתמיד, ולא הצליחו לפרוץ את ההגנה הפתח תקוואית בהמשך. השער השני נפל דווקא בשער של המחליף דניאל ליפשיץ, כשדני פרדה ניצל בלבול בהגנת נתניה וכבש בדקה ה-63, ושערו של נקוסי סיאבונגה בדקה ה-79 לא המתיק את הגלולה עבור מתיאוס.

מהלך המשחק

דקה 19 - שניר גואטה השאיר כדור לאלברטו זפאטה בתוך הרחבה אבל הפנמי לא השתלט טוב על הכדור ושיחרר בעיטה חלשה.

דקה 20 - רוביר סרסור מצא את עצמו לבד מול דניאל ליפשיץ, שהדף את הכדור ברגלו לעבר ליאור אסולין, שבעט את הריבאונד מעל השער.

דקה 22 - גול! דני פרדה הרים קרן, ואסולין בעט מהאוויר כדור מדויק לרשת - 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 47 - קלמי סבן הרים כדור לרחבה לעבר גואטה, שבעט מ-14 לקורה השמאלית.

דקה 63 - גול! פרדה חטף כדור מביבאן פרנסמן, ההגנה ציפתה למסירה לאסולין ויצאה למלכודת נבדל, אבל פרדה המשיך להתקדם באין מפריע וכבש בקלות מול ליפשיץ - 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 79 - גול! סבן הרים לרחבה וסיאבונה, שעלה כמחליף רק שבע דקות קודם לכן, נגח פנימה - 1:2 למכבי פתח תקוה.


דקה 90 - סיאבונגה מצא את זאפטה שנגח פנימה, אבל אשר כהן סימן לנבדל.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, אוראל דגני (רביד גזל 46), ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן (נקוסי סיאבונגה 72), אלברטו בלאנקו (דלה ימפולסקי 83), אבי כנפו, שניר גואטה, אלברטו זאפטה.

הרכב מכבי פתח תקוה: מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סירמנה דמבלה, דני פרדה (אורי לוזון 70), עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (עומר דמארי 65); רוביל סרסור, ליאור אסולין (ניצן דמארי 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully