וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהאגל ביצע שני זימונים ברגע האחרון

23.3.2009 / 22:56

יוון צירפה שני שחקנים צעירים לסגל לקראת ישראל: וסיליוס קוציאניקוליס מאגרוטליס וגיורגיוס מאקוס מפניוניוס. קראגוניס וסמאראס יפתחו

נבחרת יוון תתכנס מחר (שלישי) בשעות הצהרים בבית מלון באתונה ובערב תקיים את האימון הראשון לקראת צמד המשחקים מול ישראל. עד אז, אמורים להגיע לאתונה הלגיונרים השונים ששיחקו במחזור סוף השבוע באירופה. התקשורת היוונית ממעטת לעסוק היום (שני) במשחקים החשובים ומדברת בעיקר על חגיגות האליפות של אולימפיאקוס, שזכתה אמש בתואר שלושה מחזורים לסיום העונה, לאחר ניצחון 2:3 על פניוניוס.

אוטו רהאגל הפתיע את התקשורת המנומנמת עם שני זימונים של הרגע האחרון. המאמן הגרמני זימן את הקשר האחורי גריגוריוס מאקוס בן ה-22, קפטן פניוניוס ושחקן הנבחרת הצעירה שכבר הופיע פעמיים בנבחרת הבוגרת. יחד איתו נקרא לדגל גם הקיצוני של אגרוטליס, וסיליוס קוציאניקוליס בן ה-20, שזומן כבר בעבר למשחק הידידות מול איטליה אך לא שיחק בסופו של דבר.

הקשר גיאורגיוס קראגוניס, שלא שיחק אתמול ב-1:1 של פנאתינייקוס מול אסטרס טריפוליס יהיה כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב. גם החלוץ גיורגיוס סמאראס מסלטיק החלים ושותף אתמול לרבע שעה ב-2:2 של קבוצתו מול דנדי יונייטד. סמאראס מתוכנן גם הוא לפתוח במשחק. ההערכה היא כי רהאגל לא ישנה את ההרכב שפתח במשחק הידידות מול דנמרק ויפתח עם: קונסטנטינוס חלקיאס בשער, יורקאס סייטארידיס, טריאנוס דלאס, סוטיריס קירגיאקוס ו-ואסיליס טורוסידיס בהגנה. בקישור צפויים לפתוח אלכנסדרוס ציוליס, אנגלוס בסינאס וקראגוניס ובחוד, סמאראס, תאופאניס גקאס ואנגלוס חריסטאס.

טורוסידיס התייחס הערב למשחק בראיון לתקשורת היוונית ואמר: "זה מכשול כי ישראל נבחרת טובה. המשחק הראשון קריטי. אם נשיג תוצאה טובה, אני מאמין שנעפיל מהבית". יוון תגיע לישראל ביום חמישי בשעות אחר הצהרים.

עדכון ראשון: 18:46
עדכון אחרון: 22:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully