וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכויים סבירים שבניון ישחק"

23.3.2009 / 20:43

בנבחרת מודאגים מפציעתו של הקפטן, שעדיין חש כאבים ברגלו, והוא יגיע לבדיקה אצל הדוקטור רוסנובסקי. גולן: "אנחנו חושבים רק חיובי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל קיימה הערב (שני) את האימון הראשון שלה לקראת המשחק מול יוון שיתקיים בשבת באיצטדיון רמת גן, ללא הקפטן יוסי בניון, שנחת הערב, וגם השוער דודו אוואט שנחת אחר הצהריים ויצטרף רק מחר לאימונים.

בנבחרת מודאגים מאוד ממצבו של בניון, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. לפני כשבועיים שלחה קבוצתו ליברפול פקס להתאחדות לכדורגל שבו הודיעה שהקשר פצוע ובשלב זה היא לא משחררת אותו למשחק. אך מאז עודכנו ראשי הנבחרת כי יש הטבה במצבו, ולכן ייתכן שהוא יהיה כשיר למשחק. בניון שוחרר לקראת המשחק, אבל שוב חש כאבים. בנבחרת הוחלט כי מחר תיערך שיחה בינו לבין רופא הנבחרת מרק רוסנובסקי, על מנת לברר יותר לעומק את חומרת הפציעה ולבחון האם בניון יוכל לשחק במשחק החשוב מול יוון.

בנבחרת טוענים שהסיכויים שישחק הם סבירים, אך בשלב זה לא מוכנים להתחייב על כך וטוענים שהשיחה בינו לבין רוסנובסקי מחר תהיה קריטית ותקבע מתי בניון יוכל להתחיל לערוך אימונים מלאים. בנבחרת מקווים שכבר מחר לאחר השיחה הקפטן יוכל להתאמן, אבל אחת האפשרויות שעלו במידה והוא לא יהיה כשיר הוא לאבחן את מצבו שנית לפני המשחק, ולקבל החלטה ממש בסמוך לפתיחתו.

בניון ואוואט הם הם הליגיונרים היחידים שעדיין לא הצטרפו לאימוני הנבחרת. הבלם אבי סטרול סובל מרגישות בפשעה, אך נבדק וצפוי להיות כשיר לאחר שערך אימון מלא. גם בן סהר נבדק ונראה כי החלים לחלוטין מהפציעה.

את פני השחקנים והמאמן הלאומי דרור קשטן קיבלו כ-30 ילדים לבושים צבעי כחול לבן, ועודדו את הנבחרת לאורך האימון. צוות של ערוץ הטלויזיה הדרום אפריקני SAVC הגיע לאיצטדיון כדי לעקוב מקרוב אחר הכנות נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל. בצוות אמרו: "הגענו לערוך כתבה משום שישראל עשויה להעפיל למונדיאל".

"צריך להוציא את האווירה הטובה למגרש"

עומר גולן ולירן שטראובר השתתפו במסיבת העיתונאים הראשונה של הנבחרת שהתקיימה לפני האימון. גולן ניסה להישמע כמה שיותר אופטימי, ומצד שני העדיף שלא לצאת בהצהרות: "באנו לעשות עבודה טובה ולהתאמן טוב במשך שבוע. במהלך השבוע הזה נגבש את ההרכב, אני מאוד אשמח להיות בו - אם לא, אני אדע להתמודד גם עם זה. בסך הכל אנחנו בטוחים בעצמנו ומרגישים טוב".

גולן התייחס לאווירה הכללית בנבחרת לפני האימון הראשון השבוע ואמר: "מתחילת הקמפיין אנחנו אומרים שיש אווירה טובה בנבחרת וצריך להוציא את זה למגרש". שחקנה של לוקרן נשאל על המשחק ההגנתי הידוע של נבחרת יוון ואמר: "הרבה אנחנו עדיין לא יודעים עליהם, ממחר נתחיל לראות קלטות ועד סוף השבוע נכיר אותם פרקפט".

"רוצים לנצח, אין ספק", הוסיף עומר גולן: "לא חושבים מה יעשה לנו תיקו או הפסד, חושבים רק חיובי. נעשה את המקסימום עם הסגל שהמאמן הזמין. ההתקפה עושה הגנה וההגנה עושה התקפה, אנו עובדים אחד בשביל השני".

לירן שטראובר, השוער השלישי בסגל של דרור קשטן, התייחס לגיבוש שבסגל הנוכחי: "מה שאנחנו עושים מתחילת הקמפיין הזה זה לעבוד טוב באימונים ולעזור אחד לשני. אנחנו משתדלים להביא אחד את השני לרמה הכי גבוהה שיכולה להיות ברגע נתון שזה המשחק, כדי לעשות את התוצאה שאנחנו צריכים. אנחנו נמצאים בפני משוכה לא קלה". על העובדה שהוא עצמו מתפקד כשוער שלישי אמר שטראובר: "יש בסגל את דודו וניר, לדרור יש את ההחלטות שלו ואני מבחינתי נמצא כאן ועושה את מה שאני יכול כדי לעזור לנבחרת בין אם זה לעודד או לתמוך או לכוון, התרומה שלי תהיה מספיק גדולה".

שטראובר הוסיף: "ניצחון על יוון לי יתן המון שמחה בלב ולא רק לי אלא לכל אחד שנמצא פה. הנבחרת הזאת באמת משחקת ביחד ובאמת ברמה החברתית אולי הנבחרת הטובה ביותר שהייתה. גם עכשיו כשיוסי קצת לא בריא עדיין במאה אחוז, אני בטוח שעשרה שחקנים יעבדו בשבילו והוא יעמוד ליד השער ויתן את הגול". "יוסי קודם כל חבר", המשיך גולן: "אנחנו מקווים שהוא יבוא במהרה לאימונים ונעשה הכל כדי לעזור לו להחלים. יוסי יכול לבוא אחרי שנה שלא שיחק בנבחרת ולהיות מצוין, בטח כשיש 40 אלף איש שנותנים דחיפה אדירה. כולנו מכירים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully