וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "לא נופלים משום קבוצה בארץ"

דור בלך

22.3.2009 / 23:22

שלו מנשה התמוגג מניצחון נתניה 0:1 על בית"ר ולא שכח לסגור חשבון: "אנשים רעים חיפשו אותי". שטראובר: "לפעמים בא לי לבעוט לנו בראש". מכנס לא הורשה להיכנס ליציע הכבוד. עטר: "אנחנו עדיין במאבק המרובע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כך לא מתנהגים לשחקן עבר, בטח לא לאחד מסמליה וכוכביה הגדולים של הקבוצה בכל הזמנים. כשהגיע עודד מכנס, חלוץ העבר של מכבי נתניה, לו בדרך כלל שמור מקום ביציע הכבוד, לצפות במשחק הליגה של קבוצתו האהובה מול בית"ר ירושלים, הוא לא הורשה להיכנס ליציע.

למכנס יש מקום קבוע ביציע, אך הוא לא מגיע בדרך כלל למשחקים בשבת כי הוא משמש פרשן בשידורי ליגת העל של צ'רלטון. הנשיא גיל לב הסביר לשחקן העבר כי לא נשמר לו מקום הפעם, וכי גם אם יש לו מקום קבוע, אין אפשרות להכניסו שכן היציע מלא עד אפס מקום.

מהמועדון נמסר כי "עקב הביקוש הרב למשחק, כל הספונסרים שרכשו מנויים על מנת לתרום לקבוצה הגיעו, ולכן לא היה מקום ביציע הפלטיניום. הצענו לעודד לשבת ביציע הכבוד הרגיל, עם שאר שחקני העבר, אבל הוא העדיף ללכת. צר לנו על המקרה".

מכנס הנעלב, עזב בזעם ונטש לביתו, שם הוא צופה במשחק באמצעות הטלויזיה. לוואלה! ספורט אמר מכנס: "אני בשוק, זו פשוט התנהגות מבחילה, אבל כנראה שכך מתנהלת מכבי נתניה היום. אם במקום שנתתי לו 30 שנה מחיי לא רוצים אותי, גם אני לא רוצה להיות בו. אני יושב בבית, רואה את המשחק עם אישתי בטלויזיה והראו שיש מקומות. מאז שאמרתי בטלויזיה שנתניה צריכה חלוץ כדי להצליח, הם מחרימים אותי".

שניים שעברו בקלות את הסלקציה ביציע הכבוד הנתנייתי הם מאמן הנבחרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני. הצוות המקצועי של ישראל הגיע כדי לצפות מקרוב בשחקני הסגל, לקראת שבוע יוון הממשמש ובא.

מתיאוס: "יש לנו סיכוי שווה לאליפות"

שלו מנשה היה גיבור הערב של נתניה. הקשר, שחזר להרכב לאחר מטח ביקורות שספג מלותר מתיאוס וגל שמועות בעניינו, כבש את שערו השביעי העונה וניצח לנתניה את המשחק, 0:1 על בית"ר ירושלים. "אם היינו מנצחים שלוש או ארבע אפס זה היה מייצג. כמו בכל העונה החמצנו. זו הבעיה שלנו העונה. אנחנו לא יודעים לדרוס. למזלנו, הפעם לא שילמנו על זה וספגנו בצד השני. אני חושב שהיום הראינו לכולם שאנחנו קבוצה לגיטימית במאבק על האליפות. אנחנו נרוץ עד הסוף. בעזרת השם, נצליח לעשות את זה, למרות שההפסד הזה לא הוציא את בית"ר מהתמונה. גם הם ירוצו עד הסוף", אמר מנשה בסיום.

"כולם מדברים על הלחץ בנתניה", הוסיף מנשה" ,אבל אני אומר לכם שאין שום לחץ. אני רואה משחקים של הקבוצות האחרות. על אף שאנחנו סופגים הכי הרבה ביקורת, אנחנו לא נופלים משום קבוצה בארץ". על חזרתו להרכב אמר: "באופן אישי, חזרתי מתקופה לא טובה אחרי שאנשים רעים חיפשו אותי מתחילת העונה. לא נתתי להם הזדמנות. גם עכשיו אני שמח שהמועדון עמד מאחוריי".

לותר מתיאוס סיכם את המשחק והפגין שביעות רצון: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. סוף סוף השחקנים הביאו לדשא את מה שהם מראים באימונים. אני לא כועס על ההחמצות. מצידי לנצח בכל משחק 0:1. איתי שכטר לדוגמא, עבד קשה מאוד ולא כבש, אבל אני אמרתי לו שהמזל מגיע בעבודה קשה. ברגע שהוא עובד קשה, גם המזל והגולים יבואו. יש לנו סיכוי שווה לאליפות כמו שאר הקבוצות, כולל בית"ר. לא אגיד את המילה אליפות, כי יש שחקנים ששומעים אותה ונלחצים". מתיאוס גם התייחס להוצאתו של רביד גזל מההרכב: "זה לא מעניין אותי שהוא זומן לנבחרת. לא מגיע לשחקני נבחרת יחס מיוחד.

לירן שטראובר הוסיף: "שיחקה פה בית"ר אחרי מספר ניצחונות רצופים. לפעמים בא לי לבעוט בנו בראש. אם היינו משחקים ככה בהתלהבות... עם לחץ שיתקנו כל הזדמנות של בית"ר. אם יותר ריכוז היינו מנצחים בתוצאה גבוהה יותר".

עטר: "אנחנו עדיין במאבק"

בית"ר ירושלים ספגה הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים והפסידה לנתניה לראשונה לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים. ראובן עטר לא התרגש מההפסד והפער ממכבי חיפה שעומד על שש נקודות: "בליגה של שלוש נקודות, הכל עוד פתוח למרות ההפסד הזה. אנחנו עדיין במאבק מרובע. כל אחת מקבוצות הליגה עושה חיים קשים. אני בטוח שכל אחת מהרביעייה הראשונה שתגיע לאשדוד או פתח תקוה תשאיר שם נקודות ותתקשה. בסך הכל, אנחנו בכושר טוב ונראים טוב. אני לא מודאג. בקשר למשחק של היום, נתניה היו הרבה יותר טובים, אני לא מחפש תירוצים. אם נמשיך ביכולת הרגילה שלנו, אנחנו יכולים לעשות את זה".

כבר בדקה ה-21 איבדה בית"ר את כריסטיאן אלברז, ששוב נפצע במפשעה. כזכור, המגן הצ'יליאני סוחב את הפציעה במפשעה כבר מהפגרה. גם שמעון גרשון נפצע בברכו והוחלף בדקה ה-70. השניים ייבדקו ביום שלישי ומצבם יתברר.

אריק בנאדו הוסיף: "פשוט הגיע לנתניה לנצח. למרות שפתחנו טוב, הם היו הרבה יותר טובים. אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן טוב. לא רק בגלל ההפסד, אלא בגלל עומס המשחקים. גם היום נפצעו לנו שלושה שחקנים וזה אפקט של העומס. יש לנו שבועיים להתאושש ולהתכונן חזק כדי לחזור לכושר של לפני המשחק הזה".

עדכון ראשון: 22/3 21:05
עדכון אחרון: 22/3 23:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully