וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו ולנסיה מתקרב למנצ'סטר יונייטד

הקשר האקוודורי של וויגן מבוקש על ידי השדים האדומים, שצפויים לשלם תמורתו 5 מיליון ליש"ט על מנת להעבירו לאולד טראפורד הקיץ

מנצ'סטר יונייטד עדיין נמצאת במירוץ לעונה היסטורית עם ארבעה תארים, אבל אלכס פרגוסון כבר חושב על העונה הבאה. הבוקר (חמישי) דיווח "דיילי מייל" הבריטי כי השדים האדומים סיכמו עם וויגן על העברתו של אנטוניו ולנסיה לאולד טראפורד הקיץ. הקשר האקוודורי המגוון, שהצטרף ללאטיקס לפני כשלוש שנים, הרשים את פרגי שהסכים על פי הדיווח לשלם תמורת 5 מיליון ליש"ט.

מאמן וויגן, סטיב ברוס, התייחס לאפשרות שהקשר בן ה-23 יעזוב ואמר: "חייבים לגלות רגישות בנושאים כאלה. אם יונייטד רוצה אותו, איך אפשר לסרב לכך? לקבוצות כאלה אי אפשר להגיד לא. כשחקן רוצה להתקדם צריך להבין אותו ולהיות מציאותיים".

ה"סאן" דיווח הבוקר כי חוקי הפרמיירליג החדשים לא יאפשרו ליונייטד להאריך את השאלתו של קרלוס טבז, וכי האלופה תצטרך להחליט בסיום העונה האם היא רוצה לקנות את הארגנטינאי או לוותר עליו. דובר הנהלת הפרמיירליג סיפר כי החוק החדש בתקנון הליגה קובע כי שחקן לא יוכל להיות מושאל לקבוצה על ידי חברה פרטית, כמו במקרה של טבז, ועם סיום חוזהו הנוכחי הקיץ לא תתאפשר הארכת השאלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully