וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר למחפוד: "הסמכויות ברורות"

19.3.2009 / 9:41

מאמן הפועל פ"ת שוחח לפני האימון עם המנג'ר לגבי חלוקת התפקידים בין השניים. זלצר העביר את האימון, מחפוד התלווה אליו

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, נפגש היום (חמישי) עם מנג'ר הקבוצה והמאמן המיועד, זאב זלצר. מחפוד ביקש לקיים את הפגישה כדי לדעת כיצד השניים יעבירו את אימון הקבוצה. זלצר אמר לו כי הסמכויות ברורות ונקבעו אתמול. כשמחפוד הגיע לחדר ההלבשה המתינו לו על הלוח הוראות ברורות ובהן חלוקת התפקידים. לפי ההוראות זלצר הוא זה שהעביר את האימון ומחפוד מתלווה אליו. בין השאר, מחפוד נדרש להעביר אימון מוגבר לארבעה שחקנים.

נכון לשעה זו, מחפוד עדיין לא הודיע אם ידיע למשחק בקרית שמונה. יתכן ותתקיים שיחה נוספת בין שני הצדדים. כזכור, מחפוד כבר הבהיר כי אם דרישותיו לא יענו, הוא עשוי להתפטר מתפקידו.

זלצר סיכם אתמול עם אלעד כי כבר במשחק הליגה מול עירוני קריית שמונה הוא יעמוד על הקווים, יקבע את ההרכב ויערוך חילופים על דעתו. אם פתח תקוה תשיג תוצאות טובות בשלושת המחזורים הקרובים, זלצר עשוי להחזיר את שרביט האימון למחפוד. "לא הייתה שום מגמה לפגוע באלי, אבל כשהמצב קשה מנסים למצוא פתרון לבעיות. אני מאוד רוצה להאמין שהמצב יחזור לקדמותו", אמר זלצר.

אלי מחפוד אמר היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל: "אני עדיין מאמן הפועל פתח תקוה. מאז ההפסד קרו כל מיני דברים, לא הייתי קורא לזה פיחות במעמד, אבל רונן רוצה קצת שינוי בקטע של העבודה. גם בתחילת העונה אמרו שזלצר הוא הסמכות המקצועית. ההחלטות בקבוצה תמיד היו משותפות לכל הצוות. המועדון מבחינתי הוא מעל הכל, ועם כל הכבוד לכולם אני יודע מה אני שווה ומה אני תורם להפועל פתח תקוה. רונן אמר לי שאם העניינים לא יסתדרו הוא יציע לי כל תפקיד אחר במועדון, אבל אני רואה את עצמי ממשיך לאמן בכדורגל הישראלי בקבוצות בוגרים, אם לא בהפועל פתח תקוה אז בקבוצה אחרת. עברתי את התקופה שהייתי עוזר מאמן, יש לי וותק מספיק כדי לאמן כל קבוצה בארץ. יכול להיות שאני לא אהיה בקבוצה במשחק הבא מול קרית שמונה ויכול להיות שכן, נראה מה יהיה".

עוזר מאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, ננזף אתמול (רביעי) על ידי הנהלת הקבוצה משום שלא הגיע לאימון. ניראון התבקש לספק הבהרות לבעלים רונן אלעד, שהודיע כי יסתפק בהתנצלות. ניראון הבהיר כי "לאחר המשחק מול כפר סבא לא חזרתי עם הקבוצה למתקן האימונים בקיבוץ עינת משום שהאופנוע לא היה ברשותי. לכן לא שמעתי את זלצר מודיע על האימון שלמחרת". המנג'ר, שהפך אתמול גם למאמן הראשי של הקבוצה, קיבל את ההסבר של עוזר המאמן, אך אלעד ביקש לשמוע את ההסברים בעצמו. בסופו של דבר, ניראון החליט להתפטר הערב, אך תגובתו לא ניתן היה להשיג.

אלעד הבהיר בשבוע האחרון לסוכני השחקנים של קוני דג'קארידג'ה וחייאר סספדס, כי המשא ומתן עליהם מוקפא עד שהקבוצה תשפר את מאזנה בטבלה. אלעד אף הודיע זאת לחלק מהשחקנים. בכל מקרה, פתח תקוה מחויבת להודיע לסוכנים עד תום העונה אם היא מממשת את האופציה על הקשרים מחוף השנהב ופרו, כפי שהיא יכולה לעשות על פי החוזה. אם מצבה בטבלה ישתפר במחזורים הקרובים, פתח תקוה תודיע לסוכנים על מימוש האופציה במהלך אפריל. בקבוצה מחכים להחלטה של בית"ר ירושלים בנוגע לחן עזריאל ואבי ריקן. אם בית"ר לא תחפוץ בהם, הקבוצה תשאיל אותם לעונה נוספת, בכפוף להישארותה בליגה.

הקבוצה נקנסה אתמול בסכום של 1,500 שקל בגין איחור בעלייה למגרש לקראת המחצית השניה במשחק מול מכבי תל אביב. על עבירה דומה בעתיד תשלם הקבוצה 5,000 שקל. הקבוצה תעמוד ביום רביעי הבא לדין משמעתי בעקבות חשד לעבירה שביצעה על תקנון הבקרה בנוגע לחוזה של ישראל זביטי. פתח תקוה תוכל להציג הסכם בוררות שלה עם השחקן הקובע כי היא זוכתה לפני כחודשיים בחשד לאותה עבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully