וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "רוצים להתכונן בשקט לעונה הבאה"

מאמן מכבי ת"א התעודד מהניצחון על הפועל פ"ת. מחפוד על פרשת הטייטסים: "זאת בושה". קינן: "אי אפשר לעשות צחוק מהשופט"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בדיוק למשחק כזה חיכו במכבי תל אביב. המועדון הצהוב שראה את שחקניו נוחלים הפסדים רבים, אך בעיקר משחקים ללא חשק וללא התלהבות, קיבל הערב (שבת) משחק התקפי מצויין של הצהובים, שניצחו בסיום 1:2 את הפועל פתח תקוה. בכך הצליחה מכבי לעלות אל המקום השמיני בטבלה על גבה של פתח תקוה, והתרחקה 7 נקודות מהקו האדום.

נמני: "השחקנים היו מחוייבים"

מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני הסביר את הסיבות לניצחון הערב: "במשחקים קודמים הגענו להזדמנויות והחמצנו, היום הגענו להזדמנויות והבקענו, זה כל ההבדל. שיחקנו טוב כי לא קל לשחק פה. השחקנים היו מחוייבים, ויש תוצאות". על השער שספגה מכבי תל אביב בתוספת הזמן אמר נמני: "יש דברים שצריך לעבוד עליהם והם יקחו הרבה זמן. צריך לעבוד קשה ולטווח ארוך כדי לעצור את התופעה של הנאיביות. יש לנו את הזמן, אנחנו מאמינים בשחקנים".

על מאבקי ההישארות בליגה אמר המאמן: "השאיפה שלנו היא בכלל לא להיכנס לסרטים של המאבקים בתחתית. באופן טבעי אנחנו רוצים להסתכל קדימה ולהגיע למצב שנוכל להתכונן בשקט לעונה הבאה". על השינויים הטקטיים שביצע בהרכב אמר נמני: "איגור טומאסיץ' היה טוב, וייצב לנו את ההגנה. לגיז'רמו גם היה משחק טוב, והוא היה אפקטיבי בחלק ההתקפי". על כך שמאור בוזגלו עלה עם צבע גרביים לא תואם, ונאלץ להיעדר מהמגרש במשך 3 הדקות הראשונות, אמר נמני: "אני אפילו לא יודע מה הסיבה שהוא לא שיחק בדקות הראשונות. זה חמור מאוד וזה דברים שצריך לשים לב אליהם בעתיד".

גיז'רמו ישראלביץ', שכבש את שערו הראשון במדי מכבי תל אביב, אמר: "בדרבי שיחקנו טוב וגם היום, בעיקר שניצחנו הפעם. אמרתי לפני שאנחנו צריכים לעשות בדיוק מה שאבי נמני מבקש, ועשינו את זה". ישראלביץ' התייחס לשיבוץ שלו על המגרש, ולתפקיד שקיבל מהמאמן: "אני חושב שאבי נמני מאמן טוב. אני אשחק בכל עמדה בשביל מכבי תל אביב, העיקר שאני אשחק בקבוצה". על השער בתוספת הזמן: "זה חבל, אבל חשוב שניצחנו ויאללה, מסתכלים למעלה".

קינן: "אי אפשר לעשות צחוק מהשופט"

מאמן הקבוצה המפסידה, אלי מחפוד נשמע מאוכזב מאוד מהתוצאה בסיום: "פתחנו טוב את המשחק ועשינו שתי טעויות קשות בהגנה. ניסינו לחזור דרך גול ולא הצלחנו, זה חבל כי להפסיד בבית זה לא נעים". על מאבקי ההישרדות אמר מחפוד: "אנחנו לא יצאנו מהמאבקים, כולם לוקחים נקודות למטה ואנחנו חייבים להחזיר את הנקודות בשבוע הבא. הגענו למצבים שלנו. זה חבל כי באנו מוכנים, אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולא מורידים את הראש. הולך להיות שבוע לא קל".

סיפור המשחק ללא ספק היה הכרטיס הצהוב ששלף השופט, אסף קינן לשחקן הפועל פתח תקוה, קוני ג'קאריג'ה, על כך שעלה לשחק עם מכנסי טייטס שלא תאמו את צבע המכנסיים. לאחר שזה קיבל את הצהוב, החלה רכבת של שחקני פתח תקוה שירדו להחליף את הטייטסים שלהם. "אני פעם ראשונה שומע על דבר כזה", אמר מאמן פתח תקוה, מחפוד. "זו הייתה בושה להוציא כל רגע שחקן. עד היום כל שחקן שיחק בטייטס בצבע שלו. זה לא לעניין, יכלו לחכות למחצית. פעם הבאה שיודיעו לנו לפני".

השופט, אסף קינן, שעמד במרכז פרשת הטייטס של שחקני הפועל פתח תקוה, אמר בסיום: "החוק אומר טייטס בצבע המכנס בלבד. הוא תמיד היה קיים. אני הייתי בחדרי ההלבשה חצי שעה לפני המשחק ואמרתי למנהלי הקבוצות שיקפידו, וגם בדקנו את זה לפני המשחק. כנראה שהם החביאו את זה מתחת". על הטענות של פתח תקוה כי לא נאמר להם דבר, אמר השופט: "שיגידו. אני אישית בדקתי". כשנשאל מדוע לא ניתן היה להמתין על החלפות הבגדים להפסקה, אמר קינן: "אי אפשר היה לחכות למחצית, כי אי אפשר לעשות צחוק מהשופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully