וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי חיפה: אלירן עטר יפתח על הספסל

השחקן יסופסל משיקולים מקצועיים (ראשון, 20:00, ספורט 1). רפאלוב ופנטאני יחזרו להרכב הירוקים, שחקן בחיפה: "חותמים על עוד 0:1"

בני יהודה סיימה את ההכנות לקראת המשחק הערב (ראשון) נגד מכבי חיפה (20:00, שידור ישיר בספורט 1). המאמן גיא לוזון עדיין מתלבט לגבי ההרכב הפותח, כאשר באימון של יום שישי הוא הפתיע ותירגל את אלירן עטר מחוץ להרכב. באותו תרגול תומר חמד תופקד כחלוץ, כשתמיר כחלון נכנס לקישור. ככל הנראה עטר לא יפתח בהרכב הראשון של לוזון משיקולים מקצועיים של המאמן.

סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של לוזון, לאחר שכל השחקנים למעט אלי אברבנל הפצוע, כשירים. בהנהלת המועדון מצפים לקהל רב שיגיע לבלומפילד, כאשר בצד הכתום עמלים מזה מספר ימים ראשי איגוד האוהדים על תצוגת עידוד מאסיבית וצבעונית ביציעים.

לוזון אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מתייחסים למשחק נגד חיפה כמו נגד כל קבוצה. בכל שבוע אני אומר שזהות היריבה אינה מעניינת אותי ומה שחשוב לי זה איך תיראה הקבוצה שלי. אנחנו לא מתייחסים לעובדה שאנחנו הולכים לפגוש את ארבע היריבות לצמרת ברציפות. אנחנו קודם כל מתעסקים עם חיפה וזה מה שמעניין אותנו. נצטרך להיות דרוכים, ממושמעים ולהציג איזון בחלק ההגנתי יחד עם החלק ההתקפי". לוזון נשאל לגבי לבטיו על ההרכב הפותח ואמר: "השחקנים שלי הם הראשונים שיידעו על ההרכב הפותח. מעולם לא דיברתי עם התקשורת לגבי התלבטויות בהרכב, וכך גם הפעם. לא תשמע ממני מילה וחצי מילה על ההרכב המתוכנן".

במסגרת הכנות אוהדי הקבוצה למשחק, נתפרו שני דגלים ענקיים ועליהם ציורים של אריות. בנוסף, הוכנה כמות חסרת תקדים - טון קונפטי - שיפוזרו על ידי האוהדים, וכן יחולקו דגלונים קטנים שהוענקו לקבוצה במסגרת תואר "הקהל ההוגן".

הרכב משוער, בני יהודה: דלה איינוגבה; עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי; מהראן ראדי, קובי מויאל, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תמיר כחלון; תומר חמד.

לוי: "מצפה ליותר מ-100 אחוז מכל אחד מכם"

במכבי חיפה מרוצים מאוד מתוצאת התיקו של מכבי נתניה בקופסה, אבל יודעים שבשביל להגדיל את הפער מהיריבות שלה היא צריכה קודם כל לנצח את בני יהודה. על פי ההרכב המסתמן, ליאור רפאלוב יחזור להרכב לאחר שהציג יכולת טובה מול הפועל תל אביב בגביע. גוסטבו בוקולי ובירם כיאל תורגלו ברוטציה, ונראה כי סיכוייו של האחרון לפתוח טובים יותר. חיפה תרגלה משחקון שכולל שמונה שחקנים בכל קבוצה ויניב קטן שיחק כ"ג'וקר".

בשני הסיבובים הקודמים הסתיים המפגש בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון 0:1 של חיפה, רפאלוב וקטן כבשו את שערי הניצחון. אחד השחקנים אמר: "אנחנו חותמים על עוד 0:1 קטן. התיקו של נתניה לא שווה כלום אם לא נגדיל את הפער. בכל תוצאה שלא נעשה, עדיף תיקו בין הפועל תל אביב לבית"ר".

החלוץ שלומי ארבייטמן, שסבל מנפיחות בקרסול, יהיה בסגל, אבל ת'מבינקוסי פנטאני שגרם לפנדל מול הפועל תל אביב וכבש את שער הניצחון בבעיטות ההכרעה, אמור לפתוח. ארבייטמן קיבל עידוד מחבריו לקבוצה לאחר המשחק מול הפועל תל אביב, משום שהגיע למספר הזדמנויות אבל רק חוסר מזל מנע ממנו שערים.

הבלם אנדרסון ווסט, שעזב את בלומפילד מבלי לחגוג עם השחקנים, ימשיך לחכות להזדמנות. ווסט לא יהיה בסגל, כמו גם מוחמד גדיר. אלון חרזי נמצא במעקב של הצוות הרפואי משום שסבל מבעיות גב, אבל הוא כשיר ויפתח על הספסל. הקבוצה יצאה למלון באזור תל אביב ומשם תצא למשחק. לוי ערך אסיפה טקטית שכללה קטעי וידאו. במהלך האסיפה אמר לוי לשחקנים: "אני מודע לעייפות שלכם, אך אני מבקש מכם להקדיש מעל 100 אחוז למען הצלחת של הקבוצה". בחיפה מצפים שלפחות 3,500 אוהדים יגיעו לעודד את הקבוצה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל (גוסטבו בוקולי), ליאור רפאלוב, אוסיי רנספורד, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

עדכון ראשון: 22:42, 14/03/09
עדכון אחרון: 08:41, 15/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully