וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את עכו ועלתה לרבע הגמר

הדאבליסטית חלפה על פני הפועל עכו עם ניצחון קליל (יצחקי ובן שושן), אך איבדה את עידן טל שהורחק ולא ישחק נגד הפועל תל אביב בליגה

לאחר שחזרה בגדול למאבקי האליפות בליגה, הדאבליסטית בית"ר ירושלים רצתה להמשיך גם במסע ההגנה על התואר השני שהשיגה בעונה שעברה, גביע המדינה. הגרלת שמינית הגמר הועידה לירושלמים את הפועל עכו מצמרת הליגה הלאומית, ובבירה לא התכוונו שיכתירו סינדרלה על גבם, ניצחו הערב (רביעי) 0:2 והעפילו לרבע הגמר.

עכו דווקא עמדה יפה ב-20 הדקות הראשונות ולא ממש התרגשה מניסיונות ההתקפה של ברק יצחקי, עמית בן שושן וניר נחום, שערך בכורה בהרכב כמחליפו של עידן ורד הפצוע. בדקה ה-24 נפלה החומה העכואית, כשאבירם ברוכיאן ויצחקי שיתפו פעולה במהלך שהסתיים עם שער של החלוץ. עכו המשיכה עם איומי הסרק מ-30 מטרים ולא ניסתה להתקרב לשערו של קאלה, והמשחק התנהל על מי מנוחות.

עם פתיחת המחצית השנייה חרץ בן שושן את גורל המשחק עם שער שני שהוציא את הרוח מהמפרשים של שחקני עכו. רבע שעה עברה והגיע הדבר ממנו חשש ראובן עטר יותר מכל - הרחקה של אחד משחקניו. היה זה עידן טל שלפי צוות השיפוט פגע ללא כדור בשחקן עכואי וראה צהוב שני, מה שימנע ממנו לשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. בית"ר ירושלים ממשיכה לשלב הבא בקלות יחסית, עכו תחזור לליגה ותנסה להבטיח את העלייה.

מהלך המשחק

דקה 6: סימנטוב כהרגלו איים מחוץ לרחבה, אך הכדור חלף ליד קורת שערו של קאלה.

דקה 10: בנאדו עלה להתקפה והגביה לרחבה, יצחקי לא הצליח לדייק בבעיטה מהאוויר שיצאה החוצה.

דקה 24: גול! ברוכיאן מצא ברחבה את יצחקי, שהסתובב, הטעה שני שחקני הגנה עכואים ובעט פנימה. 0:1 לבית"ר

דקה 28: טל בעט מ-25 מטרים, גורש השתטח והדף לקרן.

דקה 48: גול! בן שושן מצא את עצמו חופשי לגמרי ליד קו הרוחב של רחבת עכו אחרי שגרשון השאיר לו כדור, ושלח בעיטה מדויקת לפינה השמאלית התחתונה של גורש. 0:2 לבית"ר.

דקה 63: טל נתקל בשחקן עכואי ללא כדור, והשופט שמואלביץ' שלף לעברו את הצהוב השני. ההרחקה תמנע מטל לשחק נגד הפועל ת"א במשחק הליגה הקרוב.

דקה 71: יצחקי רץ מול כל הגנת עכו ושלח כדור מסובב שלא היה רחוק מהמסגרת.

דקה 72: פרננדס נותר לבד מול גורש במתפרצת והקשית כדור לכיוון השער, אך צ'יצ'יאן הרחיק.

דקה 73: אדרי הגביה לרחבה, וסימנטוב נגח מחמישה מטרים וחילץ הצלה מקאלה.

דקה 86: כדור ארוך הוגבה לעבר עבדול עזיז, שנגח בקשת כדור שליטף את הקורה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל (הורחק, 63), אבירם ברוכיאן (טוטו תמוז, 75), ניר נחום (שמואל קוזוקין, 75), עמית בן שושן, ברק יצחקי (עידן רד, 83).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, יניב צ'יצ'יאן, גבע ברקאי, רוני בן נחום, ליאור לוי, אבי אלפסי (תומר תייר, 62), בריאן חרסיצ'יץ', שחר סימנטוב (משה חלפון, 79), מבה אדק, עומר עבדול עזיז, רונן שוורצמן (שלומי אדרי, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully