וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זנדברג ייעדר ממשחק הגביע

דור בלך

9.3.2009 / 13:15

קשר הקבוצה לא התאמן ויחמיץ את המפגש מול עכו, עידן טל סובל ממתיחה אך צפוי להיות כשיר. גם עידן ורד ואלירן דנין סובלים מפציעות

לקראת המשחק מול הפועל עכו מחרתיים (רביעי) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, עושה רושם כי כל האגף השמאלי של בית"ר ירושלים חבול וכואב. עידן טל סובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה ועובר טיפולים באזור, עידן ורד עדיין סוחב פציעה במפשעה שמקשה עליו לשחק, וכמוהו גם מיכאל זנדברג שמתח את השריר שם, כשאלירן דנין סובל מכאבים עזים בכתפו עקב היתקלות עם לירן כהן במשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת.

היום (שני) באימון אלירן דנין ועידן ורד ערכו אימון מלא, בעוד זנדברג לא התאמן ולא יהיה כשיר. עידן טל, מנגד, עדיין סובל ממתיחה, אך צפוי להיות כשיר.

בפני ראובן עטר ניצבת דילמה האם לתת לשחקניו מנוחה כדי שיחלימו באופן מלא לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה או הפועל תל אביב בשני ולעלות למשחק מול הקבוצה מהליגה השנייה בהרכב משני יחסית, או האם להימנע מסיכונים ולעלות בהרכב חזק על מנת למנוע מבוכה והדחה מהמפעל. לאחר שערכו אתמול אימון שיחרור, שחקני בית"ר ערכו הבוקר אימון מלא ולא זכו ליום חופש בעקבות המשחק ברביעי.

מחר יערוך עטר את האימון המסכם לקראת המשחק נגד עכו, ורק בו יחליט מי יעלה בהרכב ומי יזכה למנוחה. המאמן לא מקל ראש בקבוצה הצפונית וערך מעקב אחריה בשבועות האחרונים, כשבאסיפת הקבוצה הוא תידרך היום את שחקניו על חולשותיה ויתרונותיה של עכו. מחר יערוך עטר אסיפה נוספת, שבה ינסו חניכיו להפיק לקחים מהמשחק מול מכבי פ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully