וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' הורשע בתקיפה ואיומים

השחקן לשעבר ופרשן ערוץ 10 התעמת לפני כשנה וחצי עם מנהל מחלקת הנוער של מכבי הרצליה לגבי שיתופו של בנו ונמצא אשם. העונש: 2,000 שקל קנס ו-100 שעות עבודות שירות

חטיבת דובר המשטרה

(צילום באדיבות משטרת ישראל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שחקן העבר ופרשן ערוץ 10 בהווה, איל ברקוביץ', הורשע הבוקר (רביעי) בבית המשפט בתקיפה ואיומים. העונש שהוטל על ברקוביץ' בעקבות המקרה הוא קנס בסך 2,000 שקלים ו-100 שעות עבודות שירות.

כזכור, ברקוביץ' התעמת לפני כשנה וחצי עם מנהל מחלקת הנוער של מכבי הרצליה, דני עציוני, לגבי שיתופו של בנו באחד ממשחקי הקבוצה. כפי שמצוין בפרוטוקול המשפט אמר ברקוביץ' לעציוני: "אני אזיין אותך... אני אחסל אותך... ארדוף אותך כל הקריירה, אתה מתנכל לילד בגללי, אתה מתוסכל". זאת תוך כדי שהוא משתמש אף באלימות פיזית כלפיו במהלך מחאתו הקולנית. הבעלים של מכבי הרצליה, אריאל שיימן, דחק בעציוני לגשת בזמנו למשטרה ולהגיש נגד ברקוביץ' תלונה בגין תקיפה, אולם עציוני העדיף ראשית להבליג ולטפל בעניין החמור בתוך המועדון. אולם מאחר וברקוביץ' לא התנצל על האירוע, עציוני הגיש לבסוף תלונה.

אייל ברקוביץ' סירב להגיב על הדברים.

מנהל מחלקת הנוער של מכבי הרצליה, דני עציוני: "אני אישית לא חיפשתי ולא האמנתי שהדברים יגיעו לממדים האלה, של הרשעה, אבל גם לא רוצה להתעסק במה שהיה. אני מאמין שבתוך תוכו אייל ברקוביץ' מאמין ויודע שעשה טעות ולא היה צריך להגיע למצב הזה. צריך למנוע אלימות פיזית ומילולית בכל הסקטורים, לא רק בכדורגל. ראיתי את האלימות כלפי פישר ממכבי תל אביב, וגם אירועי ספורט אחרים שבהם מעורבים סכינים ובקבוקים. הכל מתחיל מאלימות מילולית. אני צריך, כמחנך, למנוע מקרים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully