וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - נתניה: מי תתגבר על ההכנות הפגומות?

דור בלך

1.3.2009 / 10:00

מכשיר הוידאו לא עבד, ולותר מתיאוס, ויתר על התדריך לקראת טדי. בית"ר התאמנה בגשם שוטף. מנשה, גואטה ומעבי מחוץ לסגל נתניה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

בית"ר ירושלים ערוכה ומוכנה למה שעשוי להיות משחק העונה מבחינתה. לאחר ההפסד של מכבי חיפה, קיבלו הירושלמים הזדמנות נפלאה לצמצם את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות ולחזור למאבק האליפות, בשביל זה, האלופה תצטרך לגבור על מכבי נתניה (שני, 20:50, ערוץ 10), שמבחינתה, פוזלת לכיוון המקום הראשון.

בנאדו: "יש לנו ליגה פתוחה ומעניינת"

אחרי שהתאמנו ביום שישי תחת ברד כבד, ובשבת תחת גשם שוטף, שחקניו בית"ר ירושלים הגיעו מתורגלים ומצויידים לבית וגן, לאימון המסכם אתמול (ראשון) לקראת המשחק הביתי נגד מכבי נתניה. הגשם הכבד שירד במהלך הלילה הציף חלקים מהמגרש בבית וגן, מה שלא איפשר לראובן עטר לנהל אימון במידות תקניות של מגרש כדורגל. עקב כך הקבוצה התאמנה על הדשא הסינתטי. עטר כינס את שחקניו לאסיפה לפני תחילת האימון, בה הקרין להם קטעי וידאו של מכבי נתניה.

בלם הקבוצה שמעון גרשון: "שיחת היום בחדר ההלבשה היא ללא ספק הגשם שלא מפסיק לרדת. דיברנו על התוצאות של אתמול, אבל העניין המרכזי היה הגשם שמקשה על האימונים. המשחק מול נתניה הוא חשוב מאוד על מנת להוכיח איזושהי יציבות. עד כה בכל פעם שנתנו כמה תוצאות טובות לא הצלחנו לשמור על זה, ולכן אני לא רוצה לדבר על מעבר למשחק מחר".

אריק בנאדו: "יש לנו ליגה פתוחה ומעניינת, עם ארבע קבוצות שרוצות ויכולות לזכות בתואר. זה משחק חשוב בין שתי קבוצות שאמורות ללכת עד הסוף. זה לא משחק שאנחנו אומרים שאם ננצח אותו נזכה באליפות, אבל הוא בהחלט יכול לקדם אותנו".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז, עידן טל, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עידן ורד), עמית בן שושן, ברק יצחקי

סיאבונגה כשיר, מנשה לא בסגל

כמו בכל שבוע נערכו אתמול שחקני מכבי נתניה לתדריך הוידאו באימון המסכם של הקבוצה, אלא שהפעם מכשיר הוידאו לא עבד ומתיאוס החליט לוותר על התדרוך המפורט על בית"ר והסתפק בהוראות כלליות שהסתכמו ב"מדובר בקבוצה טובה, צריך להיזהר מההתקפה שלהם. אם נשלוט באמצע ונכתיב את הקצב נשלוט במשחק".

באימון עצמו התברר שסיאבונגה נקוסי כשיר, והדרום אפריקאי ימשיך בהרכב הקבוצה על חשבון שלו מנשה, שאפילו לא יכלל בסגל. גם שניר גואטה וטל מעבי לא נכללים בסגל של מתיאוס. דדי בן דיין יחזור להרכב על חשבונו של אוראל דגני. אלמוג כהן חזר מהרחקה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, אך רביד גזל, שהצטיין מול חיפה, ימשיך לפתוח וכהן יחכה להזדמנות על הספסל.

"מצפה לנו משחק מאוד קשה, נגד אחת הקבוצות הכי טובות בארץ מבחינת סגל השחקנים, שלאחרונה חזרה לכושר טוב ולצמרת הגבוהה", סיפר בלם נתניה זאב חיימוביץ'. "לשחק בטדי זה תמיד חוויה ואני מקוה שנדע להמשיך את הקו של הרצון, הלחימה והכדורגל הטוב שהצגנו מול מכבי חיפה. כולם מודעים לחשיבות של המשחק הזה לאור התוצאות והאפשרות לצמצם עוד את הפערים בצמרת. אנחנו נוסעים במטרה לתת את הכל ולעשות את המקסימום כדי לחזור לנתניה עם נקודות".

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאב חיימוביץ, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, אבי כנפו, איתי שכטר

עדכון ראשון: 1.3 19:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully