וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ניצחה 0:1 את הכח עמידר ר"ג

28.2.2009 / 20:54

שער מוזר של ארמון בן נעים המחליף העניק להפועל פ"ת 0:1 בדקה ה-83 על הכח ר"ג והתרחקות מאיזור הסכנה עם ניצחון שני ברציפות

הפועל פתח תקוה הופיעה הערב (שבת) למשחק מול הכח עמידר רמת גן כשהיא יודעת שניצחון שלה יסדר לה שבוע נוסף של שקט ורוגע ואולי היחלצות מהאיזור המסוכן, ממנו היא מנסה להימלט. 83 דקות היא חיפשה את השער ודווקא ממהלך מפתיע היא הצליחה לנצח 0:1 את הסגולים ולאסוף שלוש נקודות יקרות.

הכח דווקא שיחקה על הניסיון לא להפסיד אחרי שבשבוע שעבר חגגה ניצחון חשוב על עירוני קרית שמונה. שחקניו של דודו דהאן לא הגיעו להרבה מצבים אך היו במקום למנוע מהשחקנים בכחול-לבן לכבוש. בדקה ה-83 ארמון בן נעים מפתח תקוה ניצל הוצאת כדור רשלנית של שוער הכח, ז'וסלן מאייבי, כדי לכבוש את שער הניצחון.

במחזור האחרון של הסיבוב השני לפתח תקוה יצפה מבחן קשה שממנו יהיה לה קשה לאסוף נקודות, כאשר המלאבסים ייצאו לקרית אליעזר בתקווה להעמיק את המשבר של מכבי חיפה. בהכח יארחו את אשדוד בהזדמנות נוספת לאסוף נקודות יקרות כדי להימנע מהכרעת היורדת הראשונה כבר בשבועות הקרובים.

מהלך המשחק

דקה 9 - עידן וייצמן מהכח עם המצב הראשון במשחק ניסה להקשית כדור מעל שביט אלימלך מ-35 מטר, אך הכדור שלו נהדף היטב לקרן.

דקה 32 - אייל שן קיבל כדור בתוך הרחבה אך בעט רע מאוד משישה מטרים לידיים של ז'וסלן מאייבי.

דקה 44 - איתן טיבי ניסה לנצל מיקום לא טוב של שביט אלימלך כדי לבעוט ולהפתיע, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק והלך החוצה.

דקה 70 - התקפה מהירה של שמעון אבוחצירא מזווית אלכסונית כמעט ומצאה את השער לאחר שז'וסלן מאייבי שמט, הכדור הגיע לאיציק כהן שניסה לבעוט גם כן, אך הכדור נהדף לקרן.

דקה 76 - דאבל פס יפה בין אבוחצירא לג'וניור ויזה הסתיים עם כניסה של הראשון לרחבה ולבעיטה משמונה מטרים לגוף של מאייבי.

דקה 83 - גול! מאייבי הוציא בעיטת שוער לא אחראית שהגיעה לארמון בן נעים המחליף, שבנגיעה הראשונה שלו בכדור בעט ברגל (ולא בשוער) אל מול מאייבי המופתע. שחקני הכח באו בטענות לשופט וטענו כי בן נעים היה קרוב מידי, אך הבקשות שלהם לא הועילו.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, קוני ג'קאריג'ה, אייל שן (מארק גורמן 85), חאיר סספדס, ג'וניור ויזה, פטי נימבה (ארמון בן נעים 80), שמעון אבוחצירא (סטיבן אופיי 90).

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, איתן טיבי, מייקל טוקורה (עבדול קרים לוקמן 56), עידן ויצמן, עומר רפס (דידי אונגר 78), ברק בדש, ג'וזף נואפור (בני חדד 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully