וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

המוליכה הפגינה משחק הגנה גרוע על המשטח העלוב בנתניה, ואיפשרה לקבוצה של מתיאוס לעלות למקום השני, מרחק שלוש נקודות מהפסגה

לאחר המעידה של הפועל תל אביב באורווה, מכבי נתניה האמינה כי היא יכולה למצב עצמה מחדש כמועמדת הראויה ביותר לתואר האליפות, בעזרת ניצחון שני העונה על מכבי חיפה. השחקנים של לותר מתיאוס עמדו במשימה שהציבו לעצמם, וניצחו 0:2 את מוליכת הטבלה. המאמן מן הצד השני, אלישע לוי, הציג את התיאוריה שלו לפני המשחק, כשטען כי "אפשר לקחת אליפות גם בלי לנצח במשחקים גדולים". את האמרה הזו הוא יצטרך להוכיח בסיום העונה, כי הקבוצה שלו כושלת פעם אחר פעם מול מתחרותיה.

כבר מן הפתיחה ניתן היה להבחין בהגנה מבולבלת של מכבי חיפה, כשחוסר התיאום בין צמד הבלמים, דקל קינן ואנדרסון ווסט, פשוט זעק לשמיים. הבלם הניגרי, שמשום מה מועדף בהרכב על פני ליאוניד קרופניק, הציג יכולת מבישה ושגיאה שלו הובילה לשער הראשון של איתי שכטר, שמצידו נעזר גם באי העירנות של ניר דוידוביץ', שאיפשר לכדור לעבור בין ידיו אל הרשת. כל זאת לנגד עיניהם הבוחנות של הסקאוטים מדורטמונד, שצפו בו באחד ממשחקיו הגרועים בשנים האחרונות. דודו אוואט יכול להיות רגוע לקראת יוון.

בזמן שהמערך של אלישע לוי קרס מהרגע הראשון על המשטח הבוצי והלא ראוי למשחק בנתניה, הטקטיקה של מתיאוס התבררה כמבריקה. כמו במפגש הקודם בין שתי הקבוצות בקרית אליעזר, נתניה הביכה את חיפה במתפרצות ואיפשרה לה להחזיק בכדור, רוב הזמן באופן סתמי. אלברטו בלאנקו שוב התגלה כחוליה החזקה בקישור של המארחים, כשהפעם גם קינח עם שער חשוב שלמעשה הכריע את גורל המשחק.

לוי הוציא את ווסט באיחור של 45 דקות ושלח במקומו את אלון חרזי, שגם הוא לא ממש ייצב את העורף הרעוע של הירוקים. מוליכת הטבלה סבלה גם מתצוגה מזוויעה של ג'ון קולמה, שרק בנס לא הורחק הערב. המגן הימני של נתניה, אוראל דגני, היה הבולט במחצית השנייה המשעממת, והוכיח למאמנו כי ניתן לסמוך עליו.

תוצאת הסיום משרתת את הליגה, ובעיקר את מכבי נתניה והפועל תל אביב שלפתע הופכות למועמדות כמעט שוות מול חיפה, אותה עדיין קשה להגדיר העונה, כשאנו עומדים כבר בפתחו של הסיבוב השלישי. הסגל הירוק זקוק למנהיג כדי לשעוט לעבר התואר, וכרגע אין כזה - לא על המגרש ולא על הקווים.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! ווסט איבד כדור לשכטר, שרץ לעבר השער ובעט כדור חלש שאיכשהו עבר מתחת לידיו של דוידוביץ'. 0:1 לנתניה

דקה 13: כדור תועה הגיע לרגליו של רנספורד, שבסיבוב בעט החוצה.

דקה 22: גול! קולמה הרחיק בצורה רעה ישר לרגליו של בלאנקו, שבעט כדור שטוח בין שחקני חיפה ופנימה. 0:2 לנתניה

דקה 31: ווסט החלש הכשיל בקצה הרחבה את שכטר, המשרוקית של משיח נדמה.

דקה 42: ההגנה של חיפה מבישה. הפעם קינן איבד ברשלנות בתוך הרחבה, אבל נקוסי שלח דרדל'ה לקורה והחוצה.

דקה 45: קטן הניף רגל מ-20 מטרים, אך הכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 50: שכטר קיבל כדור במרחק 30 מטרים מהשער, דוידוביץ' יצאה רע לעברו, אבל החלוץ בעט החוצה.

דקה 53: חרזי המחליף נגח מקרוב, שטראובר הדף יפה.

דקה 74: דוידוביץ' השמיט כדור אחרי בעיטה חופשית, אך למזלו הריבאונד הורחק.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אוראל דגני (דלה ימפולסקי, 87), זאב חיימוביץ', ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל (גולן חרמון, 71), אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי (שלו מנשה, 82), איתי שכטר, אבי כנפו.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, אנדרסון ווסט (אלון חרזי, 46), פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אוסיי רנספורד (שלומי ארבייטמן, 71), ליאור רפאלוב (מוחמד גדיר, 46), יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully