וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "נבוא מוכנים כדי להמשיך את המסורת"

הפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה בשמינית גמר הגביע. קטן: ”זה משחק שהוא כמו גמר”. בית”ר תארח את עכו, בנאדו: ”בגביע אין נוח”

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

להפועל תל אביב יהיה קשה השנה לצאת עם גביע. האדומים, שחלפו על פני מכבי תל אביב ביום שני, יאלצו לפגוש יריבה קשה נוספת בשמינית הגמר אחרי שהוגרלו נגד מכבי חיפה, עימה הם גם מתמודדים על האליפות במשחק המרכזי של השלב בגביע המדינה.

משחקי שמינית הגמר, שיפוצלו על פני ארבעה ימי משחק שונים ב-10, 11, 17 ו-18 במרץ, הוגרלו על ידי דני רופ ואסף הראל, שהולידו משחק מסקרן נוסף כאשר הפועל עכו תצא לטדי להתמודד נגד הדאבליסטית, בית"ר ירושלים, שתנסה להגן על התואר. עכו, שעשתה צרות רק לפני שנתיים למכבי תל אביב, אותה הדיחה, לא הזיעה נגד עירוני נתיבות בשבת וכעת צפויים לה חיים קשים יותר.

שלוש הסינדרלות של השלב הן נציגות הליגה הארצית, הפועל אשקלון, סקציה נס ציונה והפועל בני טמרה. הפועל אשקלון זכתה להגרלה לא קלה כאשר היא תתעמת בחוץ נגד מכבי אחי נצרת. בני טמרה תצא לקופסא לעימות עם מכבי נתניה וסקצית נס ציונה תצא לאיצטדיון הי"א למפגש נגד מ.ס. אשדוד. עירוני קרית אתא מהליגה הלאומית קיבלה הגרלה נוחה יחסית כאשר היא תארח בביתה את האחרונה בליגת העל, הכח עמידר רמת גן.

רשימת המשחקים המלאה:

בני יהודה - בני סכנין
מכבי עירוני קרית אתא - הכח עמידר רמת גן
מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה
הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא
הפועל תל אביב - מכבי חיפה
מכבי נתניה - הפועל בני טמרה
בית"ר ירושלים - הפועל עכו
מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון

"היינו מעדיפים לפגוש את בית"ר בגמר"

מן הסתם בחיפה ובהפועל תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את ההגרלה ויודעים היטב שהם יצטרכו לעבוד קשה כדי לזכות בתואר. מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, אמר: "בגביע כל מה שבא ברוך הבא. הגביע זה סיפור אחר לגמרי. אני מוכן שתשלחו כל קבוצה למכתש כדי שיידעו כמה קשה שם. להפועל תל אביב זה לא קשה? הדבר היחידי שמפריע זה האוהדים, שאנחנו מריצים אותם בכל הארץ, אבל אני בטוח שהם יעשו עבודה טובה".

אלישע לוי, מאמן חיפה, אמר: "זו הגרלה קשה לשתי הקבוצות, תהיה חוויה". יניב קטן, שכבש את שער הניצחון במכתש, הוסיף: "משחק מול הפועל תל אביב נחשב לגמר". אלי גוטמן אמר לאתר הרשמי מיד לאחר ההגרלה: "בבית שלנו עם הקהל שלנו נתכונן כמו שצריך לקראת המשחק ונבוא מוכנים כדי להמשיך את המסורת בגביע המדינה. עד אז הראש שלנו בליגה".

משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה, שתארח את בני סכנין, אמר: "תמיד יודעים אם ההגרלה היתה טובה או לא רק אחרי המשחק. גם מול אום אל פאחם היה קשה. טוב שאנחנו בבית, יהיה משחק טוב ואני מקווה לעבור שלב. יש לי רצון להרים גביע בסוף השנה".

חאלד חלילה מבני סכנין אמר: "הגרלה מאוד קשה. קיוונו מאוד שיהיה לנו משחק בית אבל אם אנחנו רוצים לקחת את הגביע צריך גם לעבור משחקים קשים. אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שאנחנו מציגים בזמן האחרון ולמרות שבני יהודה נמצאת בכושר מצוין נעבור גם אותם".

ציון ויצמן, נציג עכו, שקבוצתו תצא למשחק חוץ קשה אצל בית"ר ירושלים, אמר: "האמת היא שהייתי מעדיף לפגוש את בית"ר בגמר, אבל אם ההגרלה הביאה אותנו בשמינית, אז ניסע עכשיו. אנחנו נבוא לתת הצגה, אנחנו רוצים להתקדם בכדורגל וננסה לעשות את המקסימום".

קפטן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, אמר לאחר ההגרלה לאתר הרשמי של המועדון: "אין ספק שזו הגרלה טובה כי זה משחק בבית מצד אחד, אבל מצד שני אנחנו לא מקלים ראש בהפועל עכו כי הם קבוצה טובה ואפשר לראות את זה לפי התוצאות שלהם והמיקום שלהם בליגה הלאומית. אנחנו מחזיקים בגביע ושואפים להמשיך להחזיק גם השנה בגביע".

אריק בנאדו אמר לאחר ההגרלה לאתר הרשמי: "הגרלה יחסית לא רעה, אבל בגביע אין נוח ואני מקווה שנעשה את זה בטדי. אחרי שגם בעונה שעברה וגם העונה שיחקנו בשלבים הראשונים במשחקי החוץ, אני שמח שיוצא לנו לשחק עכשיו באצטדיון טדי. כמובן שעדיף לקבל קבוצה מהליגה הלאומית ולא קבוצה מליגת העל, אבל לגביע חוקים משלו ולכן אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה". מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר לאחר ההגרלה לאתר הרשמי: "קודם כל חשוב לנו לארח בבית למרות שמדובר בקבוצה קטנה מליגה לאומית. אומנם אנחנו פייבוריטיים אבל במשחקי גביע צריך להיזהר מכל קבוצה גם אם היא מהליגה הלאומית".

נתי עזריה, עוזר מאמן מכבי נתניה, אמר: "כמו שאמרתי בהגרלה הקודמת, לגביע חוקים משלו וכמו שלא נבהלנו מהגרלה קשה על הנייר שהועידה לנו את מכבי פתח תקוה, אנחנו לא מקלים ראש ואפילו להפך בבני טמרה שהגרלנו היום. מספיק לזכור את מה שהיה לנו בעונה שעברה עם אום אל פאחם ומה שקרה גם השנה עם הקבוצה הזו לבני יהודה. אנחנו נלמד את הקבוצה לקראת המשחק ונעשה את הכל על מנת להשיג את הכרטיס לשלב רבע הגמר". עדי גופדה הוסיף: "נקווה שנעלה לשלב הבא, ושנגיע לגמר. נקבל אותם בכבוד. אני קונה 0:2 או 0:3". לירן שטראובר: "כל הגרלה היא הגרלה קשה עד שעוברים אותה. אחרי מה שעברנו בשנה שעברה, אני לא חושב שיש מקום לזלזל באיזושהי קבוצה שמשחקת בשלב זה בגביע".

אפי צפריר, מנכ"ל הפועל פתח תקוה, שתארח את הפועל כפר סבא: "אנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו, לעבור שלב ולהמשיך בדרך. זאת הגרלה נוחה לנו. התוצאה שיקרה במשחק הקודם, אבל כשאתה בליגת העל אתה צריך לעבור קבוצות מליגות נמוכות. ברור שהליגה היא מעל הכל, והפועל פ"ת נלחמת על חייה בגלל סיטואציה שאליה היא נקלעה. אני בטוח שאנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא צריכים להיות בו".

אלי מחפוד, מאמן הפועל פתח תקוה, הוסיף: "הכי חשוב זה שקיבלנו משחק בית. אנשים נוטים לחשוב שקבוצה מהליגה הלאומית זו הגרלה קלה, אבל הפועל פתח תקוה זו הקבוצה האחרונה שתיתן לאיזו סינדרלה ליפול עליה".

ציקי קקון, מהכח עמידר רמת גן אמר על ההגרלה שזימנה לו את מכבי עירוני קרית אתא: "אני לא חושב שזה משחק קל, בגביע כל המשחקים הם קשים, בעיקר כשזה בחוץ. אין אף אחד שיכול להגיד שיהיה משחק קל או משחק שנעבור בלי להתאמץ. גם קרית אתא רוצה להגיע הכי גבוה במפעל ותחפש לעשות הפתעה על חשבוננו. אנחנו מתייחסים למשחק כאילו קיבלנו את מכבי חיפה בחוץ, ומגיעים אליו בשיא הרצינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully