וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:2 את מכבי בדרבי ועלתה לשמינית גמר הגביע

מהראן לאלה שוב הופיע במשחק גדול, והפועל תל אביב עלתה לשמינית גמר הגביע אחרי 0:2 על מכבי תל אביב. צפו בתקציר המשחק

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

סיבוב ט' של גביע המדינה נחתם הערב (שני) עם הדרבי התל אביבי הגדול, בו ניצחה הפועל את מכבי 0:2. האדומים הפכו לקבוצה ה-16 והאחרונה שמבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר. היה זה מפגש בין שתי המוליכות של טבלת הזכיות במפעל (7-16 לזכות מכבי), והשתיים אשר הניפו את הגביע שלוש פעמים בעשור האחרון. לצערה של מכבי, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה, חלום הגביע הנוסף נמוג כבר לאחר משחק אחד.

האופוריה ששררה בקרב שתי הקבוצות הובילה להתלהבות בפתיחת המשחק, בעיקר באמצעות הקהל הדוחף. קצב המשחק נרגע לאחר 15 דקות והאדומים של אלי גוטמן נטלו יוזמה ביעילות האופיינית שלהם. בדקה ה-31 עלתה הפועל ליתרון, כשמי אם לא מהראן לאלה אחראי לשער. החלוץ ממשיך במסורת הכיבושים שלו מול הקבוצות הגדולות, לאחר שער בדרבי הקודם, צמד לרשת מכבי חיפה בגביע הטוטו, אחד נוסף מול הירוקים בליגה וצמד במחזור הקודם ב-0:4 נגד בית"ר ירושלים.

מכבי תל אביב קיבלה משחק חלש דווקא מכיוונו של חיים מגרלשווילי, לראשונה מאז הצטרף לקבוצה. לאחר החלפתו תקפו הצהובים מתוך הבנה כי מדובר במשחק על כל הקופה. מכבי השיגה את השער המיוחל דווקא מרגלי ליאור ז'אן, אך צוות השופטים פסל זאת בטענה לנבדל שלא היה. הפועל נלחצה לשערה, נשענה על היכולת הנהדרת של וינסנט אניימה ופשוט חיכתה לשריקת הסיום. כך, בתוספת הזמן ניצל יבואה את ההסתערות הצהובה ודהר כל הדרך לעבר השער השני שביסס את הניצחון היוקרתי.

בסופו של יום, הפיינליסטית מן השנה שעברה תהיה גם בהגרלת שמינית הגמר ותנסה לנתב את רצף ההצלחות לחיזוק מעמדה במאבק האליפות. אבי נמני והצהובים שלו יכולים להכין כבר את העונה הבאה ובעיקר להתכונן לעונת הרחצה.

מהלך המשחק

דקה 9: אבוטבול ירה בימין מ-25 מטרים, יבריץ' היה מוכן והדף.

דקה 15: כדור ראשון של מכבי למסגרת. בוזגלו בעט חזק לאחר מסירה של ג'ונסון, אניימה קלט.

דקה 31: גול! טלקיסקי העביר כדור לרחבה, שם לאלה הסתובב ובשמאל בעט בחצי גובה לרשת של יבריץ'. 0:1 להפועל

דקה 50: ז'אן קיבל כדור מבוזגלו ודהר כל הדרך אל הרשת, אך הקוון הפסיק את המהלך בשל נבדל שלא היה וקילקל לבלם את חגיגות השיוויון.

דקה 62: סילי נותר פנוי ברחבה ובעט היישר אל גופו של אניימה. הריבאונד העמיד את החלוץ במצב טוב יותר, אך שוב אניימה מנע שער.

דקה 84: טומאסיץ' ניסה את מזלו מ-30 מטרים, אך הכדור חלף מעל למשקוף.

דקה 88: לוטטי המחליף נבהל מגודל המעמד, וממצב נוח בעט בשמאל לרשת החיצונית.

דקה 90+2: גול! קרן רעה של מכבי הפכה למתפרצת מן העבר השני. יבואה דהר ממחצית המגרש ומול יבריץ' לא התבלבל ושלח לרשת. 0:2 להפועל

דקה 90+4: יחיאל הוציא תסכול על לוז ובעט בו. מאיר לוי שלף לעברו את הכרטיס האדום.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו (בן לוז, 73), גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי (אביחי ידין, 59), מהראן לאלה (עומרי קנדה, 86), סמואל יבואה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל (הורחק, 94), ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', חיים מגרלשווילי (עמנואל מאיוקה, 53), יוסי שבחון (מתן לוטטי, 73), מאור בוזגלו (דור מלול, 69), סקוט סילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully