וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בית"ר ירושלים: הקרב על קרב האליפות

הפסד של אחת מהשתיים בבלומפילד (שני, 20:50, ערוץ 10) ירחיק אותה משמעותית מהפסגה. שני המאמנים עדיין מתלבטים לגבי ההרכבים

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המפגש המסקרן מחר (שני, 20:50, ערוץ 10) נגד בית"ר ירושלים. המאמן אלי גוטמן עדיין מתלבט לגבי הרכב הקבוצה כאשר באימון עצמו תורגל מהראן לאלה בהרכב, אך יתכן שבן לוז יועדף על פניו.

לפני האימון ערך גוטמן אסיפה קצרה שבה ביקש מהשחקנים לשמור על משמעת טקטית ואחריות ולשחק עם ביטחון. עדן בן בסט הפצוע בשריר הירך לא התאמן היום ומחר יראה את המשחק מהיציע. סלים טועמה הגיע היום לאימון הקבוצה ועודד את השחקנים לקראת המשחק.

פרט לשיחה של גוטמן בפתיחת האימון, השחקנים לא ממש דיברו ביניהם בחדר ההלבשה על מפגש הצמרת מול בית"ר: "כולם יודעים את החשיבות של המשחק מחר", אומר אחד השחקנים בקבוצה. "כולנו מחוייבים לניצחון ולא רוצים להיכנס למומנטום שלילי. אנחנו מקווים לעצור את בית"ר שנמצאת ביכולת טובה. הפסד שלנו יכול להרחיק אותנו ממאבק על האליפות. אנחנו חייבים להרחיק את בית"ר מהצמרת".

הנהלת הקבוצה החליטה לערער על עונש שגזר עליה בית הדין של התאחדות בכדורגל כאשר הדיין חיים אלחדיף קנס את הקבוצה ב-12 אלף שקלים ובמשחק אחד על תנאי ללא קהל בשל זריקת שקית גרעינים מצד אוהדיה למגרש במהלך המשחק מול מכבי נתניה.

המשטרה מתאגרנת מחר בכוחות גדולים לקראת המשחק וכ-350שוטרים גלויים וסמויים יאבטחו את המשחק. בקבוצה גם חנכו היום כספומט כרטיסים חדש במחנה האימונים בוולפסון. הכספומט יאפשר לקנות כרטיס למשחקי הפועל ללא עמלת האינטרנט.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, דימטרי טלקיסקי, בן לוז (מהראן לאלה), סמואל יבואה.

דנין או קאלה?

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) אימון מסכם לפני המשחק החשוב מול הפועל תל אביב. לפני האימון ערך ראובן עטר אסיפה לשחקניו והראה להם קלטות של הפועל תל אביב, כולל ההפסד האחרון שלהם לבני יהודה. הוא התעכב איתם על הטעויות של הפועל וכיצד אפשר להביך אותם בהגנה.

אבירם ברוכיאן, שנפצע במשחק האחרון מול אשדוד, כשיר וצפוי לפתוח, שמעון גרשון גם כן כשיר וצפוי לפתוח. עטר מתכנן שינוי בהרכב, כשקוזוקין צפוי לפתוח בעמדת הקשר האחורי. המגן הצעיר נמנע מלהתחייב: "אני עדיין לא יודע אם אני אמור לפתוח, אבל יש סימנים שכן ואלה סימנים טובים. זה משחק חשוב, ואני מקווה שנעבור אותו בשלום. יש אווירה טובה לקראת המשחק. הולך לבוא המון קהל וזה מביא את השחקנים למוטיבציית-שיא. אנחנו באים לנצח ולתת את המקסימום וגם אם אנחנו שחקנים צעירים זה לא גורם לנו לפחד.

לגבי העמדה החדשה שלו, אמר: "יש לי יתרון שאני יכול לשחק בכמה עמדות". קוזוקין לא רואה במכירת השחקנים של בית"ר כבעיה, אלא כהזדמנות: "כיף לראות את ההשתלבות של הצעירים בקבוצה. זה כיף לראות שהם מתחילים לקבל דקות, לא כמו שהיה פעם. אנחנו שחקנים טובים, אנחנו באים להראות את היכולות שלנו, ולהראות שאנחנו בהרכב בזכות. אם אתה מוכן טוב מנטאלית ופיסית ועושה אימונים טובים, אתה תשחק טוב, ואני מרגיש שאני מוכן".

גם לאלירן דנין היתה ברורה החשיבות של המשחק: "כל מי שיעלה מול הפועל תל אביב מחר תהיה לו אובר-מוטיבציה. לא צריך הכנות מיוחדות למשחק כזה. אני חושב שבית"ר מול הפועל זה תמיד משחק גדול. אני לא רוצה לחשוב אפילו על מצב שלא ניקח שלוש נקודות, אבל לא על המשחק הזה העונה שלנו תקום ותיפול בכל מקרה".

בסיבוב הראשון, ניצחה הפועל את בית"ר בטדי 0:2, אך דנין לא רוצה לחשוב על נקמה: "אנחנו לא מדברים על נקמה על הסיבוב הראשון, כי בסך הכל אנחנו מתרכזים פה בספורט, אבל אני יכול להגיד שכל השחקנים באים בשביל לחזור עם הניצחון הביתה". לגבי השאלה מי יותר טובה, בית"ר או הפועל, אמר: "אנחנו", אך סירב להרחיב.

המאמן ראובן עטר לא דיבר עם אף אחד מהשוערים, טברטקו קאלה ואריאל הרוש. השוער שיפתח יגלה על כך מחר, באסיפה שלפני המשחק. עם זאת, על פי האימון היום נראה היה כי אריאל הרוש הוא שיפתח.

אוהדי בית"ר רכשו את כל 5,500 הכרטיסים שהועמדו עבורם למשחק בבלומפילד. ההערכה מדברת על עוד 1,500 אוהדים שיגיעו למשחק ויאלצו לשבת ביציעים של הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully