וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ומכבי פ"ת נפרדו בתיקו 1:1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, השיגה מ.ס. אשדוד נקודה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה, שהשיגה את השוויון משער בתוספת הזמן של אורי לוזון

מ.ס. אשדוד אירחה הערב (שבת) את מכבי פתח תקוה באצטדיון הי"א בעיר הנמל, במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. הקבוצה של יוסי מזרחי הייתה קרובה לנצח, אבל סיימה לבסוף בתיקו 1:1 עם הקבוצה של רוני לוי.

הדבר הכי חשוב מבחינתה של אשדוד זה שהיא עצרה את הסחף השלילי, שפקד אותה; החבורה של מזרחי נוצחה בשלושה משחקי ליגה רצופים, כשבאמצע השבוע היא אף נוצחה בגמר גביע הטוטו על ידי מכבי תל אביב. יוסי מזרחי ביצע מיני מהפכה בהרכב כשהשאיר על הספסל את ברוך דגו ומשה אוחיון. המהפכונת עבדה בתחילה, כאשר כבר אחרי שש דקות כבש החלוץ הבולגרי, דימיטאר מקרייב, את שער היתרון לאשדוד.

במחצית השנייה החלה אשדוד לסגת, ומכבי פתח תקוה הלכה קדימה במטרה לאזן את התוצאה. רוני לוי עדיין לא חווה טעמו של הפסד וצבר במשחקיו עד המשחק מול אשדוד שבע נקודות בשלושה משחקים. עד הדקה ה-90 זה נראה כאילו לוי הולך לעברו של הפסד ראשון, אבל אז, בתוספת הזמן של המשחק, איזן אורי לוזון בבעיטה חופשית. לוי ממשיך להיות בלתי מנוצח עם פתח תקוה והוא צובר נקודה שמינית בארבעה משחקים. ייתכן שהאופוריה אחרי הניצחון בדרבי הייתה בעוכריה של מכבי פתח תקוה, שחוזרת כעת לקרקע.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! הקבוצה של מזרחי עלתה ליתרון מהיר. מאור פרץ הרים כדור, דימיטאר מקרייב בעט לקורה, את הריבאונד הוא כבר החדיר פנימה עם הראש, 0:1 לאשדוד.

דקה 46 - ליאור אסולין ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו הלך רחוק מהשער.

דקה 90+1 - גול! פתח תקוה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ושער השוויון של אורי לוזון בבעיטה חופשית הגיע לה, 1:1 בסיום.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מתן אוחיון, לובומיר קוביצה, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, מאור פרץ, יוסי אופיר, אמיר לביא, דוד רביבו, עידן שדה (רחמים צ'קול, 59), דימיטאר מקרייב.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר, סירמנה דמבלה, אורי לוזון, לירן כהן, דני פרדה (טל בן חיים, 53), ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני.

בפ"ת מאוכזבים מיכולתם של בסטיאניני ופרדה

במחצית המשחק, נכנס מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים שלו: "אנחנו חייבים לעלות למחצית השנייה בנחישות, ואם נעשה את זה, ננצח. בסך הכל אנחנו משחקים טוב ואני מבקש שתניעו את הכדור יותר במהירות".

בקבוצה הביעו אכזבה מהמשחק של דני פרדה ופאבלו בסטיאניני שאיכזבו מאוד. המגן קובי גנון, שחזר לסגל, יפתח בשבוע הבא במשחק גביע המדינה נגד מכבי נתניה בכל מקרה, משום שהמגן השמאלי היחיד בקבוצה מלבדו, נאור פסר, מוצהב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully