וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "כל כך הרבה אנשים שיקרו בפרק זמן קצר"

2.2.2009 / 21:03

תכנית הרכש של הפועל פ"ת ספגה 2 מכות קשות, כשדן רומן ושי מימון לא יגיעו. זלצר טוען למחטף של אשדוד בעניין מימון ותוקף גם את מכבי חיפה

מתיחות חריפה בין הנהלות הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד בעקבות העברתו של שי מימון לקבוצה מהדרום. לטענת פתח תקוה, הנהלת אשדוד הודיעה להם שהיא לא מעוניינת בשחקן, אלא שדקות ספורות אחר כך נפגש רפי נידם עם מכבי חיפה על מנת לסגור את ההשאלה.

סיפור מימון סוגר חלון העברות מאוד לא מוצלח של הפועל פתח תקוה, שלא הצליחה להעביר לשורותיה אפילו שחקנים זניחים. הערב (שני) נסע המנכ"ל אפי צפריר לבקרת התקציבים במטרה להעביר את חוזהו של מימון, זאת לאחר שבשעות אחר הצהריים נודע שהבלם הניגרי אנדרסון ווסט שוחרר למכבי חיפה. המנכ"ל אפי צפריר שוחח עם נידם שאמר לו שאין לו כסף לשלם למימון והבהיר שהוא מוכן לשלם לכל היותר 100 אלף שקל תמורתו. מאוחר יותר עדכן צפריר את זלצר בדברים. חוזהו של מימון עד תום העונה עומד על 180 אלף. בפתח תקוה טוענים כי הם הבהירו שיהיו מוכנים לשלם יותר ונידם הודיע כי הוא לא מעוניין בשחקן, אלא שדקות ספורות אחר כך התבשרה ההנהלה שנידם נכנס לפגישה עם אנשי חיפה ומימון הושאל לאשדוד.

גורם בפתח תקוה אמר: "אם מימון מעדיף לשחק באשדוד, זאת זכותו. יש לנו סגל טוב ונתמודד איתו עד הסוף". על נידם אמר: "רגע אחד הוא מתקשר ואומר שהוא לא מעוניין בשחקן ואז הוא סוגר איתו. עשו לנו כאן תרגיל מסריח, אבל זכותו של כל אחד להתנהל לפי ראות עיניו".

זלצר מסר בתגובה: "אני לא מאמין. כל כך הרבה שקרים מכל כך הרבה אנשים בפרק זמן כל כך קצר. איתמר צ'יזיק מודיע שעוד חמש דקות הוא מעביר את השחקן, נידם אומר שהוא לא רוצה אותו ובאותו זמן הם יושבים ומסכמים. אני לא יודע מה לומר. אכזבה. כנראה שאין טיפת אמינות בכדורגל, אי אפשר להאמין לאף אחד. בשבילי זאת אכזבה אישית, אבל יש עוד כמה אכזבות".

בפתח תקוה כועסים גם על ויקטור יונה שדרש לדבריהם סכומים מופרזים עבור דן רומן, שנשאר במכבי תל אביב: "הוא צריך להתבייש, ניהלנו משא ומתן של שעות בשביל עשרת אלפים דולר. אי אפשר לשלם 40 אלף דולר תמורת העברה ועוד שכר. שחקן מושאל ברמה סבירה לא אמור להרוויח כמו שחקן בכיר".

סספדס יתופקד כמגן שמאלי

מוקדם יותר, החלוץ עמנואל בנאיני סגר את תנאיו בעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית. השחקן יושאל עד תום העונה ויחזור בעוד ארבעה חודשים לפתח תקוה. "אין לי ספק שהוא יוכל לתרום לרמת השרון, מדובר בשחקן מצוין", אמר מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, לאחר שסוכניו של השחקן נפגשו איתו.

המגן השמאלי חאיר סספדס, שסיכם אתמול בקבוצה, יעבור במהלך היום בבקרת התקציבים. השחקן יתופקד כמגן שמאלי, עמדה שלא הייתה מאוישת עד כה בשחקן קבוע.

בקבוצה מוטרדים מהפציעה של הבלם סטיבן אופיי, שייעדר שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully