וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סספדס עבר להפועל פ"ת

1.2.2009 / 19:32

הקשר הפרואני, ששוחרר מקרית שמונה, עבר בבקרה התקציבית וישחק בקבוצה ממלאבס. קריאות גנאי לעבר זלצר באימון הקבוצה

חאיר סספדס, הקשר הפרואני ששוחרר אתמול (ראשון) מעירוני קרית שמונה, הספיק לחתום בהפועל פתח תקוה עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. סספדס עבר היום בבקרת התקציבים. החלוץ עמנואל בנאיני יעזוב את מלאבס, כשעירוני רמת השרון ועירוני קרית אתא מהליגה הלאומית מגלות בו עניין.

אימון הפועל פתח תקוה אתמול התנהל באוירה סוערת מהרגיל. כ-30 אוהדים של הקבוצה הגיעו למתקן האימונים בקיבוץ עינת וקראו קריאות גנאי לעבר הצוות המקצועי ובעיקר כלפי המנג'ר, זאב זלצר. הקפטן שביט אלימלך יצא להגנתו של המנג'ר ויחד עם ג'וניור ויסה הלכו לשוחח עם האוהדים. האוהדים שאלו את הקפטן כיצד הקבוצה יכולה להפסיד שני דרבים למכבי, היריבה הנצחית וקראו לעבר הצוות המקצועי: "הרסתם את הקבוצה". ויסה הבין את הקללות בעברית וביקש מהאוהדים להפסיק לקלל את זלצר.

"אני מבין אתכם", אמר הקפטן. "הפסדנו שני משחקי דרבי, אבל יש דרך. אנחנו נתקן". שחקני הקבוצה אמרו לאחר האימון: "ההתנהגות שלהם לגיטימית ונכונה, אבל יש דרך לעשות דברים. זלצר הפך את הקבוצה לאטרקטיבית. קורה שלא הולך, אנחנו מבטיחים לתקן בהמשך". "אנחנו אחרי חמישה הפסדים וזה המצב", אמר אלימלך בתגובה לאירוע החריג. "אני מבין את הקהל, זה דרבי שני שאנחנו מפסידים. דיברנו אל לבם, צריך להבין שגם הם בני אדם. קבל אוהדים זה דבר חשוב". בסופו של דבר הגיע לאימון כוח שיטור, ששמר על הסדר והחזיר את מספר האוהדים שפרצו אל הדשא למקומם הראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully