וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל ת"א: אליפות זו לא מילה גסה

ניצחון על הלהיט של הליגה, והאדומים יחשבו ברצינות על התואר הנכסף. נאתכו פצוע ולא יפתח. (17:10, ספורט1). צעירי ייכלל בסגל הזהובים

אלין טופוזקוב במקום ביברס נאתכו, זהו השינוי היחידי הצפוי בהרכב הפועל תל אביב לעומת זה שפתח במשחק הניצחון על מכבי נתניה, לקראת משחק הקבוצה מחר (שבת, 17:10, ספורט 1) מול בני יהודה בבלומפילד.

נאתכו, שנפצע בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ביום רביעי אחרי תיקול של מתן לוטטי, סובל מציעה בקרסול ונטש את האימון במהלכו לטובת טיפולים ואת מקומו בקישור יתפוס דגלאס דה סילבה. טופוזאקוב ימלא את מקומו של הברזילאי במרכז ההגנה. נאתכו יערוך מחר מבחן כשירות לפני המשחק אבל גם אם יימצא בריא לחלוטין יפתח את המשחק על הספסל מכיוון שהוא איננו כשיר לשחק 90 דקות.

מהראן לאלה ימשיך לקבל קרדיט בהרכב הראשון לצד סמואל יבואה וזאת למרות שבצוות המקצועי בהפועל התלבטו השבוע אם לפתוח עם הרכש הטרי מהפגרה, החלוץ עדן בן בסט, שאמור להיות משותף במהלך המשחק. כמו בן בסט, גם בן לוז שנמצא ביכולת טובה אמור לקבל דקות כמחליף.

למרות שבקבוצה לא לוקחים קשה את ההפסד בדרבי באמצע השבוע למכבי, אוהדים שבאו לדחוף ולעודד את הקבוצה לקראת המיני דרבי נגד בני יהודה עדיין הביעו מחאה בפני הצוות המקוצעי על ההרכב החסר שהעלו.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

את לוזון לא מעניינת הפועל והקהל שלה

בני יהודה סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת הדרבי התל אביבי הקטן. הקבוצה של גיא לוזון מגיעה למשחק בכושר מצוין, לאחר שניצחה בשבעת מששת משחקיה האחרונים, וספגה שער אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים.

אלא שהמאמן גיא לוזון, עבורו זה יהיה מפגש מול האקסית עימה סיים ברע, מגיע למשחק עם לא מעט חששות: "המומנטום הטוב והנצחונות שעשינו לא ייתנו לנו שום יתרון במשחק. אנחנו לא מתעסקים בשאלה אם אנחנו פייבוריטים או לא".

לוזון נשאל לגבי המפגש מול קבוצתו מהעונה שעברה וקהל האדומים שיחכה לו בבלומפילד ואמר: "אני ממש לא מתרגש, מה שהיה, היה ונגמר כבר מזמן. עם כל הטררם והרעש שעושים בסך הכל הייתי שם שלושה חודשים, ודיברו על זה ועשו מזה הרבה יותר ממה שזה. הקהל של הפועל ממש לא מעניין אותי".

על פי התרגול שערך המאמן ה-11 שצפויים לפתוח הם אותם אלו שניצחו במחזור הקודם את מ.ס. אשדוד. כמו כן, הקשר לירוי צעירי ייכלל בסגל לאחר היעדרות ארוכה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, קובי מויאל, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully