וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר סוגר את הברז

28.1.2009 / 22:45

הבעלים של מכבי ת"א מאיט את הקצב ואבי נמני הודה: "יכול להיות שלא יגיע חיזוק". גוטמן, שעלה בהרכב משני: ”עומד מאחורי ההחלטה שלי”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע הטוטו לאחר ניצחון 0:1 בדרבי. המאמן, אבי נמני, סירב בסיום להתראיין למצלמות הטלוויזיה, אך דיבר דקות ארוכות מאוחר יותר עם הכתבים: "חשוב שעלינו לגמר. אנחנו מאוד מרוצים וכבר מסתכלים עם הפנים קדימה. השחקנים הצעירים ששיחקו היום היו משחקים גם אם זה לא היה דרבי. כל מי שיוכיח את עצמו ישחק, בלי קשר לגיל שלו. מה שיקבע זה רק היכולת. אנחנו שמחים מאוד מהשילוב של הצעירים".

לגבי משחק הגמר, שייערך יומיים לאחר המשחק מול מכבי חיפה, אמר: "אנחנו קודם כל מסתכלים על המשחק עם חיפה. למשחק של יום רביעי נתחיל להתכונן רק אחרי משחק הליגה הקרוב".

במקביל, הבעלים של הקבוצה אלכס שניידר החליט לסגור את הברז ולא לשחרר יותר כספים העונה. משמעות ההחלטה היא שמכבי תל אביב כנראה לא תנצל את הזמן שנותר עד לסגירת חלון מועד ההעברות, ותשמור על הסגל הנוכחי שלה עד סיום העונה. את הכסף שנחסך מההעברות של רודי חדד, יאניק קמנאן ודן רומן, יחסכו במועדון לטובת תקציב העונה הבאה. כמו כן, שמעון אבו חצירא, שהוזכר כמועמד לקבוצה, לא יגיע.

נמני התייחס לסוגיית הרכש: "יכול להיות שאנחנו לא נתחזק בכלל עקב בעיות אחרות. אנחנו נקבל החלטות היום בלילה ואז נדע מה קורה לגבי חיזוק". עם זאת הצוות המקצועי וראשי המועדון התכנסו בצהריים בקרית שלום על מנת להכריע על עתידו של הקשר הניגרי סמסון גודווין, שנבחן בקבוצה.

ייתכן שבשל עלויותיו הנמוכות, הוא יוחתם עד סוף העונה, למרות המגמה המסתמנת של אי השקעה בשחקני רכש העונה. עלות העכסקה הכוללת להבאתו של הניגרי מסתכמת בכ-70 אלף דולר וגורמים במכבי אמרו הבוקר ש"כעת הכל תלוי בהחלטת הצוות המקצועי. אם אבי נמני יחליט שהוא רוצה את השחקן ומייעד לו תפקיד חשוב בקבוצה, ניתן אור ירוק להחתמתו".

"רמת המוטיבציה צריכה להיות גבוהה בכל משחק, בלי קשר מול מי משחקים. זה לא משנה אם זה דרבי או כל משחק אחר, המוטיבציה צריכה להיות זהה. ככה זה צריך להיות בכל משחק. הגענו היום להרבה מצבים, עשינו מהלכי התקפה טובים אבל זה היסטוריה וצריך להסתכל קדימה", סיכם נמני, בהתייחסו למשחק הקרוב מול חיפה.

המגן חיים מגרלשווילי, ערך בכורה במדי הצהובים כשנכנס בדקות הסיום. המגן דיבר על החזרה לכדורגל הישראלי: "אני מאוד שמח להיות במכבי תל אביב, בליגה הישראלית. אני שמח שהגעתי למועדון כזה ואני מקווה שנמשיך להיות טובים ושנמשיך לנצח. הרגשה נפלאה לשחק בדרבי. זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל הקהל של מכבי נתן תצוגה מדהימה. מאוד התרגשתי כשנכנסתי. כיף לי להיות פה, יש פה אווירה מדהימה והכי חשוב שתהיה המשכיות".

לקראת משחק הליגה מול קבוצתו לשעבר, חיפה, אמר מגרלשווילי: "צריך להמשיך לעבוד קשה, לרוץ במגרש וזה הכי חשוב. אני שחקן כדורגל ולא מתרגש לפגוש את חיפה. מה שמעניין אותי כרגע זה מכבי תל אביב. עשיתי שלוש שנים יפות בחיפה וזה נגמר. מעניינת אותי רק ההצלחה של מכבי תל אביב".

גוטמן: "מצטער שהכנסתי את ביברס"

הפועל תל אביב עלתה לשחק 48 שעות לאחר הניצחון בליגה על מכבי נתניה. המאמן אלי גוטמן בחר לעלות עם הרכב מחליפים, והכניס חלק משחקני ההרכב הראשון במחצית השניה. אחד מהם, ביברס נאתכו, נפצע ונאלץ לעזוב את המגרש.

גוטמן הגן על החלטתו בסיום: "מי ששיחק שיחק טוב. כל הכבוד למכבי על הניצחון, אבל שיחקנו טוב והגענו למצבים. לא הבקענו, ואנחנו ממשיכים האלה. היו שחקנים שאני ממש מרוצה מהם, למשל מהראן לאלה. בסופו של דבר, אני חושב שזה לוקסוס גדול מדי לשחק פעמיים בפחות מ-48 שעות, כשאם יש משהו שאני מצטער עליו זה שהכנסתי את ביברס, ועכשיו הוא יורד צולע. מבחינתי זו אכזבה גדולה".

"אני מתייחס לכל משחק בשיא הרצינות", אמר גוטמן. "כמאמן כדורגל, אני חייב לשמור על הבריאות של השחקנים שלי. אני זה שהחלטתי מי יפתח בהרכב היום, ואני עומד מאחורי ההחלטה. אם הייתי צריך, הייתי מעלה שוב את אותו הרכב. אנטבי ובאדיר הם שחקנים וותיקים שלא יכולים לעלות גם היום וגם בשבת מול בני יהודה. אני לא בא בטענות לאף אחד שהחליט שהמשחק יהיה היום. באנו, שיחקנו, הפסדנו וכל הכבוד למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully