וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין חושדים: הזרים עושים שביתה איטלקית

יצחק סולומון

25.1.2009 / 19:39

יא יא פטי לא מיהר להתלבש למשחק מול חיפה, אוקוצ'ה מחא כפים לשופט והורחק ובקבוצה אומרים: "מחכים שחלון ההעברות כבר יסגר"

בבני סכנין חושדים כי ההתנהלות הבעייתית של שלושת הזרים של הקבוצה אינה מקרית. גורם בקבוצה אמר: "כנראה שהם החליטו לעשות יד אחת נגדנו". בסכנין חוששים שהרקע הוא הזדהות עם מזואה אנסומבו, וכן הצעות מפתות מקבוצות אחרות. אותו גורם אמר הערב (ראשון): "אנחנו מצפים בכיליון עיניים לסגירת חלון ההעברות כדי לדעת מי נשאר איתנו למלחמה עד סיום העונה".

החלוץ אובודו אוקוצ'ה יועמד מחר בפני ועדת משמעת פנימית, בעקבות ההרחקה שלו מול מכבי חיפה. "זה נראה כאילו הוא חיפש את האדום", אמרו בסכנין. "הוציאו לך צהוב? תמשיך הלאה. למה למחוא כפיים בהפגנתיות"? שחקן בקבוצה הוסיף: "עם אוקוצ'ה על המגרש אני לא בטוח שהיינו סופגים את השער השני ומפסידים". אוקוצ'ה צפוי לספוג קנס כספי כבד על חוסר אחריותו.

הבלם יא יא פטי התלונן לפני המשחק נגד מכבי חיפה על כאבים ברגל ודרש שרופא יגיע למקום ויבדוק אותו. בשעה ששחקני הקבוצה התלבשו והתכוננו למשחק, פטי היה עדיין על בגדים אזרחיים. "זה נראה כאילו הוא לא רוצה לשחק. הוא אמר שכואבת לו הרגל ואפילו צלע", אומר שחקן בקבוצה. רק כאשר הגיע הרופא, בדק אותו וקבע כי הוא כשיר, הסכים פטי לעלות לשחק. שחקן בקבוצה: "לפני המשחק הוא צלע, במשחק הוא שיחק 90 דקות ורץ רגיל".

לפני כחודש ביקש פטי להשתחרר לאשדוד. יושב הראש, חסאן אבו סאלח, אמר כי לא ישחרר אותו וכי הוא מצפה שיכבד את החוזה שיש לו לעוד שנה וחצי. בין הצדדים הושגה הבנה לפיה בקיץ ישודרג החוזה שלו. "אולי באשדוד ממשיכים לשגע אותו", תהה הערב גורם בסכנין.

דווקא בגזרת מזואה אנסומבו נרשם שקט יחסי. השחקן מבין שלמרות הפרסומים לפיהם קבוצת תחתית מטורקיה והפועל חיפה מעוניינות בו, אין לו שום הצעה מעשית, והאפשרות שיישאר בסכנין היא הריאלית ביותר.

אנסומבו אמר הערב למקורביו: "דברים יצאו מפרופורציה. אני שחקן סכנין, טוב לי במועדון, אשב עם ההנהלה, אשמע מה הם אומרים, אגיד להם מה אני חושב, ונפתח דף חדש". אנסומבו אמר למקורביו כי נפגע מהפרסומים לפיהם לא רוצים אותו בקבוצה: "אם יש למישהו משהו להגיד לי, אני מצפה שיגידו לי בפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully