וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "זה ריאלי להדביק את מכבי חיפה"

חלוץ בית"ר אופטימי אחרי הצמד שכבש ב-0:2 על הפועל פ"ת. בפ"ת מתעקשים שאבוחצירא יישאר, מאמצים לסגור עם רומן. כנען הוצע וייבחן

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל פתח תקוה במחזור ה-17 של ליגת העל. הקבוצה של ראובן עטר חיה בצל שמועות רבות שאופפות את הקבוצה, אבל היא התעלתה על עצמה באורווה. טוטו תמוז, שגדל בהפועל פתח תקוה ועבר ממנה לבית"ר, כבש את צמד השערים (33 ו-77). הצבע חזר קצת ללחיים של אוהדי הקבוצה הבית"רית, אבל הם המשיכו לקלל את ראובן עטר בסיום המשחק. מי שצריכה להיות מודאגת היא הפועל פתח תקוה, שספגה הפסד רביעי ברציפות.

עטר: "זו מלחמה יומיומית", הרוש ננזף ע"י הרוש

"לא ניצחנו כבר תקופה ארוכה", אמר בסיום מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר. "אם גם ניקח את הפגרה. אחרי ששבוע שעבר ספגנו שוויון 2:2 בדקות האחרונות, חזרתי הביתה מבואס, אבל קמתי מחדש כדי לנסות לחבר בין השחקנים ולהביא אותם להתלהב. אנחנו משתדלים ללמד אותם להתרכז במה שחשוב, להתאמן כמו שצריך וליצור מחויבות. למרות שזה לא משנה כמה שאני לא אעשה, לדברים מסביב יש השפעה, וכתוצאה מכך התוצאות בהתאם. זו מלחמה יומיומית. השחקנים מבינים שמי שלא יהיה טוב, יש שחקנים מחליפים שיודעים לעשות את העבודה".

כובש צמד השערים, טוטו תמוז, אמר: "השחקנים מדברים אחד עם השני ומנסים לשמור על עצמנו. אני שמח שהראינו אופי וניצחנו פה. זה ריאלי להדביק את מכבי חיפה, אם זה לא היה ריאלי לא היינו מגיעים לפה. אני לא יודע מה הקהל רוצה מראובן עטר. אני מקווה שבמשחק הבא יעודדו אותו כולם".

בסיום המשחק רץ השוער אריאל הרוש, שקיבל את הקרדיט מעטר, אל אוהדי הקבוצה וזרק לעברם את חולצתו. אפסנאי הקבוצה, מאיר הרוש, ראה את הדבר, לקח את השוער בידו לעבר היציע, נזף בו והורה לו למצוא את החולצה ולהשיבה.

מחפוד מחפש חיזוק בדחיפות, דן רומן מבוקש בקבוצה

בסיום המשחק נרשמה אכזבה רבה בקרב השחקנים והצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה. המאמן אלי מחפוד והמנג'ר זאב זלצר נכנסו לחדר ההלבשה אבל את הדברים העיקריים יאמרו לשחקנים ביום ראשון. מחפוד אמר אחרי המשחק: "עם עובדות לא מתווכחים. המצב לא טוב. אנחנו מסתכלים על קבוצות אחרות ולא לזה פיללנו בסיבוב השני. אם לא נשנס מותניים, ניכנס למאבקים שאנחנו לא רוצים להיכנס אליהם".

מחפוד דיבר על הבעיה הקשה של קבוצתו בהתקפה, לאחר שזו הבקיעה רק שער אחד בחמשת משחקיה האחרונים: "אין לנו הרבה שחקני התקפה. איבדנו מהביטחון והאמונה, והתפקיד שלנו הוא להחדיר לשחקנים בחזרה את האמונה. השוק מראה שאין מספיק שחקנים טובים. אני מקווה שנמצא שחקנים שיתאימו לנו, כי אין לנו הרבה ברירות עד סוף מועד ההעברות".

המאמן התייחס בסיום לסוגיית שמעון אבוחצירא ואמר כי השחקן לא ישוחרר למכבי תל אביב. מחפוד הדגיש כי אף גורם במכבי לא פנה להנהלת פתח תקוה. הבעלים רונן אלעד שוהה בחו"ל לרגל עסקיו ויחזור באמצע השבוע לארץ. עד כה איש מההנהלה הצהובה לא יצר איתו קשר.

מקורבים להנהלת הקבוצה חושדים כי מאיר שמיר, שחלק מכרטיס השחקן של אבוחצירא כנראה נמצא בבעלותו, הוא זה שמנהל את המשא ומתן מול מכבי תל אביב ובקרוב עשויה להתקבל ממנו פנייה לפיה יש להעבירו באופן מיידי לקרית שלום. גם עם החלוץ עצמו איש ממכבי עוד לא דיבר, אך בסוף השבוע שוחח אבי נמני עם הבעלים של בית"ר נס טוברוק, אריק איזיקוביץ' וביקש ממנו לזרז את העניינים. בפתח תקוה הדגישו שכל עוד המשא ומתן לא מתנהל מולם אבוחצירא לא יעבור, אך בלי קשר ציינו כי אי להם כוונה לשחרר את השחקן.

החלוץ עמנואל בנאיני, שתופקד הערב כמגן שמאלי, הציג יכולת סבירה אך בקבוצה יודעים שזה לא הפתרון האידיאלי לעמדה הזו. במהלך השבוע יתכן מאוד שהבלם שי מימון יעבור לשורות הקבוצה. בפתח תקוה מקווים שהדרך להחתמתו תיסלל ביום רביעי, אז צפוי הבלם הניגרי אנדרסון ווסט לחתום על חוזה בחיפה. בפתח תקוה עושים מאמצים לצרף את קשר מכבי תל אביב, דן רומן. כזכור, בשבועיים האחרונים התקיימו מגעים לצירופו של השחקן ובמועדון מקווים שעד השבוע הבא השחקן יצטרף.

בפתח תקוה ינסו בשלב זה למצוא גם מגן שמאלי, כשהשחקן היחיד שפנוי כרגע בשוק ומוכן להגיע הוא איסלאם כנען, ששיחק העונה באורגוואי, וחזר לארץ לאחר שלא הצליח לחתום בקבוצה הונגרית. בסוף השבוע פנה לקבוצה שוקי פרנקל, שעבד בעבר במכבי חיפה ומייצג את כנען. יתכן שהשחקן יגיע ביום שני או שלישי למבחנים, ולאחר מכן תתקבל החלטה לגביו.

במהלך המשחק התרחש עימות בין מגן בית"ר כריסטיאן אלברז לבין קשר פתח תקוה קוני גקארידג'ה. השניים החליפו מספר קללות, אך לאחר מכן לחצו ידיים ובכך הסתיים הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully